מטא תפתח פתרון לניהול קשרי לקוחות בגרסה העסקית של ווטסאפ

עומר לייבנזון
לאור שיתוף פעולה עם Dentsu, פלטפורמת קנייה של מטא מבוססת בין היתר על AI, תאפשר לחברות לספק שירותי קנייה מותאמים יותר באופן אישי דרך הווטסאפ.
ווטסאפ - שיתוף פעולה עם Dentsu

מטא, בשת”פ עם משרד הפרסום הגדול ביפן ומקום 5 בעולם בגודלו דנצו (Dentsu), תפתח פתרון לניהול קשרי לקוחות עבור הגרסה העסקית של ווטסאפ. התוסף החדש, יאפשר לחברות ליצור פרופילים לאינטרקציה ישירה עם הלקוחות ולהציע ללקוחות עדכונים בזמן אמת, תגובות ומבצעים כמו שוברים. הפלטפורמה נועדה כדי לתת מענה לעסקים שמשתמשים בווטסאפ ביזנס במגוון רבדים: ניהול חשבונות, ניתוח נתוני מכירות ואופטימיזציה.

למה עסקים משתמשים בווטסאפ ביזנס?

ווטסאפ ביזנס, מעבר להיותה הגרסה העסקית של אפליקציית המסרים הידועה ווטסאפ – היא בעלת תועלות משמעותיות עבור עסקים. בין יתרונותיה הרבים, היא מאפשרת לעסקים להגדיר פרופיל עסקי, שיווקי עבור העסק שלהם מה שמחזק את האינטרקציה עם לקוחותיהם. בין היתר, האפליקציה מכילה פיצ’רים מיוחדים לעסקים שמסייעים לשיווק העסק ולשירות הלקוחות.

בשנים האחרונות, אנחנו רואים מגמה של הכנסת פונקציות שמאפשרות קנייה קלה מעסקים, כמו הוספת האפשרות לחיפוש עסק. כל פונקציה חדשה שמוסיפים בנושא העסקי, מאפשרת לעסקים למקסם את ה-ROI שלהם בחוליה האחרונה ששם הרבה לקוחות עלולים ללכת לאיבוד – המכירות/שירות הלקוחות.

אז איפה נכנסת פלטפורמת Dentsu?

Dentsu פיתחה פלטפורמת אינטרנט שלראשונה הוצגה בבריטניה, והיא נועדה כדי לשפר את הדרך שבה חברות ועסקים מתקשרים עם הלקוחות באמצעות ווטסאפ. הפלטפורמה מספקת לעסקים כלים לניהול יעיל של חשבונות הווטסאפ שלהם, כמו טכנולוגיית AI לשיפור היצע המוצרים ולשיפור התקשורת השיווקית של עסק בין הפלטפורמות השונות: פייסבוק, אינסטגרם ווטסאפ. זאת, כאשר אחד הדגשים החשובים של בניית הפלטפורמה הוא על הגדלת היקף האינטרקציה של המותג עם הלקוחות בווטסאפ ובפייסבוק.

עוד לא צוין במפורש איך זה ייראה, אך אנו יודעים שהכלים האלה ככל הנראה יהפכו את כלל הפעולות שעסקים מבצעים היום בווטסאפ לקלות הרבה יותר: שירות לקוחות, מענה מהיר, ביצוע רכישות, שימור לקוחות ועוד.

מחברת Dentsu נמסר, על שיתוף הפעולה:

“מערכת היחסים שלנו עם מטא מתמקדת בסיוע למותגים להשיג מעורבות וערך עמוקים יותר עם הלקוחות הנוכחיים והפוטנציאליים שלהם, גורם קריטי לצמיחה. השקת פתרון השיחה בווטסאפ מתבססת על המחויבות שלנו ליצור חוויות חלקות מארגון לארגון. זה יאפשר למותגים ליצור קשרים חזקים יותר, רלוונטיים יותר, אחד על אחד עם הלקוחות, לטפח אמון ולשפר את חוויות השירות בתהליך”.

לקריאת הידיעה המקורית ב-ADWEEK

תגיות רלוונטיות: ווטסאפ
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
45
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
23
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
98
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105081
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100725
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99844
מדיה חברתית
בן אורן
87819
קידום אתרים
דנה רוזן
82477
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.