יוטיוב תאפשר להבדיל בין צופים ותיקים לצופים חדשים כדי לעזור ליוצרים

עומר לייבנזון
יוטיוב מעניקה ליוצרי התוכן כלים חדשים לניתוח התנהגות המשתמשים בסרטונים, עם נתוני שימור משתמשים משופרים ומידע שימושי נוסף.
שימור משתמשים יוטיוב

בצעד של שדרוג משמעותי, יוטיוב מציגה מדדים חדשים, משופרים וטובים יותר שיסייעו ליוצרי תוכן לנתח את שימור הקהל ולהשתמש בפיצ’רים חדשים.

מהפכה בניתוח מעורבות הצופים

יוטיוב הוסיפה מדד חדש שנקרא “פילוח קהלים” בדוח שימור הקהלים. המדד מאפשר השוואה דקדקנית של מעורבות הצופים בין סוגי הקהלים השונים. שיפור זה, מאפשר ליוצרי תוכן להבחין בין צופים “חדשים” לצופים “חוזרים”, ומציע תובנות לגבי המעורבות והעדפות המשתמשים.

בתור יוצרי תוכן, מדובר על שינוי שיכול להועיל לנו מאוד בכל מה שקשור לאסטרטגיית תוכן – שהרי כל מהותה של האסטרטגיה השיווקית היא פנייה אישית וספציפית לקהלי יעד מפולחים. בנוסף, היכולת להשוות בין שימור צופים “מנויים” ו”לא מנויים” מציעה רמזים למה שמניע מנויים, ומסייעת בפיתוח אסטרטגיות צמיחה לעסק.

ה”פור יו” של יוטיוב

עדכון נוסף של יוטיוב הוא חלון ה”For you” שמופיע כאשר נכנסים לערוץ מסוים ביוטיוב. למעשה, החלון מכיל את הסרטונים שהאלגוריתם הכי סבור שמתאימים למשתמש הספציפי – פרסונליזציה במיטבה. למרות שזה יכול להסב את תשומת הלב של הצופה מהסרטונים הויראליים ביותר בערוץ, אלו שאנחנו הכי רוצים למשוך את עיני הצופים אליהם – יש לו דווקא תרומה אדירה בכל מה שקשור ליחסי יוצר תוכן-צופה. הוא למעשה מה שמעודד את הצופה לא רק לצפות בסרטונים, אלא גם לחקור את הערוץ לעומק – כי הוא כבר יודע, ששם ימצא סרטונים שהותאמו לו באופן אישי. לכן, אפשר לצפות שמערכת היחסים הזו תתחזק, וזה מה שיהפוך את המנויים (Subscribers) שלכם מ”עוד מנוי” למעריצים.

For you ביוטיוב
מקור: Social Media Today

בדיקת יעילות לפני ההעלאה

יוטיוב מפשטת את תהליך הבדיקה המקדימה של הסרטונים שלה, ומרכזת התראות כדי להפוך את מסע ההעלאה והמונטיזציה לחלק יותר עבור יוצרים. עדכון זה מבטיח שהיוצרים יקבלו הודעה מיידית כאשר התוכן שלהם עובר בדיקות לפני העלאה, ובכך מייעל את התהליך ומקל על תכנון תוכן ומונטיזציה טובים יותר.

העדכונים הללו צפויים להעצים את אנשי השיווק על ידי מתן תובנות עמוקות יותר לגבי התנהגות הקהל ושליטה רבה יותר על איכות התוכן בערוץ. ניתוח הנתונים המתקדם יסייע ביצירת אסטרטגיות שיווק יעילות יותר, בעוד שחלון ה-“For You” הניתן להתאמה אישית יסייע בקידום תוכן אסטרטגי וספציפי לכל משתמש, מה שעשוי להגדיל את מעורבות הצופים ואת צמיחת הערוץ שלכם. עוד על העדכונים בסרטון הבא:

לקריאת הידיעה המקורית ב-Social Media Today

תגיות רלוונטיות: יוטיוברשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
63
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
36
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
119
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
90
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
108
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105118
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100788
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99947
מדיה חברתית
בן אורן
87835
קידום אתרים
דנה רוזן
82485
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.