פייסבוק משיקה Reels בפייסבוק למשתמשי ארה”ב

מיטל אור
ימים ספורים לאחר ש-TikTok הודיעה כי הגיעה למיליארד משתמשים פעילים, השיקה פייסבוק את תכונת Reels למשתמשיה בארה"ב. המטרה – להתחרות בנישת הסרטונים הקצרים.
פייסבוק משיקה Reels למשתמשי ארה"ב

הרשת החברתית בחנה את שילוב ה-Reels כבר מאז חודש מרץ. היא החלה את הניסוי בהודו, בה אסור להשתמש ב-TikTok ושם היא יכולה לנצל את הפופולאריות שלה. עתה, היא מביאה את הפונקציה לכל המשתמשים בארה”ב.

אפשרויות השיווק באמצעות Reels

פייסבוק עצמה אמר כי Reels בפייסבוק נותנים למשווקים עוד הזדמנויות שיווק בשנת 2022. Reels יכולים להיות מורכבים ממוזיקה, אודיו, אפקטים ועוד. אפשר לראות אותם בחדשות הפיד, בקבוצות ודרך צפיה ב- Reels באופן ספציפי. המשתמשים יכולים לעקוב בקלות אחר יוצרי הסרטון, לעשות לייק, להגיב ולשתף עם חברים.

תוספת Reels בקבוצות היא אחת התוספות המעניינות. מעבר ליכולת לשתף Reels בפיד אפשר לפרסם את הסרטונים גם באופן ישיר בקבוצות. במקביל פייסבוק הוסיפה הגדרה חדשה שמאפשרת לבקש מהחברים בקבוצה לשתף את ה- Reels שלהם.

פייסבוק רילס
מקור: פייסבוק

Reels בקבוצות

מנהלי קבוצות יכולים לבקש מחברי הקבוצה להעלות Reels שלהם בנושאים שונים. הדבר עשוי להוביל למעורבות גבוהה יותר ולאינטראקציה בתוך הקהילה. היום ישנם יותר מ-1.8 מיליארד משתמשים בקבוצות מדי חודש והפלטפורמה מחפשת כיצד היא יכולה לנצל את היתרון הנוכחי שלה כדי למקסם את השימוש ב- Reelsולהפוך אותם למגמה גדולה.

הגעה לכולם באמצעות Reels

פייסבוק יודעת כי TikTok מאפשרת טווח הגעה משמעותי ברשת והיא רוצה שגם ה- Reels שלה יוכלו להציע את אותו הדבר. על פי הפלטפורמה, ה- Reels יכולים להגיע לכולם ולא רק לעוקבים קיימים, מה שמאפשר לפרוץ החוצה תודות ליצירתיות, צחוק והשראה. המשתמשים יוכלו להיחשף ל-Reels בתחומי העניין שלהם כשאלו יופיעו בחלק העליון של הפיד לצד הסטוריז והחדרים.

יותר Reels

פייסבוק מרחיבה כעת את בחינת ה- Reels כשהיא מספקת תוכן במטרה לפתות יותר אנשים לאפשרות לצפות בהם או ליצור אותם. היא גם נותנת ליוצרי אינסטגרם חשיפה גבוהה יותר תודות להרחבת טווח ההגעה בין שתי האפליקציות.

בונוס ליוצרים

לפייסבוק יש יתרון על פני TikTok כשהיא מגיעה עם מערכת מוניטיזציה הרבה יותר מגובשת ומשאבים גדולים לעידוד השימוש ב- Reels. הפלטפורמה הוציאה מחויבות כי היא תשקיע יותר ממיליארד דולר ביוצרים עד לשנת 2022 וכן היא מציעה תוכנית בונוסים שתעזור ליוצרים להרוויח כסף מצפיות ב- Reels.

פייסבוק נלחמת על תשומת הלב של המשתמשים

השאלה המרכזית היא האם Reels זה מה שיהפוך את פייסבוק למרתקת ומפתה יותר והאם הפונקציה החדשה תצליח להשאיר את המשתמשים יותר זמן בפלטפורמה. על פי הגדילה של TikTok כלל לא בטוח שזה יקרה ובוודאי שלא בקרב הקהל הצעיר.

נראה כי גם כלי המוניטיזציה הטובים של פייסבוק לא מסייעים לה בתחרות כפי שהיא הייתה רוצה, אך היא ממשיכה להילחם ולהיאבק על השליטה שלה ועל תשומת הלב של המשתמשים ככל האפשר. כמובן, כדי לדעת האם Reels מביאים את הבשורה עבור הפלטפורמה, נצטרך להמתין ולראות את תגובת המשתמשים.

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
75
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
37
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
81
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
66
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
105018
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99474
מדיה חברתית
בן אורן
87771
קידום אתרים
דנה רוזן
82461
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.