פייסבוק משיקה פיצ’ר חדש – “שכונות”

מיטל אור
פייסבוק משיקה את Neighborhoods, הכלי שיאפשר למשתמשים להצטרף לשכונה שלהם, לפתוח ולהצטרף לדיונים עם השכנים. כרגע, הכלי פתוח למשתמשים בקנדה בלבד.
פייסבוק שכונות
קרדיט לתמונה: Facebook

פייסבוק השיקה את “Neighborhoods” במטרה להקל על תקשורת מקומית ולהתחבר למי שנמצא בדלת ממול. התכונה החדשה כבר נפתחה למשתמשים בקנדה ובקרוב תיפתח גם בארה”ב.

כפי שפורסם ב-techcrunch, באופן טכני התכונה הנוכחית כבר הייתה זמינה מחודש אוקטובר של השנה שעברה (2020) אך לצורך מבחן ובאזור קלגרי, קנדה, בלבד. עכשיו החברה מרחיבה את הפיצ’ר ברחבי קנדה ובעתיד נראה כי תמשיך להרחיב את השימוש.

הכלי החדש מאפשר למשתמשי פייסבוק ליצור פרופיל משנה ולהשתמש בו בדיוני “שכונות”, כאלה שהיינו מדברים עליהם בעבר עם השכנים פנים אל פנים. המשתמשים יוכלו לפתוח דיונים ולהצטרף לדיונים מול משתמשים אחרים שנמצאים באותו האזור של העיר.

Neighborhoods היא למעשה המשך פיתוח למה שאנשים בכל מקרה עושים בפייסבוק. השעונות יעודדו את המשתמשים ליצור קשרים אישיים וכך הם יוכלו גם לתמוך בעסקים מקומיים ולספק המלצות זה לזה. המטרה היא להוסיף עוד חוויית תקשורת עם קבוצה רחבה של תושבים מקומיים שהמשתמשים עוד לא קשורים אליהם.

Neighborhoods מקל על המקומיים להתחבר

Neighborhoods הוא חלק בתוך אפליקציית פייסבוק אשר מוקדש לאזור המגורים של המשתמש. המשתמש יכול לבחור האם להשתמש בתכונה על ידי פתיחת פרופיל ששונה מהפרופיל הראשי. מבחינת הנראות, הפרופיל של השכונה ישתמש באותו השם ותמונת השער שנמצאים בפרופיל הפרטי, אך המשתמשים יוכלו לבחור להוסיף עוד מידע על עצמם כמו תחומי עניין, מקומות אהובים ותקציר על אודות.

על מנת להצטרף לשכונה, פייסבוק תבקש מהמשתמשים לעבור הליך אימות כדי לוודא כי הם אכן גרים באזור המצוין. לאחר האימות המשתמשים יוכלו להצטרף גם לשכונות סמוכות לזו שלהם. בהצטרפות אפשר יהיה להעלות דיונים או להצטרף לדיונים. כמו כן יופיע פיד ייעודי לשאלות הקשורות בשכונה ואלו יוכלו להיענות על ידי שאר חברי השכונה.

היום כבר ישנן לא מעט קבוצות מקומיות אשר מיועדות לערים ושכונות מסוימות. מנהלי הקבוצות המקומיות בפייסבוק יוכלו לייבא את הקבוצה שלהם לשכונה כך שיותר אנשים יוכלו למצוא אותם ולהצטרף. כך הם יוכלו להמשיך לבנות ולהגדיל את הקהילה עליה עמלו.

נכון לרגע זה, השכונות מתחילות להיפתח למשתמשים בקנדה והחברה מתכוונת להתחיל לפרוס אותן בקרוב גם בארה”ב. אנחנו נמשיך לעקוב ונעדכן ברגע שיגיעו לישראל.

לקריאת הכתבה המקורית

תגיות רלוונטיות: פייסבוק
שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
18
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
96
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
94
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
112
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
105076
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100709
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99813
מדיה חברתית
בן אורן
87811
קידום אתרים
דנה רוזן
82476
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

2
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.