טוויטר משיקה ניסוי ל״מודעות צי״: פורמט מודעות אנכיות במסך מלא

מיטל אור
ב-1 ליוני (2021) יצאה טוויטר בהודעה כי היא מבצעת בדיקה של צי המודעות בשם Ad in the Moment. הפורמט החדש יציג את המודעות במסך מלא וכחלק מגלילה בין תמונות שמפורסמות על ידי משתמשים רגילים ברשת.
טוויטר בודקת את צי המודעות
מתוך: Twitter Business

לאחר שהחברה השיקה בחודש נובמבר את ה-Fleets בכל העולם ובכך נתנה למשתמשים בטוויטר דרך חדשה וקצרה להצטרפות לשיחות ושיתוף ברעיונות. המשתמשים יכולים להוסיף תוכן, להגיב לציוצים, תמונות, סרטונים ולהתאים את ה-Fleet שלה באופן אישי עם רקעים שונים, מדבקות ואפשרויות טקסט.

החברה ממשיכה לפתח דרכים נוספות שיאפשרו למשתמשים להתחבר זה לזה ולתקשר דרך הפלטפורמה. טוויטר אומרת כי היא כל הזמן חושבת כיצד תוכל להרחיב את הפורמטים החדשים ואילו פונקציות ישפרו את הפעילות של המפרסמים והשותפים.

החל מאתמול משיקה טוויטר ניסוי חדש בשם מודעות צי, פורמט למודעות אנכיות במסך מלא. הפורמט מדמה את שלטי החוצות שיופיעו בין שיתופים אחרים של תמונות ווידאו. המודעות יקשרו בין המסר של המותג לבין חיי היום יום.

מודעות צי יחייבו את המותגים להיות יצירתיים כיוון שהן יוצגו בפיד בצורה מלאה וכחלק מתצוגת חיי היום יום. זה הזמן לשתף ברגעים חמים ומרגשים מהמותג.

מתחילים את הניסוי בארצות הברית

טוויטר מסרה כי היא שמחה לשתף פעולה עם מספר מפרסמים שלוקחים חלק בניסוי. החל מאתמול המודעות יהיו גלויות לקבוצה מוגבלת של משתמשים מארה”ב, גם ב-iOS וגם באנדרואיד.

המודעות יתמכו בתמונות 9:16 ובווידאו של עד 30 שניות. מותגים יוכלו להוסיף קריאה לפעולה של “החלקה למעלה”. המפרסמים יקבלו מדדי מעקב סטנדרטיים של המודעות ובכלל זה מספר חשיפות, ביקורים בפרופיל, קליקים, ביקורים באתר ועוד. במקרה של מודעות וידאו המפרסמים יקבלו מידע על צפיות בסרטון, השלמת צפיה, דיווחים רבעוניים ועוד.

טוויטר מתכוונת לעקוב אחר הביצועים של המודעות האנכיות במסך מלא כדי להבין כיצד הגולשים מגיבים אליו. החברה אמרה כי היא מאמינה כי מודעות לא אמורות להיות פולשניות והן צריכות להביא ערך לאנשים. לכן, היא תמשיך ללמוד על תגובות הגולשים ועל האופן בו הם מרגישים מול המודעות החדשות.

לקריאת הכתבה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
83
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
106
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
129
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104676
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100116
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99000
מדיה חברתית
דנה רוזן
82387
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.