גוגל מסבירה מדוע ביצעה שינויי כותרות

מיטל אור
לאחר שהחלה לבצע שינויים בכותרות העמודים כפי שהם מופיעים בתוצאות החיפוש, עכשיו גוגל מסבירה מדוע היא ביצעה את השינוי.
גוגל מסבירה מדוע ביצעה שינויי כותרות

גוגל אישרה כי היא לא רק ביצעה שינויים בהחלטה אילו כותרות יופיעו בתוצאות החיפוש אלא גם חשפה את כמות השינויים שהיא ביצעה. בשבועות האחרונים גוגל החלה להשתמש בתגי כותרות, HTML ב-80% מהזמן. עכשיו החברה אומרת כי היא משתמשת בתגי הכותרת, כפי שהם ב-87% מהזמן.

רכיבי הכותרת משמשים היום יותר מאשר בעבר

המעבר לרכיבי כותרת נועד כדי לתאר את הדף בצורה הטובה ביותר שלו. לעתים התגלו כותרות ריקות ולעתים הופיעו כותרות שאינן קשורות לתוכן האמיתי המופיע בדף. כאשר בדפים אין רכיבי כותרת, גוגל משתמשת בתג כותרת.

גוגל הסבירה כי היא לא תשתמש בתג כותרת HTML מקורי במקומות בהם הכותרת ריקה למחצה, כשהיא מיושנת, כשהיא לא מדויקת, כשהיא משמשת לדפים מרובים ועוד.

בנוסף לכך, החברה הוסיפה הנחיות במטרה לעודד את מנוע החיפוש להציג את הכותרות המקוריות של האתר. גוגל ממליצה ליצור כותרות מעולות ולשם כך היא גם שיתפה את מסמך העזרה שלה ליצירת כותרות והציעה לבעלי ומקדמי אתרים לקרוא אותו.

גוגל תמשיך לשפר את הכותרות

גוגל מציינת כי היא תמשיך בעבודתה לשיפור הכותרות. כמובן, רק הזמן יגיד האם השינויים שהיא מבצעת אכן תורמים לבעלי האתרים ולגולשים, אך הכוונה היא להמשיך להציע לגולשים תוכן רלוונטי ואמיתי.

מבחינת בעלי האתרים והמקדמים, שינויי הכותרות יכולים להיות לטובה או לרעה. יש שהרגישו עליה בכניסות לאתר תודות לשיפור הכותרות ויש שיעידו על כמות הקלקות נמוך בשל כך. השינויים שמבצעת גוגל עלולים להוביל לכותרות משוכתבות שלא פעם מוציאות את מהות הכוונה או את שם העסק.

ראינו כי גוגל הוציאה עדכונים רבים בחודשים האחרונים ועל פי החברה, היא מתכוונת לשכלל, ליעל ולהתאים את עצמה לצרכים של כלל לקוחותיה. לאן מועדות פנינו בכל הנוגע לכותרות? כרגע ברור כי הכותרת צריכה להיות תואמת את התוכן, אך מעבר לכך נצטרך להמשיך לעקוב אחר שינויי החברה.

לקריאת הידיעה המקורית

תגיות רלוונטיות: גוגלהנחיות גוגל
שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
209
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
239
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
171
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107345
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
101938
מדיה חברתית
דנה רוזן
83008
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.