אינסטגרם: “אנחנו כבר לא רק אפליקציית שיתוף תמונות”

מיטל אור
אינסטגרם יוצרת בעדכון חדש אשר יחול על סרטונים ורמיקסים ושיעזרו ליוצרים לקדם שידורים חיים. העדכונים יעניקו למשתמשים עוד אפשרויות יצירה.
אינסטגרם כבר לא רק אפליקציית שיתוף תמונות

אדם מוסרי מאינסטגרם הודיע על השינויים כשהוא הדגיש שהחברה מתמקדת בשנה הקרובה ביצירת וידאו והודעות. המטרה היא ליצור מרחבים של וידאו והודעות עבור בני נוער יוצרים והחברה כבר ממוקדת בתחומים אלה.

אינסטגרם מתמקדת בווידאו

אינסטגרם פועלת להיות הרבה יותר מאשר אפליקציה לשיתוף תמונות והשנה היא מתמקדת בחזון להפוך את הווידאו למרגש יותר. שני עדכונים של החברה עוסקים בכך, גם בווידאו חי וגם בווידאו מוקלט. שני העדכונים החדשים כוללים יכולת לקדם שידורים חיים באמצעות באנר חדש ויכולת ליצור רמיקס מכל סרטון.

מעכשיו יוכלו המשתמשים לתזמן שידורים חיים באינסטגרם ולהדגיש אותם בדף הפרופיל הראשי על ידי יצירת באנר חדש. מוסרי אמר כי תזמון חי קיים כבר זמן מה אך מעכשיו אפשר יהיה להפריד בין תזמון של שידור חי לבין יצירת פוסט עדכון או סטורי.

בנוסף, המשתמשים יוכלו להשתמש בתג בפרופיל ובכך לאפשר לעוקבים לדעת כי בקרוב יש שידור חי ובנוסף, לקבל תזכורת על השידור. היוצרים יוכלו ליצור סרטוני לייב ככל שירצו והאפשרות החדשה עוזרת להם לקדם את השידורים שעולים בכל רגע.

מן הצד השני של יצירת שידור חי וקידומו, העוקבים אחר הפרופיל יוכלו להקיש על באנר התזכורת ובכך להבטיח לעצמם שאינסטגרם תשלח להם התראה לקראת השידור.

רמיקס באינסטגרם

תכונה נוספת אותה מציעה אינסטגרם היא ביצוע רמיקס לכל סרטון. הכוונה היא שהאפליקציה תאפשר לצלם סרטונים שפורסמו על ידי אחרים, להגיב אליהם ולהמציא אותם מחדש דרך יצירת סרטון חדש. הדבר מזכיר במידה רבה את תגובות הווידאו של TikTok.

בעבר, משתמשי יכלו לבצע רמיקס ל-Instagram Reels בלבד אך מעכשיו הם יוכלו לעשות זאת לכל סרטון ציבורי באינסטגרם, כולל Reels ופוסטים. כל שעל המשתמשים לעשות הוא ללחוץ על סמל שלושת הנקודות שמופיע בפינה השמאלית העליונה ולבצע רמיקס.

רמיקס היא תכונה “בהסכמה”. המשתמשים יוכלו לבחור האם הם מאפשרים לכך שעוקבים או יוצרים אחרים יוכלו לבצע רמיקס על התכנים שלהם או לא.

 

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
66
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
38
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
120
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104783
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100242
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99147
מדיה חברתית
דנה רוזן
82407
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.