פרסום באינטרנט - מאות מדריכים, טיפים וחדשות שאסור לפספס | AskPavel
קידום אתרים » פרסום באינטרנט (page 5)

פרסום באינטרנט

מעת לעת, מתפרסמות בכלי התקשורת השונים כתבות על כך שהנתח האינטרנטי בעוגת הפרסום גדל. תהיתם למה? קיימים אפיקים רבים באמצעותם ניתן לפרסם ולשווק שירותים ומוצרים, אולם פרסום באינטרנט מתאפיין במספר יתרונות בולטים – אפשרות למדוד את יעילותו של כל מהלך בצורה מדוייקת ולהפיק יחס עלות תועלת טוב יותר, המסלול בו עובר לקוח פוטנציאלי מרגע החשיפה ועד לרגע הרכישה מסתכם בקליקים ספורים, יכולת לפנות לכל קהל, בכל מקום בעולם ובכל עת ועוד. בקטגוריה זו נביא בפניכם את קשת האפשרויות הקיימות בתחום הפרסום באינטרנט (על מגוון יתרונותיהן וחסרונותיהן), כלים לבניית קמפיין פרסום אפקטיבי באינטרנט ולמדידת ביצועיו של קמפיין הפרסום שלכם.

תקציב שיווק ופרסום באינטרנט הוא פשוט לא מעניין – איך באמת לחשב רכישת לקוח?

איך מחשבים עלות רכישת לקוח כשמשווקים כיום באינטרנט? האם תקציב הפרסום והשיווק באינטרנט עדיין רלוונטי כשהכל כל כך מדיד? בשיחותיי עם עידו סלע, דיברנו על נושא חשוב לעסקים באינטרנט והוא הכשל של התפיסה השיווקית. עידו דיבר על ראייה צרה של עסקים ...

קרא עוד »

פרסום בפייסבוק למתחילים ומתקדמים – המדריך היחיד שאי פעם תצטרכו

מדריך פרסום ממומן בפייסבוק

אחרי תקופה ארוכה שלא פורסמו כאן פוסטים, מגיע פיצוי אמיתי – המדריך המקיף ביותר שנכתב באינטרנט על פרסום ממומן בפייסבוק מבית היוצר של חברת לינקשייק. אז רק כדי לשתף אתכם קצת על מה שהתרחש מאחורי הקלעים בתהליך הפקת הפוסט. לאחרונה ...

קרא עוד »

אבני דרך בצמיחת והתפתחות קמפיין PPC מוצלח

בפוסט האורח הבא נדבר על מהם השלבים השונים בהתפתחות חשבון PPC. תהליך האופטימיזציה הוא תהליך אין סופי, אבל ניתן לאפיין אותו גם במספר שלבים מרכזיים. נסו לזהות את השלב שבו אתם נמצאים. להלן ארבעת השלבים: שלב ראשון: "Off Line", לפני ...

קרא עוד »

חדשות קידום אתרים לאוגוסט 2009 – עדכוני SEO חמים מהבלוגספירה

בחודש האחרון לא הספקתי לכתוב כאן הרבה בגלל עומסים בלימודים ובעבודה, אך כולי תקווה שהפינה החדשה, שעליה אכתוב בקרוב, תפצה על תדירות התוכן בבלוג ותספק גוון חדש לבלוג. בינתיים, לפניכם מיטב החדשות והפוסטים הנבחרים מבלוגספירת ה-SEO בארץ ובחו"ל (פספסתם חודש? ...

קרא עוד »

חדשות קידום אתרים יולי 2009 – עדכוני SEO חמים מהבלוגספירה העולמית

לאחרונה לא ממש יצא לי לכתוב הרבה בבלוג בגלל העומס בעבודה, לימודים, וניסויים שאני מריץ. יחד עם זאת, על דבר אחד אני לא יכול לוותר וזה – להמשיך להתעדכן על בסיס יומי בכל מה שחדש בתעשיית ה-SEO העולמית. יש הרבה ...

קרא עוד »

כך תמכרו את הרעיון שלכם באמצעות 6 צעדים עם מודל SPINSY

הפוסט הבא לא אופייני לנושא קידום האתרים או השיווק באינטרנט עליהם אני כותב כאן בדרך כלל. יחד עם זאת, שמעתי לאחרונה הרצאה מעניינת שהותירה בי רושם חזק וברצוני לשתף אתכם. כמו כן, אני מאמין שאת החלקים השונים במודל שאתאר, למרות ...

קרא עוד »

פרסום תלוי עניין – גוגל תאפשר לבחור את המודעות שתראו

הכלי החדש של גוגל בשם Interest Based Advertising – IBA (פרסום תלוי עניין), הושק היום בגרסת בטא. מטרתו לאפשר לכם כגולשים לבחור אילו סוגי פרסומות תרצו לראות באתרים בהם אתם מבקרים, בהתאם להרגלי הגלישה ותחומי העניין שלכם. נכון לרגע זה ...

קרא עוד »

ניתוח מודעות פרסום – מתיאוריה למעשה

בפוסט הקודם דברנו על קישורים ממומנים ושבעה כללי "עשה" בדרך למודעה המושלמת. היום ניקח את התיאוריות הנ"ל ונבחן את יישומן הלכה למעשה בדף תוצאות. להלן צילום מסך של מגוון מודעות למחרוזת "טיסות לניו יורק". בטרם ננתח יחד את דף התוצאות, ...

קרא עוד »

קישורים ממומנים – כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול

ברוכים הבאים לסדנת הקריאטייבים של AskPavel. בסדרת פוסטים זו נלמד כיצד לכתוב מודעות PPC יעילות. הסדנא מורכבת משני חלקים: הפוסט הראשון (הנוכחי) – תיאורטי יותר ומציג את הדגשים להם יש לשים לב בעת כתיבת מודעת PPC הפוסט השני – יותר ...

קרא עוד »

פרסום ממומן נגד קידום אתרים אורגני – האומנם?

מנהלי אתרים רבים מתחבטים בשאלה היכן עדיף להשקיע את תקציב הפרסום, האם בקידום האורגני של האתר או בפרסום בשיטת "שלם לפי הקלקה" (עולם ה-PPC). פוסט זה סוקר את היתרונות והחסרונות של כל שיטה ומטרתו לתת תשובה לשאלת מיליון הדולר – ...

קרא עוד »
תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים