טוויטר עובדת על אפשרות לתשלום במודל מנוי חודשי

מיטל אור
ביולי האחרון (2020) טוויטר שלחה לחלק מהמשתמשים סקר בו שאלה בין היתר: "על אילו תכונות הייתם מוכנים לשלם כדי לשפר את חווית האפליקציה שלכם?" לשאלה זו הוסיפה הרשת כלים שהיא עשויה להציע בעתיד בתשלום. מאז, היא מפתחת את הפלטפורמה ועתה היא עובדת על אפשרות ליצור מודל חודשי בתשלום.
מנוי חודשי לטוויטר

מוקדם יותר פורסם ב-socialmediatoday כי טוויטר בוחנת את האפשרות להציע למשתמשים לשלם עמלה של 2.99$ בחודש כדי להגיע למגוון תכנים ופונקציות. השם שניתן לכלי החדש הוא “Twitter Blue” כאשר דרכו יוכלו המשתמשים ליצור אוסף סימניות, לשמור ולסווג את הציוצים שלהם לפי נושא ולגשת לתיקייה.

כמו כן, תופיע אפשרות לביטול ציוצים כך שהמשתמשים יוכלו להסיר את הציוצים שלהם לאחר זמן מה מרגע הפרסום. זה אינו כלי לעריכת ציוצים אך הוא ייתן אפשרות נוספת לבדיקתם ולתיקון שגיאות.

האם הכלים החדשים יהיו שווים 3$ בחודש?

טוויטר עובדת על יצירת מודל תמחור “שכבתי”. כלומר, הרשת תציע מנויים שונים וככל שהמחיר יהיה גבוה יותר כך חוויית המשתמש תהיה מהנה יותר. למשל, מנוי פרמיום יוכל ליהנות מקריאת חדשות ללא עומס. בתחילת החודש החברה ביצעה רכישה של Scroll, שירות המאפשר למשתמשים לשלם דמי מנוי בודדים עבור תכנים שהם קוראים באתרי שותפים, בלי לשלם על כל פרסום בנפרד.

הגלילה (Scroll) מעבירה את העמלות הרלוונטיות ממנויי הגלילה לאתרים הרלוונטיים וזאת בהתבסס על הפעילויות של המשתמש. הפיתוח החדש של הרשת יבחין בין מנויים שונים, למשל טוויטר אדום, טוויטר ירוק וטוויטר כחול וכל אחד מהם יספק רמת גישה שונה לתכונות שיתווספו לרשת.

תכונות נוספות שיתכן ויתווספו לרשת

על מנת ליצור תוכנית מנויים שהמשתמשים ירצו להצטרף אליה, טוויטר פועלת על פיתוח כלים שונים שיהיו רלוונטיים למשתמשים. כל זאת תוך התחשבות בסקר שערכה בקרב חלק מהמשתמשים לפני מספר חודשים. אלו הן חלק מהתכונות שיתכן שיהיו זמינות למנויים פרמיום:

  • ביטול שליחה– אפשרות למחוק את הציוצים שנשלחו בחלון זמן של שלושים שניות.
  • התאמת צבע– אפשרות להתאים באופן אישי את פרופיל הטוויטר של המשתמש.
  • וידאו מתקדם– פרסום סרטונים ארוכים יותר באופן משמעותי מכפי שניתן היום.
  • תגי פרופיל– תג פרופיל אשר יקשר בין המשתמש לעסק או למקום העבודה.
  • תשובות אוטומטיות–אפשרות ליצור תגובה אוטומטית לתגובות בציוץ המקורי.
  • הרחבת התובנות– הרחבת האפשרות להסיק מסקנות לגבי ציוצים ולגבי הפרופיל.
  • סקרי מותגים– אפשרות להריץ סקרים במטרה לקבל משוב מהעוקבים.
  • מדבקות והאשטגים– מותאמים באופן אישי ומקושרים לאימוג’י.
  • מודעות דרושים– פרסום מודעות ויצירת רשימת משרות.
  • ניהול תפקידים– יצירת הגדרות חדשות לצוות ניהול חשבון הטוויטר.
  • תובנות מתקדמות– אשרות ניתוח תגובות קודמות בכל חשבון.
  • הכשרה– גישה לקורסי ההכשרה וכלים נוספים בטוויטר

מעל 200 מיליון עסקים פעילים היום בטוויטר

האם משתמשים ירוצו לשלם מנוי לטוויטר בעבור הרחבת אפשרויות השימוש שלהם? לא בטוח. עם זאת, החברה מביאה בחשבון שנכון להיום ישנם מעל 200 מיליון עסקים שמשתמשים בפלטפורמה. עבורם, התכונות שצוינו יכולות להיות משמעותיות ושוות ערך ל-3 ואפילו 5 דולר מדי חודש.

כמובן, נצטרך להמשיך לעקוב ולחכות לרגע בו הרשת תציע את המנוי בתשלום ולראות כיצד המודל החדש ישפיע על כלל המשתמשים.

לקריאת הכתבה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
69
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
87
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
105
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
45
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
91
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105054
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99588
מדיה חברתית
בן אורן
87787
קידום אתרים
דנה רוזן
82469
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.