אומרים שהכלל מספר 1 בתחום השיווק הוא להכיר באופן מושלם את הפרסונה שאליו המוצר או השירות שלנו מכוון. אחרת, אם קהל היעד שלנו לא מוגדר באופן מושלם, איך נביא תוצאות? (ולא, אני לא מדבר על Audience Insights) לפני שבוע פרסמתי ...
קרא עוד »איך תעקבו אחרי מה שהמתחרים שלכם עושים ב-Facebook Ads?
תהיתם אי פעם איזה סוג של מודעות פייסבוק המתחרים שלכם עושים? או שהרגשתם מחסום יצירתי וחיפשתם קצת השראה מלקוחות דומים בתחומים שלכם? אז יש לי דרך מגניבה (שאולי חלקכם מכירים) לרגל אחרי המתחרים בפייסבוק, באמצעותה תוכלו לקבל רעיונות שונים לקמפיינים ...
קרא עוד »פרסום בגוגל אדוורדס: המדריך המלא והעדכני למפרסם
מנוע החיפוש של Google הוא הנפוץ בעולם. נכון לשנת 2017 הוא בעל נתח שוק של כ-80% בחיפושים בארה"ב, כאשר האחוז הזה רק הולך וגדל. הנתון המספרי הזה מוכיח שלגוגל יש שליטה מלאה בעולם הפרסום הדיגיטלי היום, מה שמוביל רבים לפרסם ...
קרא עוד »האם שירות Home Service Ads של גוגל הוא מזימה זדונית או התפתחות חיובית?
לפני כמה שבועות, פורסמה כאן בבלוג ידיעה על שירות חדש של גוגל עבור בעלי מקצוע שמגיעים לבית, שנקרא Home Service Ads. לאחר שקראתי אותה, רציתי לתת לכם את האינפוט שלי בנושא, ובמיוחד להפנות את תשומת לבכם למשמעויות השירות הזה, שאסור ...
קרא עוד »תוצאות משודרגות בגוגל עבור בעלי מקצוע שמגיעים לבית – איך זה נראה ומהם היתרונות?
מנעולנים, אינסטלטורים ושאר בעלי המקצוע המגיעים עד לפתח הדלת – יתכן שבקרוב הנראות שלכם בגוגל תשתדרג משמעותית. במאי האחרון, הבלוג Search Engine Roundtable בישר שמודעות ממומנות של נותני שירות ביתיים יזכו לנראות משופרת בתוצאות החיפוש. במקום להופיע בצורה אנכית, כמו ...
קרא עוד »כלים מומלצים למניעת קליקים זדוניים בפרסום ממומן בגוגל
כל מנהל קמפיינים המפרסם בגוגל אדוורדס חושש מקליקים לא רלוונטיים על המודעות שלו. בין אם מדובר במודעות ברשת החיפוש או מודעות ברשת המדיה של גוגל ובפרט ביוטיוב, מפרסמים רבים סובלים מתופעה שזכתה לכינוי "קליקים זדוניים", או Invalid Clicks. קליקים זדוניים ...
קרא עוד »המדריך להטמעת מעקב קליקים על כפתור "הוסף לעגלה" באתרי Ecommerce
אם אתם מנהלים אתר Ecommerce, קרוב לוודאי שתרצו לדעת כמה פעמים גולשים הוסיפו מוצר כלשהו לעגלת הקניות. כך תוכלו לדעת יותר על תנועת הגולשים באתר ולהסיק מסקנות, למשל כמה רכישות היו בפועל מתוך כל אותן ההקלקות על כפתור "הוסף לעגלה"/"הוסף ...
קרא עוד »מדריך הטמעת המספר הווירטואלי של גוגל באתר למדידת אפקטיביות של פרסום ממומן
עבור מפרסמים רבים בזירה הדיגיטלית, מדידת אפקטיביות הפרסום היא ערך עליון. לדוגמה, אם אתם מריצים קמפיין ממומן בגוגל AdWords, תרצו ודאי לדעת כמה גולשים שהגיעו אל דף הנחיתה שלכם, בסופו של דבר התקשרו אליכם. המרות מסוג שיחת טלפון עדיין שולטות ...
קרא עוד »איך להטמיע קוד מעקב שיחות מהאתר בקמפיין ממומן בגוגל ולהישאר שפוי? המדריך המלא
אם אתם עוסקים בפרסום בגוגל, אתם ודאי מכירים ומשתמשים בשתי ההמרות הבאות, שנמצאות בניהול קמפיינים בגוגל AdWords: מילוי פרטים בטופס צור קשר בדף הנחיתה ע"י הגולשים שיחות טלפון שהגיעו לבית העסק כתוצאה מהפרסום הטמעה של קוד המרות מסוג צור קשר ...
קרא עוד »מפרסמים ברשת המדיה של גוגל? אלו סוגי הפילוחים שאתם חייבים להכיר
רשת המדיה של גוגל – Google Display Network או בראשי תיבות, GDN – היא רשת מעניינת ביותר המאפשרת פרסום יזום באתרים רבים, החברים בתכנית השותפים של שטחי הפרסום, Google AdSense. הרשת מציעה מגוון רחב של פילוחים שיעזרו לכם למצוא את ...
קרא עוד »