הושקו שיפורים חדשים לממשק יצירת רילס באינסטגרם

עומר לייבנזון
אינסטגרם הכריזה על תכונות חדשות לרילס שיסייעו ליוצרי תוכן - לרבות קבלת השראה לסרטונים, כלי עריכה חדשים ושיפורים לפנל נתוני השימוש ביצירת הסרטונים.
פיצ׳רים חדשים לרילס באינסטגרם
מקור: Meta Newsroom

מי מאיתנו שפעיל עם העסק שלו באינסטגרם לא מפרסם ב”רילס”? בפברואר 2022 הושק לראשונה ה”רילס”, שתפס תאוצה במהירות מסחררת והפך לכלי שיווקי מוביל בפלטפורמה תוך פחות משנה וחצי. כדי לעזור ליוצרי תוכן להצליח יותר, הסרטונים הקצרים בפלטפורמה מקבלים שדרוג משמעותי בתקופה זו – עם תכונות חדשות שמטרתן להקל על מציאת השראה לסרטונים, עריכת סרטונים ועל חיבור לעוקבים. התכונות החדשות שהושקו כוללות: השראה לסרטונים ויראליים באמצעות אודיו, הצעות להאשטגים טרנדיים, כלי עריכה חדשים שנוספו ושיפורים לחלק המדדים של רילס (“תובנות”).

גלו מה פופולרי בזמן יצירת רילס

אחת התכונות החדשות שנוספו היא תכונת ה”גילוי” החדשה ביצירת רילס באינסטגרם, תכונה שמטרתה לאפשר ליוצרי תוכן באינסטגרם לקבל השראה מהטרנדים האחרונים. זה יאפשר למשתמשים לראות את השירים הטרנדיים ביותר ברילס, את מספר הפעמים שנעשה שימוש באודיו מסוים לאחרונה ולראות את הנושאים וההאשטגים הטרנדיים ביותר לאחרונה. כל אלה מספקים נתונים שימושיים במיוחד שמסייעים ליצירת תוכן הרלוונטי למגמות האחרונות.

העריכה נעשית קלה יותר

כדי להקל על עריכת הסרטונים, אינסטגרם משלבת קטעי וידאו, שמע, מדבקות וטקסט במסך עריכה מאוחד – קל יותר ונוח יותר. זה מה שיקל על היוצרים ליישר ולתזמן אלמנטים שונים לאורך הסרטון במהירות. אינסטגרם הודיעה כי היא ממשיכה להשקיע עוד בדרכים נוספות שיהפכו את עריכת הרילס לפשוטה וקלה יותר.

עריכת רילס באינסטגרם
מקור: Meta Newsroom

עדכונים ל”תובנות” ברילס

אינסטגרם משפרת את נתוני השימוש של רילס כדי לעזור ליוצרים להבין טוב יותר איך התוכן שלהם מתפקד בפלטפורמה. הם הוסיפו שני מדדים חדשים: זמן צפייה כולל וזמן צפייה ממוצע ברילס.

  • זמן צפייה כולל – נוגע למשך הזמן הכולל של הפעלת הרילס מצד כל המשתמשים (כולל זמן שבו הסרטון הופעל מחדש מצד אותו משתמש).
  • זמן צפייה ממוצע – מדד המחושב על ידי לקיחת זמן הצפייה הכולל וחלוקתו במספר המשתמשים שצפו.

שיפור והרחבת מתנות ברילס

תכונת ה”מתנות” של אינסטגרם, המאפשרת לשלוח מתנות (וירטואליות) ליוצרי תוכן שאהבנו את התוכן שלהם – מתרחבת כעת למדינות נוספות וביניהן: אוסטרליה, קנדה, צרפת, מקסיקו, ניו זילנד ובריטניה. בנוסף, אינסטגרם מוסיפה תכונה חדשה שתאפשר ליוצרים לזהות את המתנות של האוהדים שלהם. אם יוצרים יקישו על סמל הלב לצד התומכים שלהם, התומכים יקבלו התראה שהמתנה שלהם זוהתה, מה שמחזק את תחושת החיבור בין יוצרי התוכן לצופים שמטא מנסה לטפח.

אינסטגרם מודיעה כי היא חשה מחויבות גבוהה בכל הקשור לבניית מוצרים נוספים שיעזרו ליוצרים לצמוח בפלטפורמה, והעדכונים של היום הם רק חלק מהדרכים שבהן אינסטגרם עושה זאת. תכונות חדשות אלה יאפשרו ליוצרים לבטא את יכולותיהם בצורה חזקה הרבה יותר – ביטוי היצירתיות שלהם, חיזוק החיבור לקהל שלהם וחיזוק המותג בדיגיטל.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג מטא

תגיות רלוונטיות: אינסטגרם
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
60
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
33
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
116
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
88
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
105
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105110
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100780
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99941
מדיה חברתית
בן אורן
87833
קידום אתרים
דנה רוזן
82483
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.