גוגל מסבירה למה הטייטל בתוצאות חיפוש יכול להיות שונה מזה שהוגדר

מיטל אור
גוגל אישרה באופן רשמי כי היא מעדכנת את הדרך בה היא מייצרת את הכותרות של דפי האינטרנט בתוצאות החיפוש.
גוגל מאשרת עדכון ליצירת כותרות דפים

דני סאליבן מגוגל מאשר כי מנוע החיפוש מתעדכן באופן בו הוא יוצר את כותרות דפי האינטרנט בתוצאות החיפוש (מטא טייטל). בשבוע שעבר הציגה גוגל מערכת חדשה ליצירת כותרות לדפי אינטרנט כשלפני כן הכותרת הייתה עשויה להשתנות על פי השאילתה שעלתה. עתה, צפוי כי הדבר לא יקרה והסיבה לכך היא שגוגל מאמינה כי המערכת החדשה מייצרת כותרות טובות יותר.

המערכת החדשה של גוגל ליצירת כותרות דפי אינטרנט החלה לעבוד בשבוע שעבר ואנשי SEO ראו כי היא החליפה את כותרות דפי האינטרנט בטקסט חדש. מזה למעלה מעשור שגוגל מעבירה טקסט ל-HTML ועתה המערכת החדשה עושה שימוש נרחב יותר בטקסט כזה.

גוגל עושה שימוש בטקסט שבני אדם יכולים לראות באופן חזותי כשהם מגיעים לדף האינטרנט. היא בוחנת את הכותרת החזותית או את הכותרת הראשית אשר מוצגת בדף, תוכן שבעלי אתרים רבים מסמנים בתוך תגי 1H, כתגי כותרות אחרות או בכל צורה בולטת אחרת.

בעת החלפת כותרת דף האינטרנט יתכן וטקסט אחר בדף ייחשב ככותרת. גוגל עשויה לשקול שימוש בטקסט בתוך קישורים אשר מפנים לדף.

מדוע גוגל עושה זאת?

סאליבן מסביר כי גוגל עשויה לשקול שימוש בטקסט אחר במקרים בהם תג כותרת ה-HTML אינו מתאר כראוי את נושא הדף. תגי הכותרת לא תמיד מתארים את הדף היטב כמו במקרים הבאים: כשהן ארוכות מדי, מלאות במילות מפתח ומכילה מידע שאינו תואם לדף.

בסופו של דבר העדכון נועד לייצר כותרות קריאות ונגישות יותר לדפים. במקרים מסוימים גוגל עשויה להוסיף את שם האתר אשר נתפס כמוביל. במקרים אחרים, כשגוגל נתקלת בכותרת ארוכה במיוחד, יתכן שייבחר החלק הרלוונטי והשימושי ביותר שלה.

השינוי בגישה של גוגל עשויה להפוך את האופטימיזציה של תגי הכותרת לפחות חשובה. העצה של גוגל לבעלי האתרים זהה, להתמקד ביצירת תגי כותרת מעולים. אלו אשר עדיין תוהים האם שווה ליצור כותרות ייחודיות לדפים, התשובה היא “כן”.

לא מומלץ להשאיר את העבודה לגוגל וגם עם המערכת החדשה 80% מהדפים יקבלו את תגי הכותרת המקוריים. העדכון ייצר כותרות שקל לקרוא אותן ושעדיפות עבור השאילתות שעולות.

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
14
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
92
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
75
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
93
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
110
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
105073
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100675
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99735
מדיה חברתית
בן אורן
87805
קידום אתרים
דנה רוזן
82475
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.