מהרו להרשם: קורס רימרקטינג חדש של גוגל | AskPavel
קידום אתרים » חדשות קידום אתרים ושיווק באינטרנט » מהרו להרשם: קורס רימרקטינג חדש של גוגל

מהרו להרשם: קורס רימרקטינג חדש של גוגל

גוגל מעבירה היום קורס מקוון בנושא רימרקטינג (Remarketing). כל מי שמפרסם בגוגל אדוורדס ורוצה להכיר את הכלי לעומק, מוזמן להרשם.

רימרקטינג הינו כלי, או שיטת פרסום חדשה (כ- 6 חודשים באויר) של גוגל אדוורדס המאפשרת למקד עוד יותר את מאמצי השיווק ולפגוש את הלקוח ברחבי הרשת עם מסר מותאם אישית.

למה אני מתכוון מסר מותאם אישית?

בוא נראה איך השיטה עובדת:

  • המפרסם מזהה שלבים קריטיים בשרשרת ההמרה שלו ומסמן את העמודים האלה בטאג – מוסיף כמה שורות של קוד לקוד עמוד האינטרנט הקיים.
  • בכל ביקור של גולש בעמוד מטוייג, הקוד מוסיף אותו לרשימה שנוצרת בממשק של אדוורדס לכל שלב, וגם שותל עוגיה בדפדפן של הגולש כדי לזהות אותו אח"כ.
  • בסוף התהליך, למפרסם רשימות של גולשים שביקרו בכל שלב נבחר בשרשרת ההמרה שלו.
  • כרגע, המפרסם יכול להורות לגוגל להצליב ולחתוך רשימות שונות, למשל: רשימת המבקרים שביקרו בעמוד מוצר א' אך לא ביקרו בעמוד עגלת הקניות, ולהציג לגולשים אלו, ורק לגולשים אלו, מודעות של מוצר א' בלבד, אולי בתוספת איזשהו קופון הנחה. או לחילופין, להציג לגולשים שביקרו גם בעמוד של מוצר א' וגם בעמוד התודה מודעות של מוצרים משלימים.

למי שמעוניין בהצצה יותר מעמיקה, להלן סרטון של גוגל על רימרקטינג:

    הכלי מטייג גולשים מכל מקורות התנועה ומאפשר לטרגט גולשים אלו ברשת הדיספליי של גוגל.
    יש להזהר ברמת המסר האישי, כי בקלות ניתן, ליצור מסר כל כך אישי וממוקד שיפחיד את הגולש (האח הגדול צופה בנו…) ויצור אפקט הפוך מהרצוי.

    זהו כלי חשוב נוסף בתיק הכלים של משווק PPC בגוגל אדוורדס. הקורס של היום הוא הזדמנות טובה להכיר את הכלי יותר מקרוב, לצפות בתהליך הקמה של קמפיין רימרקטינג ולשאול שאלות את מומחי גוגל.

      אודות אלכס צ'רנורודסקי

      אלכס צ'רנורודסקי
      אלכס צ'רנורודסקי אוכל SEM לארוחת בוקר ומחזיק זוג זחלני גוגל כחיות מחמד. כאפילייט ומנהל קידום ממומן בחברת השיווק האינטרנטי המובילה בארץ, אלכס צבר ניסיון רב והתמחות בקידום ממומן, אופטימיזציית עמודי נחיתה, ניתוח מגמות והתנהגות גולשים. בעל נגיעה בכל מה שחם בתחום, אלכס משתף וחולק מידע כאן בבלוג ובאתר GoAlex.co.il

      עשוי לעניין אותך גם...

      חדשות קידום אתרים

      בעיית האינדוקס בגוגל נפתרה, פייסבוק מספקת מידע על פוסטים בפיד ואיך לערער על חסימות בטוויטר בקלות

      גוגל : פתרנו את בעיית העמודים הלא מאונדקסים ג'ון מולר מגוגל הודיע ביום שבת בבוקר ...

      4 תגובות

      1. איתי ברנר

        אם הבנתי נכון : נניח שיש לי קמפיין שמפנה לאתר התיירות שלי ומישהוא לחץ עליו אבל לא הגיע ליעד של הרכישה / מילוי טופס (Goal). אני יכול בעצם לתת לו מודעות מותאמות אישית כשהוא ימשיך לבקר באתרים אחרים ברשת התוכן של גוגל… (לא האתר שלי כמובן).

        • אלכס צ'רנורודסקי

          כן, כל מבקר, ולא משנה אם הוא מגיע מקמפיין ממומן או מתנועה אורגנית, מתוייג.

          אחרי זה הוא ממשיך לגלוש להנאתו באתרים אחרים, ובכל אתר שיש בו מודעות של גוגל הוא יכול לראות את המודעה המיוחדת שלו (בהתאם להגדרות הקמפיין, כמובן)

      2. פבל ישראלסקי

        תודה רבה על הידיעה אלכס! נחמד להכיר את התחום הזה שלא ממש הייתי מודע אליו עד כה.

        האם זה הקורס הראשון שהם עושים?

        • אלכס צ'רנורודסקי

          בנושא זה אני חושב שהיה כבר קורס בעבר. אני בטוח שהתוכן עובר שיפורים מפעם אחת לשניה, כך שמי שהשתתף היום זכה.

          ע"י גוגל הערכים קורסים עינייניים ואינטראקטיביים הקשורים בכל מיני היבטים של הפרסום הממומן.
          כדאי לעקוב אחרי הפרסומים כדי לנצל הדמנויות ללמוד דברים חדשים.

      כתיבת תגובה

      האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

      שתפו את הפוסט עם חברים