ווב אנליטיקס - מאות מדריכים, טיפים וחדשות שאסור לפספס | AskPavel
קידום אתרים » ווב אנליטיקס (page 2)

ווב אנליטיקס

ווב אנליטיקס הוא תחום שעוסק במדידת תנועה מאתרי אינטרנט וקבלת פרטים מסוימים על אופי התנועה, החל ממילות חיפוש דרכם הגיעו לאתר, התנהגות גולשים ועד ביצוע פעולות (יעדים) על ידי הגולשים השונים. אחת ממערכות האנליטיקס הפופולאריות ביותר כיום היא גוגל אנליטיקס (Google Analytics) הניתנת בחינם כחלק מהשירותים אותה נותנת גוגל לבעלי אתרים.

שיפור יחס המרה בחנויות וירטואליות עם גוגל אנליטיקס ב-3 צעדים

אופטימיזציה לחנויות אלקטרוניות

חנות וירטואלית זה מגניב וזה גם יכול להיות עסק טוב ומשתלם. אבל בשביל לעשות את זה עסק טוב ומשתלם, העסק הזה צריך לעבוד בצורה אופטימלית. השיווק צריך להיות רלוונטי וממוקד, הגולשים באתר צריכים להנות לקנות בחנות שלכם, ולהרגיש ביטחון שהם ...

קרא עוד »

דירוגים יש, תנועה יש, ומה עם רווחים? כך תבנו אסטרטגיה לשיפור יחס המרה

אסטרטגיה לשיפור ייחס המרה

מיקומים גבוהים, הגדלת כמות התנועה הרלוונטית לאתר, שיפור ברמת החשיפה של האתר במנועי החיפוש, אסטרטגיית תוכן… כמה פעמים שמעתם את המונחים האלו? אם אני מחלק את עוגת השיווק באינטרנט, אין לי ספק שהחלק הגדול ביותר והמוכר ביותר אשר זוכה למירב ...

קרא עוד »

אופטימיזציה לדפי תודה – יש דבר כזה?

עמודי תודה באתר

יש היום כל כך הרבה גורמים שצריך לקחת בחשבון במסגרת תהליך השיווק שלנו, כשלעתים דווקא את הדברים המובנים מאליהם אנחנו שוכחים ולא מקדישים להם מספיק זמן.  אחד המקומות הבולטים בהקשר זה – הם דפי התודה, אותם דפים אליהם מגיע הגולש ...

קרא עוד »

MCF בגוגל אנליטיקס – הדוח שיגרום ללקוח שלכם להכפיל את תקציב השיווק

דו"ח MCF בגוגל אנליטיקס

הנושא שעליו אני רוצה לכתוב היום הוא Multi-Channel Funnels בגוגל אנליטיקס בפרט (וגם בשיווק באינטרנט באופן כללי יותר). הדוח הזה רלוונטי לכל מי שעוסק בשיווק באינטרנט ולא משנה אם זה אדוורדס, אנליטיקס, פייסבוק, יוטיוב ואפילו Email marketing, ולכן חשוב מאוד לקרוא ...

קרא עוד »

לאן נעלמו לי הדוחות? הכירו את גוגל אנליטיקס החדש

גוגל אנליטיקס החדש

כמו בכל שנה, בראשון באוקטובר האחרון נערך כנס הפסגה של גוגל אנליטיקס שכלל עדכונים על חידושים ויזואלים ומבניים והסברים על פיצ'רים שנוספו לכלי. בנוסף, גוגל פתחו קורס דיגטלי למשתמשי גוגל אנליטיקס בו הם מסבירים מאפס מה זה גוגל אנליטיקס, איך ...

קרא עוד »

מהו יחס נטישה וכמה זמן הגולש באמת נמצא באתר שלך

ייחס נטישה באתר

רוב המשתמשים בגוגל אנליטיקס מקבלים את הנתונים שהם רואים כפי שהם ולא מטילים ספק באמינות הנתונים, וזו טעות. גוגל אנליטיקס היא קודם כל תוכנה שמעבדת נתונים ומפיקה מהם דוחות סטטיסטיים. ככל שהאתר גדול ופופולרי יותר כך הנתונים יכולים להיות מעוותים ...

קרא עוד »

רימרקטינג עם גוגל אנליטיקס – הכלי שכל מקצוען שיווק באינטרנט חייב להחזיק בארסנל

רימרקטינג בגוגל אנליטיקס

בפוסט הבא שוקי מן מסביר בהרחבה איך להשתמש ברימרקטינג בגוגל אנליטיקס. רימרקטינג (שיווק מחדש), זה אחד מהכלים החזקים ביותר שיש כיום למשווקים באינטרנט והשילוב שלו עם גוגל אנליטיקס רק מעצים את הפוטנציאל שלו. הפוסט הזה מהווה המשך לפוסט המצוין של ...

קרא עוד »

צ'קליסט להטמעת גוגל אנליטיקס – 8 נקודות שחשוב לזכור

הטמעת גוגל אנליטיקס באתר

רבים הרוצים למדוד אתר עם גוגל אנליטיקס מסתפקים בהפקת והטמעת קוד בסיסי. בפוסט זה תוכלו למצוא צ'קליסט עם דגשים לגבי מה חשוב לבדוק ולבצע כאשר רוצים להטמיע אנליטיקס. עבודה לפי הדגשים שמופיעים כאן, תשפר את מהימנות דיווח הנתונים לאנליטיקס ותציג ...

קרא עוד »

דירוגים זה לא הכל: איך באמת למדוד הצלחה בקמפיין קידום אתרים אורגני?

מדידת אפקטיביות בקידום אתרים

כולנו רודפים אחרי הדירוגים, אבל האם זה המדד היחיד למדידת הצלחה בקידום אתרים? בסופו של דבר זה אכן המדד העיקרי שמהווה את התוצאה הסופית, אבל האם תמיד צריך בצורה עיוורת לשאוף למיקום מסוים ולהזניח את שאר המדדים שעשויים לשקף הצלחה? ...

קרא עוד »

אופטימיזציית גולשים – שיפור חווית הגולש בעקבות פנדה 2.2

השוואת מפות חום באתר

כקורא אדוק של הבלוג של פבל, שמחתי מאוד לקרוא את הפוסט האורח של משה מה-יפית על אופטימיזציית משתמשים, שדיבר על לא פחות מחזון חדש: "החזון החדש… ליצור אתר שיענה לצרכיו האמיתיים של המשתמש". אין ספק שמדובר בשלב חדש באבולוציה של ...

קרא עוד »
תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים