אינסטגרם משיקה 4 סטיקרים חדשים לסטורי שיעזרו להגדיל מעורבות

עומר לייבנזון
אינסטגרם ממשיכה לחדש ולשדרג את חווית המשתמשים עם ארבעה כלים מעניינים: סטיקרים מוזיקליים, מסגרות פולארויד, סטוריז נסתרים, וסטיקרים אישיים שהגולשים יוכלו ליצור מכל תמונה וסרטון בגלריה.
כלים חדשים ליוצרים באינסטגרם

שוק שיתוף התמונות והסרטונים ממשיך לצמוח ולשגשג, מה שמאלץ את אינסטגרם נאלצת להתמודד עם תחרות הולכת וגוברת מצד פלטפורמות כמו טיקטוק, יוטיוב וסנאפצ’אט. כדי לשמור על מעמדה, אינסטגרם משיקה פיצ’רים חדשים ומגוונים, וביניהם: סטיקרים מוזיקליים, מסגרות פולארויד, סטוריז נסתרים, וסטיקרים אישיים שהגולשים יוכלו ליצור מכל תמונה וסרטון. הפיצ’רים אמורים להפוך את חוויית המשתמש לאטרקטיבית ואינטראקטיבית יותר, תוך מתן אפשרויות יצירתיות מגוונות ליוצרי התוכן ובעלי העסקים.

פיצ’ר 1: סטיקרים מוזיקליים

כחלק מהעדכון החדש, אינסטגרם משיקה סטיקרים מוזיקליים. הסטיקר המוזיקלי יאפשר לגולשים לחלוק שירים שמבטאים את מצב הרוח שלהם, תוך הרחבת השימוש בפיצ’ר “Add yours” שהושק כבר ב-2023. הגולשים יוכלו להוסיף מוזיקה משלהם בלחיצת כפתור על הסטיקר, מהלך שצפוי לשפר את מידת המעורבות שלהם בפלטפורמה.

סטיקרים מוזיקליים באינסטגרם
סטיקרים מוזיקליים באינסטגרם, Meta

פיצ’ר 2: זכרונות ממוסגרים

אינסטגרם משיקה מדבקת “מסגרת” חדשה לסטוריז, המאפשרת לכם להפוך כל תמונה למסגרת פולארויד וירטואלית. עוקבים יצטרכו לנענע את הטלפון שלהם או להקיש על כפתור “נענע לחשיפה” כדי לראות את התמונה במסגרת, מה שמוסיף נופך אינטראקטיבי ונוסטלגי לפלטפורמה.

זכרונות ממוסגרים באינסטגרם
זכרונות ממוסגרים באינסטגרם, Meta

פיצ’ר 3: סטורי נסתר

מדבקת “חשיפה” החדשה של אינסטגרם מוסיפה טוויסט מעניין לסטוריז. באמצעות מדבקה זו, ניתן לפרסם סטורי נסתר שרק חברים ועוקבים יוכלו לגלות. התמונה תוצג לעוקבים באופן מטושטש, ותוכלו להוסיף רמז שיופיע בלחיצה עליה. כדי לראות את התמונה עצמה, הגולשים יצטרכו לשלוח לכם הודעה פרטית. אך אל דאגה, באינסטגרם מבהירים שלא תצטרכו לאשר כל הודעה בנפרד.

סטורי נסתר באינסטגרם
סטורי נסתר באינסטגרם, Meta

פיצ’ר 4: Cutouts (גזירות)

מדבקת “גזירות” (Cutouts) החדשה של אינסטגרם תאפשר לכם להפוך כל תמונה וסרטון מהגלריה שלכם למדבקה אישית. פשוט בחרו תמונה או קטע וידאו עם אלמנט ברור, ואינסטגרם תיצור ממנו מדבקה באופן אוטומטי. ניתן גם לבחור את האלמנט באופן ידני. המדבקות נשמרות לצורך שימוש חוזר בסטוריז ורילס שלכם, ואף מאפשרות לאחרים לשמור ולעשות בהן שימוש בסטוריז ורילס שלהם.

סטיקרים גזירים באינסטגרם
סטיקרים גזירים באינסטגרם, Meta

אינסטגרם מול טיקטוק ויוטיוב: הקרב על חובבי המוזיקה

הכלים החדשים פותחים דרכים חדשות ליצירת תוכן, ומאפשרים למשתמשים להביע את עצמם בצורה ייחודית. ככל הנראה, אינסטגרם משיקה את הכלים הללו כדי לחזק את מעמדה מול מתחרותיה כמו טיקטוק ויוטיוב, ששמות דגש על מוזיקה. האם אינסטגרם תצליח להתחרות בהם? ימים יגידו. נכון לרגע זה, לנו כדאי לנצל את החידושים כדי להגיע לקהלים חדשים, ולהגביר את המעורבות בקרב קהל היעד.

לקריאת הידיעה המקורית במטא

תגיות רלוונטיות: אינסטגרםרשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
60
ניהול קהילה
עומר לייבנזון
99
קידום אתרים
עומר לייבנזון
75
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
149
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
126
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
105627
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
100339
מדיה חברתית
דנה רוזן
82530
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.