שופיפיי מכריזה על “רכיבי מסחר” שמעניקים יותר שליטה על החנות

עומר לייבנזון
מעכשיו, אפשר לגשת ישירות לתשתית הרכיבים של שופיפיי. שופיפיי משיקה את מערכת רכיבי המסחר של שופיפיי (או בקיצור: CCS), המעניקה למנהלי חנות גישה ישירה לתשתית הרכיבים שלה.
Shopify Commerce Components
מקור: shopify.com

שופיפיי (Shopify) בנויה על רכיבים המהווים את הפלטפורמה הקמעונאית החזקה ביותר בעולם. מזה כבר שני עשורים ששופיפיי בונים, מבצעים אופטימיזציה למערכת ומרחיבים את התשתית שכיום אחראית ללמעלה מ-10% מהמסחר האלקטרוני בארה”ב. שופיפיי שואפים לתת לעסקים את האפשרות לשלוט בזהות המותג שלהם, בקשרי לקוחות ונתונים – ובשל כך, בשבוע האחרון הם פתחו את תשתית רכיבי המסחר של הפלטפורמה לכולם – Commerce Components.

הצורך והפיתרון

הטכנולוגיה מתפתחת בקצב מהיר מתמיד והלקוחות מצפים להשיג חדשנות בזמן אמת. בשל כך, עלה הצורך בפתרון מסחר שנותן את הגמישות לשלב אלמנטים ללא הגבלה – למעשה שופיפיי נותנת לסוחרים יד חופשית בכך שהיא מאפשרת גישה עמוקה יותר למערכות שלה. מטרתו המרכזית של העדכון הזה היא לאפשר לצוותי פיתוח לנוע מהר יותר, והיא מאפשרת דברים שלא היו קיימים בהצעה אחת לארגונים עד היום.

מהם רכיבי המסחר של שופיפיי?

רכיבי המסחר של שופיפיי תוכננו במיוחד עבור ארגונים על מנת להעניק יותר שליטה מאחורי הקלעים של אתר המסחר. הם מעניקים יותר מהירות וגמישות בפיתוח ובעריכת החנות.

בשורה התחתונה, כל מפרסם יוכל בשאיפה לראות שיעורי המרה גבוהים יותר בזכות התכונות החדשות אשר מאפשרות התממשקויות מורכבות יותר למערכות אחרות. ובהסבר קצת יותר מעמיק, שופיפיי למעשה נותנים גישה מעמיקה יותר לתשתית הרכיבים שלה, דרכה ניתן לקבל שליטה רחבה יותר על המערכת ובעקבות כך לקבל תוצרים טובים יותר.

או כפי שנמסר משופיפיי:

“בפעם הראשונה, אנו נותנים לקמעונאים הגדולים בעולם גישה לתשתית הרכיבים של שופיפיי שהניעה יותר מחצי טריליון דולר במסחר, ומציעה גמישות בקנה מידה עולמי”

ממשקי API גמישים

כעת נוספו לחנויות ממשקי API גמישים יותר, ללא תשלום נוסף המאפשרים למותגים לשלב את שירותיהם יחד עם הרכיבים הקיימים בחנות שלהם בשופיפיי ולבנות חוויית לקוח לא פחות ממעולה.

לקריאת הידיעה הרשמית

שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
52
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
27
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
101
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
81
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
97
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105089
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100762
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99916
מדיה חברתית
בן אורן
87826
קידום אתרים
דנה רוזן
82478
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.