פינטרסט מתרחבת עם כלים חדשים ליוצרים

מיטל אור
פינטרסט מציגה כלי חדש בשם Idea Pins. הכלי מיועד ליוצרים אשר רוצים לשתף את הסיפורים שלהם באמצעות וידאו, מוסיקה ועם כלי עריכה יצירתיים.
פינטרסט כלים חדשים ליוצרים
קרדיט לתמונה: Pinterest

הכלי החדש נראה כמו שילוב של כלים המוכרים באפליקציות אחרות והוא יאפשר ליוצרים להקליט ולערוך קטעי וידאו יצירתיים המכילים עד 20 עמודי תוכן. כל זאת תוך שימוש בכלים כמו הקלטה קולית, שימוש במוזיקת רקע ויצירת מעברים ואלמנטים אינטראקטיביים אחרים.

מוקדם יותר פורסם ב-techcrunch כי פינטרסט עומדת ליצור את ה-Story Pins שלה. הכלי הושק לראשונה בחודש ספטמבר 2020 בגרסת בטא ומאז עבר שלבי פיתוח שונים. בתחילת הדרך ה-Story Pins התמקדו בעשייה ויועדו להעלות רעיונות או מוצרים חדשים ולאו דווקא לתת תמונה ורשמים מתוך חיי היוצר. כמו כן, שלא כמו שאר הרשתות, ה-Pins לא נעלמים לאחר זמן מסוים וניתן למצוא אותם באמצעות מנגנוני החיפוש.

סיפורי סיכות ממותגים

במהלך שמונת החודשים האחרונים עובדת פינטרסט עם יוצרי Story Pins על החוויה. הדבר הוביל לתפיסת המיתוג ולהרחבה של כלי העריכה. הוידאו הוא מרכיב מרכזי ברשתות החברתיות ונראה כי ישנו ביקוש גובר מצד הצרכנים לתכני וידאו קצרים ובעלי אופי יצירתי. עתה, הסרטונים של פינטרסט יוכלו להיות באורך של עד 60 שניות ולהכיל עד 20 עמודים לכל סיכה (Pins).

מעתה יוצרים יוכלו לערוך את הסרטונים שלהם על ידי הוספת אלמנטים קוליים משלהם או תוך שימוש בכלי המעבר הנקרא “ghost mode”. היוצרים יוכלו לשמור את הטיוטות של העבודות ולהציג סרטונים קודמים או אחרונים על ידי כיסוי של חלק אחד בסרטון על ידי האחר. פינטרסט תעמיד לרשות היוצרים למעלה ממאה מדבקות הכוללות איורים ומדבקות בשלל קטגוריות.

בקביל, הרשת עובדת על יצירת מאגר מוזיקה כדי להציע ליוצרים קטלוג של רצועות שמע לשימוש ללא עלות ב-Idea Pins. כיוון שיוצרים רבים משתמשים ב-Pins כדי לעודד רעיונות ולנסות פרויקטים חדשים, כמו מתכונים, הדרכות לבניה ועוד, היוצרים יוכלו לכלול “דפי פירוט” בהם הצופים יוכלו למצוא רשימת מרכיבים, הוראות וכל דבר שימושי אחר.

הוספת תגי נושא

פינטרסט תאפשר ליוצרים ליישם תגי נושא בעת הפרסום וזאת כדי לסייע להם לבנות את הקהל. התגים יאפשרו לצופים למצוא את התוכן הרלוונטי עבורם וכל Pin יוכל להכיל עד עשרה תגי נושא. ה-Pins עוזרים בהגדלת הקהל מתוך הפלטפורמה ומחוצה לו.

על פי החברה, היא תציע אפשרויות ייצור כך שיהיה קל יותר לשתף את התוכן ברשת ובמדיה החברתית. כדי לשמור על זכויות היוצרים, כאשר הצופים יורידו Pin הוא יופיע כסרטון עם סימן מים של פינטרסט ולאחר מכן ניתן יהיה לשתף אותו במקומות שונים.

נכון לעכשיו, הצופים יוכלו לשים סיכה כדי לשמור על וידאו כמו שהם שמים אותה היום על כל תמונה. פינטרסט עצמה אמרה כי היא “מאמינה שההשראה הטובה ביותר מגיעה מאנשים שמונעים מהתשוקות שלהם ורוצים להכניס חיוביות ויצירתיות לעולם”.

הפורמט החדש של Idea Pin יוצא לכל היוצרים בעלי החשבון העסקי בארה”ב, בריטניה, אוסטרליה, קנדה, צרפת, גרמניה, אוסטריה ושוויץ.

לקריאת הכתבה המקורית

תגיות רלוונטיות: פינטרסטרשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
63
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
86
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
102
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
42
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
90
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105048
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99562
מדיה חברתית
בן אורן
87783
קידום אתרים
דנה רוזן
82468
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.