לינקדאין מוסיפה אפשרות “בוסט” לפוסטים אורגניים

רשת לינקדאין מוספיה אפשרות חדשה לביצוע "Boost" לפוסטים אורגניים ועוד כלים חדשים לקידום אירועים וניהול טוב יותר של הפרופיל.
מיטל אור
לינקדאין מוסיפה אפשרות בוסט לפוסטים אורגניים

כפי שפורסם ב-socialmediatoday לינקדאין פועלת כדי להקל על מותגים במיקסום טווח ההגעה של הפוסטים שלהם. מעתה היא תציע אפשרות Boost חדשה אשר דומה לזה של פייסבוק וכך תאפשר להפוך פוסט אורגני לממומן.

בתוך כך היא מוסיפה גם כלים שיאפשרו להרחיב את ההצלחה של האירועים הווירטואליים ולעקוב אחר הביצועים שלהם באפליקציה.פרסום על ידי Boost פוסט אורגני יתבצע בקלות וללא צורך ליצור מודעה חדשה.

הרחבת הקהל

רשת לינקדאין מסרה כי היא מאפשרת מעתה לשפר את הביצועים של כל פוסט אורגני ישירות מדף הלינקדאין. בלחיצת כפתור ועדכון אמצעי התשלום ניתן לתת Boost לפוסט אורגני ולהגיע לקהלים רחבים וחדשים. כל זאת ללא צורך ללמוד להשתמש בכלי שיווקי חדש.

כפתור ה-Boost יופיע בפוסטים של הפרופיל והמפרסמים יוכלו לבחור אחד מבין ארבעת היעדים הבאים בפרסום:

  • העלאת מספר הצפיות בסרטון
  • הגברת מעורבות
  • הגברת מודעות למותג
  • הגדלת מספר הביקורים באתר

בשלב הבא המפרסמים יוכלו לבחור גם את קהל היעד על פי האפשרויות הבאות:

  • מבוסס פרופיל – המפרסמים יבחרו קריטריונים לקהל היעד.
  • מבוסס אינטרסים – המפרסמים יבחרו את הקהל מתוך קבוצות חברים.
  • תבנית קהל – המפרסמים יוכלו לבחור תבנית קהל מתוך אפשרויות שלינקדאין הגדירה מראש.

המפרסמים יוכלו גם לבחור את המיקום, להוסיף אי הכללות ולהגדיר את התקציב. לאחר מכן כל שיש לעשות הוא ללחוץ על כפתור ה-Boost והקמפיין יעלה לאוויר.

יצירת מודעות אירועים

כלי נוסף שמציעה לינקדאין הוא יצירת מודעות אירועים וזאת כדי להגביר את המודעות לאירועים וירטואליים. Event Adתאפשר לקדם את האירוע תוך הדגשת הפרטים המרכזיים והחשובים כמו: תאריך, שעה, כיצד ניתן להצטרף לאירוע.

בשנה האחרונה הרשת פעלה במטרה לשכלל ולקדם אירועים וירטואליים. לאחר שהפכה את אפשרות האירועים לזמינים לכל, הוסיפה גם סטרימינג בשידור חי. התכונות הללו מאפשרות לעסקים להשתמש ברשת כדי לקדם את המפגשים הווירטואליים שלהם ומסייעות למותגים להתחבר לקהל. מעתה המותגים יוכלו לקדם את האירועים הווירטואליים שלהם בפני משתתפים פוטנציאליים.

בנוסף לכך, לינקדאין הוסיפה כלי חדש לניתוח מודעות האירועים וזאת כדי לתת למפרסמים תובנות לגבי טווח ההגעה, המעורבות והמאפיינים של המשתתפים. ניתוח זה יאפשר למפרסמים, לעסקים ולמותגים להעריך את ההשפעה של המאמצים שלהם וקבל החלטות בנוגע ליישום האירועים הבאים.

לקריאת הכתבה המקורית

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89703
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88476
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
88100
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66868
קידום אתרים
ירון אחר
65049
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
15
מדיה חברתית
מיטל אור
20
מדיה חברתית
מיטל אור
68
תוכן וקופירייטינג
מיטל אור
40
קידום אתרים
מיטל אור
16
מדיה חברתית
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x