קידום אתרים בגוגל

מנועי החיפוש וגוגל בפרט, הפכו לכלים הפופולריים ביותר לחיפוש מידע באינטרנט. ככל שהשימוש היומיומי בהם גדל, כך החלו המפרסמים להבין כי מדובר בפרסום ממוקד, שיכול לסייע בגיוס לקוחות חדשים, מכירות ואף חיזוק המותג של העסק. מי שעומד בראש המהפכה הוא מנוע החיפוש Google שהוקם בשנת 1998 ומאז הוליד עימו את תעשיית ה-SEO המסורתית כפי שאנו מכירים אותו כיום. תהליך קידום אתרים בגוגל כולל התאמת האתר לסטנדרטים של גוגל במטרה להגדיל את הרלוונטיות שלו עבור השאילתות של מחפשי המידע וכתוצאה מכך עליה במיקום האורגני.

בקטגוריה זו נפרסם מאמרים שעוסקים בקידום אורגני בגוגל (SEO) ונתייחס לנושאים כגון: בניית קישורים, מחקר מילים, מחקר מתחרים, אופטימיזציה למנועי חיפוש ועוד.

קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים: 6 עצות שיעזרו לכם למשוך גולשים

קידום אתרים עסקים קטנים

היום כבר אין על כך עוררין: עסקים שמכבדים את עצמם חייב להשקיע בקידום האתרים שלהם. מאידך, ככל שגוגל מפתחת את האלגוריתם שלה ומוציאה עוד עדכונים, וככל שצצות עוד פלטפורמות, אפליקציות, רשתות חברתיות ומכשירים חכמים בהם ניתן לבצע פעולות שיווקיות – …

המשך קריאה »

סוגר עם חברת קידום אתרים? 4 מקרים בהם לא תוכל להסתדר בלי מתכנת

פרוייקטים של קידום אתר בהם צריך מתכנת

האם אפשר לקדם אתר ולהשיג עבורו טראפיק משמעותי מבלי להיעזר במתכנת צמוד? זו שאלה שבהחלט צריכה להעסיק כל בעל אתר שמתכנן פרוייקט קידום. שכר חודשי של מתכנת front end מתחיל בממוצע של 15 אלף ש"ח לחודש למתכנת מתחיל, ומגיע ל-30+ …

המשך קריאה »

האם קליקים משפיעים על מיקומים בגוגל? 4 מקרי בוחן מעניינים

השפעת קליקים על קידום

לכולנו ברור שגוגל מודד קליקים ארוכים לעומת קצרים, ולכולנו ברור שהוא מודד גם אחוזי הקלקה (CTR). השאלה הנשאלת היא האם קליקים ואחוזי הקלקה, כפי שנטען פעמים כה רבות, הם אכן גורמים המשפיעים בסופו של דבר – בעקיפין או במישרין – …

המשך קריאה »

איך לעשות קידום אתרים לעסקים קטנים שמבוססים על אדם אחד

קידום אתרים לעסקים קטנים

לאחרונה יצא לי לעסוק לא מעט בקידום העסק הפרטי של סיגל, אשתי. הטיפול בעסק שיש לי זיקה אישית אליו חידד אצלי הרבה מאוד דברים שהיו פחות ברורים לי בעבר וגרם לי להתייחס אחרת לתחום ה-seo גם עבור אתרים אחרים בהם …

המשך קריאה »

למה חברות קידום אתרים לא מוציאות דו"ח חודשי נורמלי? 13 סעיפים שחייבים לכלול

דו"ח קידום אתרים

סיטואציה: לרוני התקלקל הרכב, אז רוני נכנס למוסך וכך הייתה שיחתו כשסיימו שם: בעל המוסך: קח, הנה המפתחות. עכשיו הרכב בסדר גמור רוני: אוקיי. כמה יצא לנו? בעל המוסך: 50,000 ש"ח רוני: וואו, אוקיי, זה הרבה. על מה בדיוק? בעל …

המשך קריאה »

איך לשלב נכון את ה-SEO בארגון כדי למקסם את התוצאות

SEO פנים ארגוני

ההסתכלות על קידום אורגני כאמצעי מבודד, בלתי-תלוי, אשר אינו כרוך במרכיביו האחרים של העסק, מהווה גישה מיושנת שאבד עליה הכלח. כבר בשנת 2012, אחרי עדכון הפינגויין הראשון, ומעט יותר משנה לאחר עדכון הפנדה הראשון, כאשר הקרקע נשמטה מתחת לרגליהם של …

המשך קריאה »

צ'קליסט לבדיקת On Page בקבלת אתר חדש: איזה פרמטרים צריך לבדוק?

בדיקת פרמטרים באתר חדש

לא מעט פעמים מצאתי את עצמי מקבל פרוייקט חדש ומתחיל לבחון אותו על פי פרמטרים שהיו לי באופן אישי ברורים מאוד. כשניסתי להסביר לחברים וקולגות מהם הפרמטרים On Page אותם אני בודק בכל תחילת פרוייקט קידום אתרים התקשיתי להזכר. בפוסט זה ריכזתי …

המשך קריאה »

דו"ח ניתוח חיפושים חדש בוובמסטר טולס – טוב יותר מדוייק יותר ויעיל יותר

דו"ח חדש בוובמסטר טולס

"נתונים מדוייקים יותר בדו"ח חיפוש האנליטיקס החדש" – זאת הכותרת של פוסט שעלה בבלוג וובמסטר סנטרל של גוגל ב-6 במאי, או לפחות תרגום של זה. בפוסט הם מכריזים על Search Analytics (ניתוח חיפושים)– דוח חדש בממשק של וובמסטר טולס שמחליף …

המשך קריאה »

קידום אתרים גדולים – 39 דגשים שצריך לזכור בקידום אתר עם הרבה דפים

קידום אתר גדול

המאמר הזה נולד יום אחד בעת הליכה במסדרון ארוך, כשניסיתי להגיע לעמדה שלי וכל איש/אשת SEO שפגשתי בדרך עצר אותי בשאלה סקרנית אחת: "אז מה בעצם כל כך שונה באתר גדול?". ההסבר שלי היה שכמובן אין שוני בסיסי בעקרונות של …

המשך קריאה »

איך פיצ'ר החיפוש החדש בפייסבוק ישפיע על קידום אתרים בגוגל?

חיפוש בפייסבוק בלי לצאת לגוגל

פייסבוק כל הזמן מנסה לעקוף את גוגל בכמה וכמה מובנים, החל מפלטפורמת הוידאו של פייסבוק שגוברת בכמה אחוזי חשיפה על קישור יוטיוב בפוסט ועד לפרסומות דמוי אדסנס מפלטפורמת הפרסום של פייסבוק. אז מה הפעם? הפעם, למה לחפש מאמר בגוגל כשאפשר …

המשך קריאה »