גוגל מגבילה את תוצאות ה-FAQ לשתיים לכל מקטע

גוגל מתחילה להגביל את הצגת תוצאות FAQ (שאלות ותשובות) למקסימום שתיים לכל מקטע. התוצאה הצפויה היא שנראה הצגה של פחות שאלות "נפתחות" (Drop Down) בתוצאות החיפוש.
מיטל אור
גוגל מגבילה את תוצאות ה-FAQ לשתיים

כפי שפורסם ב- Searchengineland גוגל אישרה כי היא ביצעה שינוי בתוצאות החיפוש וכי היא מצמצמת את הופעת השאלות והתשובות המופיעות בתוצאות החיפוש לשתיים בלבד. בעבר, אפשר היה לראות תוצאות עשירות בשאלות ותשובות, אך במהלך הימים האחרונים נעשה שינוי שמגביל את הופעת ה-FAQ.

ככה זה נראה אחרי (2 תוצאות):

סניפט FAQ עם שתי תוצאות

 

ככה זה נראה לפני (3 תוצאות):

סניפט FAQ עם שלוש תוצאות

מה זה FAQ?

דפי אינטרנט אשר כוללים רשימת שאלות נפוצות, יכלו ליצור אותן בתור סכמה (Schema) כאשר גוגל זיהתה את המבנה והציגה את השאלות בתוצאות החיפוש. לחיצה על השאלה הובילה להופעת התשובה כפי שזו מופיעה במקור. עד עכשיו מספר השאלות והתשובות שהופיעו בתוצאות החיפוש היה בלתי מוגבל כשלחיצה על השאלות פתחה שאלות נוספות. עתה גוגל מגבילה זאת לשתי תוצאות בלבד.

את תוספת השאלות והתשובות בתוצאות החיפוש הוסיפה גוגל בשנת 2019 ולאחר שנה היא יצרה הגבלות שונות באופן השימוש בהן מתוך מטרה להציג לגולשים את התוצאות הטובות ביותר.

השינוי האחרון משפיע על הופעת התוצאות במנוע החיפוש

דני סאליבן (Danny Sullivan) מגוגל אישר את הידיעה בטוויטר וציין כי גוגל ביצעה לאחרונה שינויים אשר מגבילים את ה-FAQ למקסימום שניים.

השינוי בהופעת השאלות והתשובות יגרום לכך שקטעי ה-FAQ יהיו קצרים יותר מכפי שהם היו בעבר. חלק מבעלי האתרים יבחינו בכך שהם תופסים פחות “נדל”ן” בתוצאות החיפוש לעומת המצב שהיה לפני השינוי. אחרים כלל לא יופיעו בתוצאות וזאת למרות שהם הכניסו לאתר סכמת שאלות ותשובות. לצד זאת, עבור חלק מהאתרים יתכן והשינוי יוביל להופעה במקומות גבוהים יותר בדף בתוצאות החיפוש.

את השינוי אפשר היה לראות כבר ביום שישי האחרון (18 ביוני, 2021) ומאז רבים העידו כי הם הבחינו בכך. בחלק מהמקרים התוצאות מוגבלות לשתי הצגות בארצות הברית בלבד, אך השינוי הולך ומתרחב לתצוגה בכל העולם ובכל שפת חיפוש.

לקריאת הכתבה המקורית

תגיות רלוונטיות: גוגלתוצאות חיפוש
שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89826
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88774
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
88265
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66900
קידום אתרים
ירון אחר
65095
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
18
קידום אתרים
מיטל אור
51
קידום אתרים
מיטל אור
61
מדיה חברתית
מיטל אור
53
קידום אתרים
מיטל אור
53
מדיה חברתית
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x