רשת פוסטים אורחים נוספת נענשה, המרת Hangouts למודעות אדוורדס ועוד…

איתי ברנר

עדכונים שבועיים על פרסום ושיווק באינטרנטבכל סופ”ש נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר כאן במהלך השבוע. הרשם לעדכון וקבל מייל שבועי עם כל הסיפורים והחדשות.

מאט קאטס: “אין רשת קישורים ללא טביעות אצבעות”

לפוסט המקורי ב- Search Engine Land

בתשובה לציוץ של גולש בטוויטר בשם Techtada, מאט קאטס הודה אתמול בחצי פה שרשת פוסטים אורחים בשם PostJoint נענשה והזהיר שכל רשת שמצהירה על כך שהיא לא משאירה טביעות אצבעות צריכה להרים דגל אדום אצל כל מי שמשתמש בה.

המעניין הוא ש-PostJoint התייחסו להצהרה של קאטס והענישה של My Guest Blog בנוגע לכך שמקדמי אתרים צריכים לשכוח מפוסטים אורחים והצהירו שהם מקפידים על בדיקה ידנית של כל הפוסטים ולא מהססים לפסול אפילו 70% מהאתרים שנרשמים לשרות. בנוסף, הם מוודאים שהבלוגים השונים ברשת יהיו נפרדים אחד מהשני כך שאי אפשר בעצם לגלוש בשום צורה בתוך הרשת שלהם (ומכאן העניין של אפס טביעות אצבעות).

בכל אופן, מכיוון שנכון לעכשיו לא מדווח על בעלי אתרים שהשתמשו ברשת וקיבלו אזהרות בכלי המנהלים, קשה לדעת אם גוגל אכן הצליחו להעלות את כל האתרים שהשתמשו ברשת או שהענישה של PostJoint עצמה נעשתה בין היתר בשל הרצון לקעקע את הטענה שאפשר להשתמש בשירותי פוסטים אורחים בצורה מאורגנת בלי להיתפס למען יראו וייראו.

 

חדש: כלי לדיאגנוזה של גוגל אנליטיקס

לפוסט המקורי בבלוג של Analytics

צוות אנאליטיקס הודיע על כלי חדש שמבצע דיאגנוזה של קוד Analytics המוטמע באתרים. הכלי יכול לזהות האם קוד המעקב מותקן כראוי, באילו עמודים באתר הוא לא מופיע, דוחות שלא מחזירים שום נתונים ואפילו פילטרים שמתנגשים אחד עם השני.הכלי גם מדווח על תזוזות בלי צפויות בנתונים עצמם בדומה לכלי ה-Intelligence . על מנת להירשם לבטא תוכלו להשתמש בטופס הזה, אבל קחו בחשבון שהאדמין של החשבון יצטרך לאשר הסכם NDA מול גוגל.

התראות גוגל אנליטיקס

פייסבוק מציגה שירות מתחרה ל-Tripit

לפוסט המקורי ב-GeekTime

חדי העין מבינכם אולי שמו לב שפייסבוק החלה להציע תכונה חדשה שמאפשרת לכם לספר לחברים שלכם ברשת החברתית לאן אתם עומדים לטוס ובהמשך כנראה גם היכן תשהו במהלך כל אחד מימי הטיול.

למרות שבמבט ראשון המטרה של פייסבוק היא להקל על המשתמשים ולחסוך מהם את הצורך להירשם לשירותים חיצונים כמו Tripit, אין ספק שבאמצעות התכונה החדשה לפייסבוק יהיה עלינו יותר מידע אותו יוכלו לנצל המפרסמים על מנת להתאים לנו פרסומות ממוקדות עוד לפני שכיוונו את Waze לכיוון שדה התעופה… וכמובן שיש צורך להזכיר שפרסום מועדים מדויקים בהם תשהו מחוץ לבית באופן ציבורי עלול להיות מסוכן במדינה קטנה יחסית כמו שלנו.

