מטא מוסיפה אפשרות שליחת הודעה לוואטסאפ מתוך הרילס

עומר לייבנזון
עושים פרסום ממומן באינסטגרם רילס? מטא מוסיפה אפשרות לשליחת הודעה לוואטסאפ ועובדת על תכונות נוספות.
חיבור רילס לוואטסאפ

מטא עובדת לאחרונה אפשרויות חדשות לפרסום ממומן בתוך רילס (Reels) – תכונת הסרטונים הקצרה שלה שלאחרונה צוברת פופולריות חסרת תקדים, בין היתר בעקבות פריצות הדרך האחרונות שהתרחשו בתחום.

אם אתם בעלי עסקים ומשתמשים בפרסום ממומן או שאתם מפרסמים, תכונת שליחת הוואטסאפ החדשה תאפשר לכם לנצל בצורה יותר טובה את הפופולריות של הסרטונים הקצרים לטובת קבלת לידים חמים ואותנטיים ישירות לוואטסאפ וללא השארת פרטים.

השינויים בפרסום רילס

היתרון הגדול של רילס הוא שלעתים פרסומיה עשויים להצטייר כפרסומים אותנטיים יותר, שנראים כחלק מהפיד ולא כ”עוד פרסומת” שרבים ינהגו להתעלם ממנה.

האפשרות החדשה שהשיקו במטא, ואלו שעוד עובדים עליהן עבור רילס היא למעשה תכונה שקיימת כבר בפייסבוק ובאינסטגרם וכעת נכנסה גם לרילס – אך מעתה נוספה רק בצורה של שליחת הודעה ישירות לווסטאפ. סקר שנערך לאחרונה על ידי חברת מטא הראה שכמעט 50% מצופי רילס יצרו קשר ב-DM עם מותג לאחר שראו את תוכן הווידאו הקצר שלו.

כפי שנמסר על ידי פייסבוק:

“בדרך כלל, אנחנו מציגים מודעות קליק למסנג’ר לאנשים שסביר ביותר שייזמו שיחה עם עסק בוואטסאפ, במסנג’ר או באינסטגרם. עם עדכון זה, מפרסמים שמשתמשים במטרות ‘מכירות’, ‘מעורבות’ או ‘תנועה’ כדי להוסיף לחצן ‘שלח הודעה’ למודעות רילס שלהם, יתנו מעתה לאנשים אפשרות להתחיל שיחה בוואטסאפ ישירות מהמודעה”.

חיבור וואצאפ לאינסטגרם רילס
מקור: Meta Announcements

שינויים צפויים

בנוסף, מטא בודקת דרכים חדשות שבהן עסקים יוכלו לפלח את מודעות הרילס שלהם לקהלים חדשים – על סמך תחומי עניין, נתונים דמוגרפיים והתנהגויות, מה שעשוי להקל עליהם בהגעה לקהל היעד. אפשרויות פילוח חדשות אלה מספקות לעסקים יכולות מיקוד חדשות, ומאפשרות להם ליצור מסעות פרסום יעילים יותר שיגיעו לאנשים הנכונים ובמועד האופטימלי.

עוד דבר שבמטא עובדים עליו הוא על הנגשת קמפיין ה’מעורבות’ בצורה קלה יותר למפרסמים עם רילס על מנת שמפרסמים שרוצים להפוך את הסרטונים שלהם לוויראליים יותר באמצעים ממומנים יוכלו לעשות זאת יותר בקלות.

הסרטונים הקצרים כאן כדי להישאר

ההשקה של אפשרויות מודעות חדשות עבור רילס על ידי מטא היא רק דוגמה אחת לאופן שבו החברה מפתחת ועוקבת אחר מגמות השינויים בעולם המדיה החברתית ובפרט ה“סרטונים הקצרים” (Short-Form Videos). ככל שנוף צריכת המדיה החברתית ממשיך להתפתח, חשוב יותר מתמיד לעסקים להתאים את אסטרטגיות הפרסום שלהם כדי להישאר תחרותיים. עם ההשקה של אפשרויות מודעות חדשות אלה, לעסקים יש כעת יותר אפשרויות להגעה לקהל היעד שלהם באמצעות רילס.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג של מטא

תגיות רלוונטיות: אינסטגרםוואטסאפפייסבוק
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
54
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
28
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
103
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
82
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
99
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105093
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100768
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99921
מדיה חברתית
בן אורן
87828
קידום אתרים
דנה רוזן
82480
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.