מטא מגבילה את פרטיות המודעות לבני נוער

עומר לייבנזון
מטא מבצעת מספר שינויים בחווית הצפייה במודעות של נערים. למשל - החל מפברואר, יהיה ניתן להגיע לבני נוער בפרסום במטא דרך טרגוט דמוגרפי של גיל ומיקום בלבד, ולא דרך מגדר. על הסיבות לכך ושינויים נוספים, בעדכון הבא.
פרטיות מודעות לבני נוער

בני נוער אינם מצוידים במערכת קבלת החלטות שקולה כמו המבוגרים, לגבי הנתון הזה כולנו יכולים להסכים. כשמדובר בהצגה של מוצרים לרכישה, בני הנוער לא תמיד מודעים איך אותו המידע ישמש בעתיד להצגת מודעות נוספות באותו נושא – ובשל חוסר המודעות הזו, במטא הודיעו כי יגבילו עוד יותר את האפשרויות שיש להגיע לבני נוער עבור מפרסמים. מעבר לכך, מטא תפעל כדי לייצר יותר הסברה בקרב בני נוער לגבי איך מודעות פועלות ומהן הסיבות לכך שהם רואים מודעה ספציפית באפליקציות.

השינויים שמקפידים לבצע

במטא כבר ביצעו שינויים באופן שבו מפרסמים יכולים להגיע אל בני הנוער בעבר. אחד מהשינויים המהותיים שתקפים עד היום הוא הסרת היכולת של מפרסמים לטרגט לבני נוער מודעות על סמך תחומי העניין ותחומי הפעילות שלהם – כעת, החל מפברואר תוסר האפשרות לטרגט מודעות לבני נוער במגדר מסוים. כמו כן, מדד המעורבות של בני הנוער באפליקציות לא יהיה תקף לסוגי המודעות שבני הנוער רואים (כלומר, מפרסמים לא יוכלו לראות באילו מדעות בני הנוער צפו בעבר ולהסתמך על כך בטרגוט).

מהצד של הצעירים

במטא מודיעים שהחל מחודש מרץ, בני הנוער יקבלו דרכים חדשות שיסייעו להם לנהל ולבחור: איזה סוג של מודעות הם מעוניינים לראות בפייסבוק ובאינסטגרם? הם יוכלו לעבור לחלונית בהגדרות הקשורה לקביעת העדפותיהם לגבי מודעות, ולבחור ‘ראה פחות’ או ‘אין העדפה’ לגבי כל סוג של מודעות שמוצג להם.

חשוב להבין שמעבר לכך, קיימים כבר יסודות בפלטפורמות לסינון תכנים אסורים – מדיניות הפרסום שלהן אוסרת על הצגת אלכוהול, מוצרים פיננסיים ומוצרים ושירותים להרזיה בפני אנשים מתחת לגיל 18 (ואפילו למעלה בכך בחלק מהמדינות).

התאמת מודעות בפייסבוק לבני נוער
מקור: Meta Newsroom

הסברה לצעירים מצד מטא

למען בטיחות הצעירים, בחברה עושים מאמצים כדי לעזור לבני הנוער להבין את אפשרויות הפרטיות שלהם. הוסיפו מידע בדף ההסברה לבני נוער המעניק לבני נוער מידע מעמיק והסברים פשוטים על הכלים והגדרות הפרטיות שלהם. המטרה היא לעזור ולשמור על בטיחותם, ולנהל אילו תכנים הם מעוניינים לראות ואילו פחות.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג של Meta

תגיות רלוונטיות: מודעות פרסוםפייסבוק
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
26
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
60
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
70
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
38
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
124
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105137
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99977
מדיה חברתית
בן אורן
87839
קידום אתרים
דנה רוזן
82491
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.