פינטרסט מכריזה על סדרת סטרימינג בשידור חי

פינטרסט מצטרפת למגמת השידורים החיים עם סדרת אירועי קניות משלה. היוזמה קיבלה את השם "Pinterest TV".
מיטל אור
פינטרסט מכריזה על סדרת סטרימינג בשידור חי

פינטרסט הכריזה כי היא יוצאת בסדרה של פרקים חיים, מקוריים הזמינים לקניה ישירות בתוך הפלטפורמה. הפרקים יתעדכנו מדי יום, יוקלטו ויהיו זמינים לצפייה על פי דרישה, לשמירה ולצפייה מחדש מאוחר יותר.

הסדרה החדשה של השידורים החיים תתמקד בקניות ותתחיל ב-8 בנובמבר. הפלטפורמה תאפשר ל-Pinners לקבל מבצעים בלעדיים באפליקציה דרך השידורים החיים.

רכישה ישירה

מדי יום שישי יוכלו המשתמשים לנצל הנחות של מגוון מותגים וכל זאת דרך לחיצה על סמל הטלוויזיה בפינה השמאלית העליונה של האפליקציה. המשמשים יוכלו לצפות בפרקים, להיות באינטראקציה עם המאחרים, לשאול שאלות דרך הצ’אט ולקבל מענה בשידור חי.

פינטרסט בוחנת את האפשרות לצאת בסטרימינג לייב משלה כאמצעי למקסם את המסחר האלקטרוני. לאחרונה השיקה הפלטפורמה סדרת שידורים חיים של מפורסמים וזאת במסגרת אירועי ” Creators Connect”.

השידורים החיים של פינטרסט עוברים שינויים כשעתה הפלטפורמה פועלת ליצירת אינטראקציה חדשה, מיידית וזאת במטרה לעודד רכישות ישירות בתוך האפליקציה. כל זאת בתזמון הכי חם של השנה, כשישנו דחף לקניות לקראת החגים.

במקביל לכך, פינטרסט משיקה גם יוזמה חדשה שמטרתה לעזור ליוצרים להשיק שידורי קניות משלהם תוך שימוש באפליקציה. הפלטפורמה משיקה יחד עם Pinterest TV אולפן וירטואלי בו מפיקי פינטרסט יוכלו לעבוד באופן ישיר עם כל יוצר כדי לפתח תוכן ייחודי. הפלטפורמה תספק תמיכה “מאחורי הקלעים” וזאת כדי ליצור פרקים מרתקים.

האפליקציות החברתיות מתמקדות במסחר אלקטרוני

מגמה שאפשר להבחין בה היא התמקדות של האפליקציות החברתיות ביצירת פתרונות למסחר אלקטרוני בתוך הפלטפורמה. פינטרסט מצטרפת לגל כשהיא פותחת בפני היוצרים עוד הזדמנויות למכור תוך שימוש באפליקציה.

פינטרסט היא למעשה “קטלוג של רעיונות” ואת הרעיון להתקדם לקניות בתוך האפליקציה החל את דרכו עוד לפני המגיפה. כבר מאז 2016 היא פועלת ליצור קטלוגים, אינטגרציות של פלטפורמות קניות, להצגת מוצרי AR ועוד. כעת היא מיישרת קו עם אפליקציות נוספות אשר כבר מנסות לנצל את דחף הקניות של החודשים הקרובים.

לקריאת הכתבה המקורית

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89857
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88800
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
88285
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66915
קידום אתרים
ירון אחר
65142
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
34
מדיה חברתית
מיטל אור
52
מדיה חברתית
מיטל אור
55
קידום אתרים
מיטל אור
87
קידום אתרים
מיטל אור
53
מדיה חברתית
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x