גוגל מסבירה מדוע ביצעה שינויי כותרות

לאחר שהחלה לבצע שינויים בכותרות העמודים כפי שהם מופיעים בתוצאות החיפוש, עכשיו גוגל מסבירה מדוע היא ביצעה את השינוי.
מיטל אור
גוגל מסבירה מדוע ביצעה שינויי כותרות

גוגל אישרה כי היא לא רק ביצעה שינויים בהחלטה אילו כותרות יופיעו בתוצאות החיפוש אלא גם חשפה את כמות השינויים שהיא ביצעה. בשבועות האחרונים גוגל החלה להשתמש בתגי כותרות, HTML ב-80% מהזמן. עכשיו החברה אומרת כי היא משתמשת בתגי הכותרת, כפי שהם ב-87% מהזמן.

רכיבי הכותרת משמשים היום יותר מאשר בעבר

המעבר לרכיבי כותרת נועד כדי לתאר את הדף בצורה הטובה ביותר שלו. לעתים התגלו כותרות ריקות ולעתים הופיעו כותרות שאינן קשורות לתוכן האמיתי המופיע בדף. כאשר בדפים אין רכיבי כותרת, גוגל משתמשת בתג כותרת.

גוגל הסבירה כי היא לא תשתמש בתג כותרת HTML מקורי במקומות בהם הכותרת ריקה למחצה, כשהיא מיושנת, כשהיא לא מדויקת, כשהיא משמשת לדפים מרובים ועוד.

בנוסף לכך, החברה הוסיפה הנחיות במטרה לעודד את מנוע החיפוש להציג את הכותרות המקוריות של האתר. גוגל ממליצה ליצור כותרות מעולות ולשם כך היא גם שיתפה את מסמך העזרה שלה ליצירת כותרות והציעה לבעלי ומקדמי אתרים לקרוא אותו.

גוגל תמשיך לשפר את הכותרות

גוגל מציינת כי היא תמשיך בעבודתה לשיפור הכותרות. כמובן, רק הזמן יגיד האם השינויים שהיא מבצעת אכן תורמים לבעלי האתרים ולגולשים, אך הכוונה היא להמשיך להציע לגולשים תוכן רלוונטי ואמיתי.

מבחינת בעלי האתרים והמקדמים, שינויי הכותרות יכולים להיות לטובה או לרעה. יש שהרגישו עליה בכניסות לאתר תודות לשיפור הכותרות ויש שיעידו על כמות הקלקות נמוך בשל כך. השינויים שמבצעת גוגל עלולים להוביל לכותרות משוכתבות שלא פעם מוציאות את מהות הכוונה או את שם העסק.

ראינו כי גוגל הוציאה עדכונים רבים בחודשים האחרונים ועל פי החברה, היא מתכוונת לשכלל, ליעל ולהתאים את עצמה לצרכים של כלל לקוחותיה. לאן מועדות פנינו בכל הנוגע לכותרות? כרגע ברור כי הכותרת צריכה להיות תואמת את התוכן, אך מעבר לכך נצטרך להמשיך לעקוב אחר שינויי החברה.

לקריאת הידיעה המקורית

תגיות רלוונטיות: גוגלהנחיות גוגל
שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89826
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88774
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
88265
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66900
קידום אתרים
ירון אחר
65095
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
15
קידום אתרים
מיטל אור
51
קידום אתרים
מיטל אור
61
מדיה חברתית
מיטל אור
53
קידום אתרים
מיטל אור
53
מדיה חברתית
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x