קידום אתרים בגוגל - מאות מדריכים, טיפים וחדשות שאסור לפספס | AskPavel
קידום אתרים » קידום אתרים בגוגל (page 3)

קידום אתרים בגוגל

מנועי החיפוש וגוגל בפרט, הפכו לכלים הפופולריים ביותר לחיפוש מידע באינטרנט. ככל שהשימוש היומיומי בהם גדל, כך החלו המפרסמים להבין כי מדובר בפרסום ממוקד, שיכול לסייע בגיוס לקוחות חדשים, מכירות ואף חיזוק המותג של העסק. מי שעומד בראש המהפכה הוא מנוע החיפוש Google שהוקם בשנת 1998 ומאז הוליד עימו את תעשיית ה-SEO המסורתית כפי שאנו מכירים אותו כיום. תהליך קידום אתרים בגוגל כולל התאמת האתר לסטנדרטים של גוגל במטרה להגדיל את הרלוונטיות שלו עבור השאילתות של מחפשי המידע וכתוצאה מכך עליה במיקום האורגני.

בקטגוריה זו נפרסם מאמרים שעוסקים בקידום אורגני בגוגל (SEO) ונתייחס לנושאים כגון: בניית קישורים, מחקר מילים, מחקר מתחרים, אופטימיזציה למנועי חיפוש ועוד.

10 תוספים לכרום שהם חובה לכל מקדם אתרים

tools

בשגרה העמוסה של עבודת הקידום, מקדמי אתרים מחפשים קיצורי דרך ויישומים שיעזרו להם לייעל תהליכים שונים ולקצר זמנים. בדפדפן הפופולרי כרום לא חסרים תוספים כאלה, אבל לעתים השפע הגדול עשוי לבלבל, ואתם לא יודעים ממה להתחיל. איך אפשר לדעת מהם ...

קרא עוד »

אחת ולתמיד: כל האמת על קידום אתרי WIX שחלקכם לא יאהב לשמוע

קידום אתרי וויקס בגוגל

"לאתרי WIX יש קשיים בקידום האורגני" בטח שמעתם את הציטוט הזה לפחות פעם. גם אני. הרבה יותר מדי. וככה הכל התחיל וזו הסיבה שהתיישבתי לכתוב את המאמר הזה מלכתחילה. רציתי לחקור את הסוגיה לעומקה כדי להבין האם יש בה מן ...

קרא עוד »

12 שאלות שאני שואל בראיון קידום אתרים (ומה לענות כדי להתקבל)

שאלות בראיון קידום אתרים

מחפשים להתחיל את תפקידכם בעולם ה-SEO או לחילופין מחפשים את האתגר הבא שלכם? לפני שאתם ממשיכים, אני ממליץ בחום לקרוא את המדריך שמסביר מה המעסיקים מחפשים. פבל אמנם כתב אותו כבר ב-2008 (כמעט עשור) אבל הוא עדיין מאד רלוונטי , ...

קרא עוד »

קידום לוקאלי 2017 מול 2016: האם משהו השתנה? [תוצאות מחקר]

קידום לוקאלי 2017

עד לפני כמה שנים טובות, קידום מקומי (Local SEO) היה בעיקר נחלתם של עסקים בארצות הברית ובמדינות אחרות בעולם. בישראל לא ניכרו סימני הקידום הלוקאלי אלא לפני מספר שנים, כאשר גוגל החלה לשלב את תוצאות המפה גם בתוצאות האוניברסליות בעברית. ...

קרא עוד »

קידום אתרים הפוך: איקאה משנה שמות מוצרים לחיפושים של בעיות שהמוצרים אמורים לפתור

מוצרים באיקאה עם נפח חיפושים

מותגים שעושים שיווק דיגיטלי כמו שצריך יודעים שכדי לקדם את המוצרים או השירותים שלהם, עליהם לעשות שימוש חכם במילות מפתח. הפונקציה של מילות המפתח היא לגרום לאתר להופיע בתוצאות החיפוש כאשר גולשים מחפשים מילים אלה בגוגל. אך בשבוע האחרון נחשפנו ...

קרא עוד »

3 דרכים חצי אוטומטיות לבנות קישורים "מחוץ לקופסא" שלא הכרתם

בניית קישורים יצירתית

איזה התרגשות! כמעט שנה שלא יצא לי לכתוב כאן פוסט מקצועי ואני מודה שזה די חסר לי. מקווה שאצליח למצוא את הזמן לחזור לכתוב קבוע כמו בימים הטובים 🙂 אז היום נדבר על קישורים…לא משנה כמה גוגל יגידו שההשפעה שלהם יורדת וכמה ...

קרא עוד »

3 סיבות למה עדיף לקדם דווקא אתרים קטנים ובינוניים

קידום אתרים קטנים

כמו כל יום ביומו של מקדם אתרים, מתחיל בבדיקת מיקומים. להפתעתי אני מגלה דבר, שאומנם קצת חזיתי אותו מראש, אבל בכל זאת לא ידעתי שיקרה כל כך מהר: אתר חדש לחלוטין עם דומיין בקושי בן 5 חודשים, הצליח להגיע לאותו דף ...

קרא עוד »

בלי לינקים, בלי תכנים: 9 צעדים שיגרמו לגוגל לתעדף את האתר שלכם

car race

כבר למעלה משנה לא יצא לי לכתוב כאן ואני מצטער על כך מראש. זו הייתה שנה רוויה באתגרים. בשנה האחרונה אני מתגורר במיאמי השמשית לשם עברתי עם התפתחות המיזם החדש שלי אשר עליו אני עובד כבר כשנה וחצי. במקביל, כיוון ...

קרא עוד »

10 כלים חינמיים למחקר מילות מפתח שאסור לפספס [מעודכן 2019]

keys and keychain

בין אם רק התחלתם לעסוק בקידום אתרים או שאתם כבר ותיקים בתחום, בוודאי תסכימו שמחקר מילות מפתח הוא אחד האלמנטים החיוניים לכל פרוייקט קידום. כמו שמדגים הפוסט שעלה כאן בעבר על טעויות נפוצות בבחירת מילות מפתח, בחירת מילות המפתח הנכונות אינה ...

קרא עוד »

הוזמנת לראיון למשרת SEO ג'וניור? 8 דברים שלא כדאי לפשל בהם

ראיון למשרת קידום אתרים

במהלך 11 השנים האחרונות ראיינתי עשרות אנשי SEO למשרת Junior, כשאת יכולותיהם של רבים מהם, שהגיעו לא מוכנים, קשה היה להעריך ונאלצתי למסור תשובה שלילית. אחרים, שהשכילו "לעשות שיעורי בית", הגדילו את סיכוייהם באורח דרמטי. הנה כמה כללי עשה ואל ...

קרא עוד »
תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים