פיצ׳רים חדשים בגוגל עסקים למלונות וצימרים (כולל טיפים איך להתבלט)

עומר לייבנזון
כל בעלים של מלון או צימר, עשוי להשתמש בגוגל כדי למנף את העסק שלו ולעזור לגולשים אשר מחפשים מקום לינה לראות אותו. לאחרונה גוגל ביצעה מספר שינויים שעוזרים לבעלי מלונות להגדיל את הנוכחות שלהם בפלטפורמה.
גוגל עסקים למלונות וצימרים
מקור: Google Ads & Commerce Blog

בכל חודש, גוגל אחראית למאות מיליוני ביקורים באתר ושיחות טלפון שמגיעים לבתי מלון ברחבי העולם. מדובר בנתח רב של תנועה, ומציאת מלון בגוגל כבר מזמן הפכה לסטנדרט – עד כדי כך שישנם מטיילים רבים אשר מבצעים את הבחירה במקום הלינה שלהם רק על סמך גוגל.

לאחרונה, גוגל ביצעה מספר שינויים כדי לעזור למלונות לשפר את השקיפות שלהם אל מול המתעניינים, ולעזור להם לקבל החלטה מושכלת לגבי מקום הלינה שלהם במהלך הטיול. לאחרונה היא פרסמה מאמר ובו היא מציגה 3 דרכים בהן בעלי מלונות יכולים לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלהם.

מעתה ניתן לעדכן מחירים ותפוסה בזמן אמת

בעקבות העדכון החדש שבוצע לאחרונה, עכשיו גוגל מספקת את מחירי המלונות ואת זמינותם כבר בראש תוצאות החיפוש באופן כזה שהם מתעדכנים 24/7. מדובר בשינוי פשוט אך משמעותי וחשוב במיוחד עבור מטיילים שרוצים להבין במהירות אילו מלונות עשויים לקבל אותם, ובאיזה תעריף כאשר הם חוקרים את האפשרויות שלהם.

כדי לשמור שהמחירים שלכם והתפוסה מעודכנים בפרופיל העסקי בגוגל, הם ממליצים להשתמש ב-API או ספק קישוריות של צד שלישי על מנת שהתהליך יהיה קל, מהיר ויתעדכן אוטומטית. אך גם אם אין לכם את האפשרות לפעול כך, תוכלו לעדכן את התעריפים די בקלות באמצעות עורך תעריפי המלונות החדש בפרופיל העסקי בגוגל.

לא מזמן גוגל השיקה גם את “קישורי ההזמנה החינמיים” (Free Booking Links) כדי להתפרסם בשוק – פתרון המאפשר לבעלי מלונות לקבל יותר טראפיק לאתר שלהם, מבלי לשלם לגוגל בתמורה לכך.

מחירים ותפוסה של מלונות בזמן אמת
מקור: Google Ads & Commerce Blog

כך תבלטו עם הפרופיל העסקי שלכם בגוגל

אחד הדברים שגוגל נותנת עליהם את הדגש הוא הנושא של עדכון פרטים ב-Google My Business. בגדול, ככל שתספקו יותר פרטים עדכניים על העסק שלכם, וככל שתהיו יותר שקופים עם הקונה – כך גוגל יעדיף לקדם אתכם יותר על פני המתחרים שלכם.

כדי להבטיח שהלקוחות יקבלו את המידע העדכני ביותר על המלון שלכם, תוכלו לבצע פעולות כמו שיתוף תמונות וסרטונים משקפים של המלון שלכם, רשמו האם יש Wi-Fi בחינם או חניה בחינם והציגו אישורים אקולוגיים, אישורים בטיחותיים ועוד אם יש כאלו ברשותכם.

מודעות ממומנות למלונות: הדרך לקבל הרבה תנועה בבת אחת

בנוסף לשירותים החינמיים, גוגל מציעה גם מודעות ממומנות למלונות (Hotel Ads). מודעות אלו יכולות להופיע ב’גוגל מפות’ ובתוצאות חיפוש, מה שמעניק לכם הזדמנות נוספת לגייס יותר לקוחות. הם גם מתאימים במיוחד לקידום נכסים ספציפיים כאשר המשתמשים מחפשים לינה באזור מסוים.

כל הכלים הללו הם חלק מהמחויבות של גוגל לעזור לכם כבעלי מלונות להתעדכן בשוק המשתנה.

קישור לידיעת המקור

תגיות רלוונטיות: גוגל
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
14
ניהול קהילה
עומר לייבנזון
81
קידום אתרים
עומר לייבנזון
98
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
145
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105584
תוכן וקופירייטינג
שי משען
101046
פרסום באינטרנט
דוד כהן
100281
מדיה חברתית
דנה רוזן
82527
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.