עדכוני שיווק באינטרנט וקידום אתרים מהבלוגספירה [28.01.11]

איתי ברנר

בכל סופשבוע נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים ושיווק באינטרנט. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר במהלך השבוע. הרשם לעדכונים וקבל את הידיעות ישירות למייל.

  • גוגל משחקים אותה מקדמי אתרים – אחת מהמפתחות בגוגל מדגימה כיצד היא מנתחת את אתר Googlestore.com באמצעות Webmaster Tools לפי “עקרונות ה-SEO” . כמובן שכל פעולות “הקידום” המוצגות בוידיאו הן בעיקר פעולות On Page או פעולות Off Page פנימיות. למרות זאת, עדיין מעניין לצפות בוידיאו מכיוון שהוא כנראה חושף נתונים אמיתיים. טעות צורמת אחת שקשה להתעלם ממנה היא שמדקה 7:25 ניתן להבין לכאורה של – PR יש השפעה ישירה על דירוגו הכולל של העמוד. אחר כך מתפלאים למה אנשים עדיין מתייחסים ל-PR כפקטור, אולי זו התשובה.
  • אתר ZAP פותח קטגוריית תיירות (140) – בחו”ל מדובר כבר בתחום שמגלגל סכומים מכובדים, אך בארץ הזירה המקומית מגיבה באיחור ו- ZAP הוא למעשה האתר השני שפותח קטגוריה כזו אחרי המתחרה Kama.
  • גוגל מצנזרת טורנטים (ניוזגיק) – גוגל החלה לחסום השלמה אוטומטית של מושגים הקשורים לשיתוף קבצים דרך טורנטים או אתרי הורדה ישירה כדוגמת Rapidshare. הכוונה היא להשלמה האוטומטית הן של Google Suggest והן של Google Instant , מה שבעצם משפיע על כל אתרי גוגל בעולם. הסברה גורסת כי גוגל החליטה להדק את שיתוף הפעולה עם ארגוני זכויות היוצרים להם יש עדיין כוח רב והשפעה לא מבוטלת.
  • טוויטר – ירידה לשם עליה? (Search Engine Land) – סקר חדש שנערך בארה”ב חושף שבעוד כמות הכניסות הכוללת לטוויטר נמצאת במגמת ירידה, זמן השהייה באתר נמצא דווקא במגמת עליה. במילים אחרות, הגולשים הנאמנים הם כנראה “איכותיים” יותר ומהווים את הגרעין הקשה יותר של המשתמשים.
  • אפיליאייט סאמיט ווסט 2011 (המיליונר בפיג’מה) –  סיכום של אחד הכנסים העולמיים הגדולים ביותר שעוסקים בנושא של תוכניות שותפים. יגאל מסביר מה הכנס הזה אומר לא רק על התעשייה העולמית, אלא גם עלינו, הישראלים.
  • האלגוריתם החדש של גוגל נגד ספאם עלה לאוויר? (Seroundtable) – נראה כי הרבה מאד מקדמי אתרים דיווחו לפתע על ירידה חדה בטראפיק אורגני לאתרים שלהם. מדובר על אתרים יציבים למדי שהיה להם טראפיק גבוה כבר כמה שנים טובות. השמועה אומרת שהחודש נכנס לתוקף אלגוריתם חדש כלשהו, שמטרתו להילחם בחוות תוכן (Content Farms) ואלו כנראה הניצנים הראשונים שלו.

אם נתקלתם בידיעות מעניינות בתחום השיווק באינטרנט או בבלוגים ואתרים שאנחנו לא מכירים, אתם מוזמנים לעדכן אותנו כדי שנוסיף אותן לעדכונים השבועיים. עדיין לא עשיתם לייק?

שתפו:
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

5 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
65
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
87
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
104
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
43
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
91
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105051
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99573
מדיה חברתית
בן אורן
87785
קידום אתרים
דנה רוזן
82469
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

5
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.