גוגל משיקה גרסה של PageSpeed Insights

מיטל אור
גוגל הכריזה על תכונות חדשות אשר מגיעות אל PageSpeed Insights שמיועדות להפוך את הנתונים בממשק המשתמש לקלים יותר.
גוגל משיקה גרסה של PageSpeed Insights

השקת גרסה חדשה של PageSpeed ​​Insights נועדה לתת מענה לאתגרים רבים שנמצאים בגרסה הנוכחית. אחת הבעיות בפלטפורמה הקיימת היא אופן הצגת הנתונים כשאין הפרדה בין הנתונים השונים. אנשים שאינם מנוסים בשימוש ב- PageSpeed ​​Insights עשויים שלא להבין את ההקשר של הנתונים, מה שיכול להקשות על ההבנה מה ניתן לעשות איתם.

במהלך הזמן פורסמו פוסטים רבים שמתמקדים ב-“How to” בבלוג כשהמטרה היא לעזור למשתמשים לנתח את הדו”חות שקיבלו. הדבר נבע מבלבול בעיצוב המערכת.

מה צפוי לנו לאחר שתתחיל הגרסה החדשה של PageSpeed ​​Insights

הגרסה הנוכחית של PageSpeed ​​Insights עושה שימוש בקוד בן 10 שנים וגוגל אומרת כי הגיע הזמן לעיצוב חדש. השקת העדכון צפויה לצאת מאוחר יותר השנה כשהמטרה של גוגל היא להקל על פירוש הדו”חות כך שהמפתחים יוכלו לפעול במהירות תודות לתובנות שבו.

המטרות שהציבה לעצמה גוגל עם חידוש ממשק PageSpeed ​​Insights:

  • להפוך את ממשק המשתמש לאינטואיטיבי
  • ליצור הבחנה בין נתוני המעבדה לבין הנתונים בשטח
  • לספק הערכת Core Web Vitals המחושב בממשק המשתמש
  • לתת תחושה טובה יותר למשתמש עם ממשק מעוצב

העדכונים החדשים של הממשק יחולקו בין נתוני המעבדה לבין הנתונים בשטח ויעזרו למשתמשים להבין כיצד עליהם לפעול כדי לייעל את הפעולות שלהם. הניווט בחלק העליון יהיה פשוט יותר ויכלול קישורים לנייד ולשימוש בשולחן העבודה. נכון לעכשיו, הערכת CMV של גוגל מופיעה כ”עבר” או “נכשל” ולאחר חידוש הממשק ההערכה תופיע כתת סעיף נפרד עם סמל משלה.

גוגל גם צפויה להרחיב את התצוגה החדשה כשהיא מתכוונת להוסיף פונקציה למקטע נתוני השטח כך שמשתמשים יוכלו לקבל נתונים מפורטים עבור מדדי Core Web Vitals. כמו כן היא מתכננת להסיר את תמונת העמוד הנטען ממקומו הנוכחי (ליד נתוני השטח) והתמונות הממוזערות יהיו זמינות בקטעי נתוני המעבדה.

עדכון תובנות המהירות יופיעו בתצוגה מורחבת וכל וגוגל תוסיף קטע בתחתית כל שדה וכרטיס המציג את הפרטים שנדגמו על ידה. על הפעולות הללו אמורות להפוך את ההבחנה בין נתוני המעבדה לנתוני השטח לברורים יותר ולהקל על הבלבול שקיים היום.

 

נכון לעכשיו עוד אין תאריך שחרור מדויק ל- PageSpeed ​​Insightsהחדש אך ככל שנתקרב לתאריך ההשקה אנו צפויים לקבל פרטים נוספים על הממשק החדש.

לקריאת הכתבה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
27
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
67
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
58
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
93
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104983
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99351
מדיה חברתית
דנה רוזן
82452
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.