גוגל מציעה שילוב בין התראות ל-Google Trends

לפוסט המקורי ב-Inside Search

למרות ששירות Google Alerts קיים כבר זמן רב, הוא היה מוגבל בעיקר לתוצאות של שאילתות ספציפיות, אך כעת גם מי שעושה שימוש תדיר ב-Trends יכול לחסוך לעצמו לא מעט זמן ואנרגיות באמצעות קבלת התראות אוטומטית לפי פילטרים שהגדיר מראש כמו נושאים מסוימים או החיפוש החמים ביותר בארה”ב (או ישראל לצורך העניין) ועל ידי כך לזהות טרנדים חמים ומילות מפתח בעלייה (מתכנן מילות המפתח של Adwords לרוב מציג רק מילים שכבר יש להן נפח חיפוש משמעותי והוא פחות מיועד לזיהוי של טרנדים וחיפושים עונתיים). ההרשמה עובדת באמצעות לחיצה על כפתור “הירשם” לאחר קבלת תוצאות חיפוש, וניתן לבחור לאיזו מדינה יתייחסו הנתונים ומה תהיה תדירות שליחת ההודעות.

מעתה כל אחד יכול להפוך פוסט בגוגל פלוס למודעה

לפוסט המקורי ב-Inside Adwords

למרות שהפיכת פוסטים מעמודים בגוגל פלוס למודעות הייתה אפשרית כבר מחודש דצמבר, כעת התוכנית יצאה מבטה וכל מי שעושה שימוש ב-Adwords ויש לו עמוד עסקי עם 1,000 עוקבים לפחות יכול לעשות זאת מתוך ממשק Adwords וגלריית המודעות. המודעות עצמן מופיעות ברשת הפרסום של גוגל (לדוגמה ביוטיוב ואתרי שותפים) ונפתחות באופן אינטראקטיבי שמאפשר לגולשים לעשות פלוס אחד, לשתף את הפוסט וכמובן להתחיל לעקוב אחרי העמוד.

אופציה מעניינת נוספת מאפשרת לקדם שיחות Hangouts, שיחות הוידאו מרובות המשתמשים של גוגל פלוס, לפני השידור, במהלכו או אחריו. אפשרות נוספת היא לקדם באופן אוטומטי את הפוסט האחרון בעמוד.

מלבד העובדה שלמודעות החדשות יש את הפוטנציאל להפוך את גוגל פלוס לרשת שבאמת תמשוך לא רק משווקים ברשת וחובבי טכנולוגיה, העובדה שהמודעות עצמן לא חייבות להופיע בתוך הרשת עצמה ולכן לא מפריעות לחווית הגלישה היא יתרון חשוב במאבק התדמיתי מול פייסבוק ושאר הרשתות החברתיות.

ואגב, אם כבר Adwords, הנתונים הכספיים האחרונים של גוגל מראים כי הלחיצה על פרסומות אמנם עלו ב – 26%, אך הרווח הממוצע מכל לחיצה ירד ב – 9%. למרות שלכאורה רוב המפרסמים מרוויחים מכך, העלייה ברווחים של גוגל הייתה מתונה מן הצפוי והמשקיעים שגרמו למניה לאבד 3% משוויה, כנראה חוששים גם מכך שהיא לא מצליחה לנצל היטב את שוק המובייל.

המרת פוסט מגוגל פלוס למודעה באדוורדס

תגיות רלוונטיות: חדשות SEO
שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
7 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
דוד כהן
87454
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
87368
תוכן וקופירייטינג
דפנה בן יהושע
66014
קידום אתרים
מיטל אור
68
מדיה חברתית
מיטל אור
206
תוכן וקופירייטינג
מיטל אור
240
פרסום באינטרנט
מיטל אור
294
תוכן וקופירייטינג
עמית אדלר
217
מדיה חברתית
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
7
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x