טוויטר משיקה ניסוי ל״מודעות צי״: פורמט מודעות אנכיות במסך מלא

ב-1 ליוני (2021) יצאה טוויטר בהודעה כי היא מבצעת בדיקה של צי המודעות בשם Ad in the Moment. הפורמט החדש יציג את המודעות במסך מלא וכחלק מגלילה בין תמונות שמפורסמות על ידי משתמשים רגילים ברשת.
מיטל אור
טוויטר בודקת את צי המודעות
מתוך: Twitter Business

לאחר שהחברה השיקה בחודש נובמבר את ה-Fleets בכל העולם ובכך נתנה למשתמשים בטוויטר דרך חדשה וקצרה להצטרפות לשיחות ושיתוף ברעיונות. המשתמשים יכולים להוסיף תוכן, להגיב לציוצים, תמונות, סרטונים ולהתאים את ה-Fleet שלה באופן אישי עם רקעים שונים, מדבקות ואפשרויות טקסט.

החברה ממשיכה לפתח דרכים נוספות שיאפשרו למשתמשים להתחבר זה לזה ולתקשר דרך הפלטפורמה. טוויטר אומרת כי היא כל הזמן חושבת כיצד תוכל להרחיב את הפורמטים החדשים ואילו פונקציות ישפרו את הפעילות של המפרסמים והשותפים.

החל מאתמול משיקה טוויטר ניסוי חדש בשם מודעות צי, פורמט למודעות אנכיות במסך מלא. הפורמט מדמה את שלטי החוצות שיופיעו בין שיתופים אחרים של תמונות ווידאו. המודעות יקשרו בין המסר של המותג לבין חיי היום יום.

מודעות צי יחייבו את המותגים להיות יצירתיים כיוון שהן יוצגו בפיד בצורה מלאה וכחלק מתצוגת חיי היום יום. זה הזמן לשתף ברגעים חמים ומרגשים מהמותג.

מתחילים את הניסוי בארצות הברית

טוויטר מסרה כי היא שמחה לשתף פעולה עם מספר מפרסמים שלוקחים חלק בניסוי. החל מאתמול המודעות יהיו גלויות לקבוצה מוגבלת של משתמשים מארה”ב, גם ב-iOS וגם באנדרואיד.

המודעות יתמכו בתמונות 9:16 ובווידאו של עד 30 שניות. מותגים יוכלו להוסיף קריאה לפעולה של “החלקה למעלה”. המפרסמים יקבלו מדדי מעקב סטנדרטיים של המודעות ובכלל זה מספר חשיפות, ביקורים בפרופיל, קליקים, ביקורים באתר ועוד. במקרה של מודעות וידאו המפרסמים יקבלו מידע על צפיות בסרטון, השלמת צפיה, דיווחים רבעוניים ועוד.

טוויטר מתכוונת לעקוב אחר הביצועים של המודעות האנכיות במסך מלא כדי להבין כיצד הגולשים מגיבים אליו. החברה אמרה כי היא מאמינה כי מודעות לא אמורות להיות פולשניות והן צריכות להביא ערך לאנשים. לכן, היא תמשיך ללמוד על תגובות הגולשים ועל האופן בו הם מרגישים מול המודעות החדשות.

לקריאת הכתבה המקורית

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89499
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88136
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
87859
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66765
קידום אתרים
ירון אחר
64843
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
20
קידום אתרים
מיטל אור
43
מדיה חברתית
מיטל אור
94
מסחר אלקטרוני
מיטל אור
66
מדיה חברתית
מיטל אור
85
קידום אתרים
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x