מפרסמים יאבדו את היכולת ליצור מילות מפתח חדשות ב-BMM

החל מסוף יולי (2021) המפרסמים ב-BMM (Broad Match Modifiers) יאבדו את היכולת ליצור מילות מפתח חדשות. המפרסמים יוכלו להמשיך לערוך מאפיינים כמו הצעת מחיר וסטטוס, אך יהיה עליהם להתאימם לביטוי אם ירצו לערוך את טקסט מילת המפתח.
מיטל אור
מפרסמים יאבדו את היכולת ליצור מילות מפתח חדשות ב-BMM

כפי שפורסם ב- Searchengineland גוגל אדס הודיעה כי מילות מפתח קיימות ב-BMM ימשיכו להופיע וזאת בהתאם להודעה של החברה מחודש פברואר האחרון. דוגמה למילות מפתח והתאמה לביטוי החדש נראית כאן בתמונה:

מילות מפתח בגוגל אדס BMM
מקור התמונה: Searchengineland.com

גוגל כבר הצהירה על כך שהיא תשנה את האופן בו המפרסמים יוכלו ליצור את מילות המפתח. עתה היא מודיעה כי היא מרחיבה את ההתאמה לביטוי ומצהירה כי השינוי יחול בכל רחבי העולם. המפרסמים לא יוכלו ליצור מילות מפתח חדשות אך הם יוכלו לערוך מאפייני מילות מפתח ב-BMM. בנוסף, המפרסמים יוכלו לערוך את הסטטוס או הצעת המחיר, אך עריכת הטקסט של מילות המפתח תדרוש שינוי של מילת המפתח כך שתתאים לביטוי.

הכלים והטיפים של גוגל

גוגל ממליצה למפרסמים לאחד את מילות המפתח המשוכפלות ולהעביר את מילות המפתח הקיימות אל ה-BMM לעבר סוג התאמה. בצורה זו יהיה המפרסמים ייהנו מניהול פשוט יותר של חשבון הפרסום בעתיד. כדי לעזור למערכת לזהות את מילות המפתח המיותרות, ההמלצה היא להסיר אותן במקום המיועד.

כלי עריכה נוספו ל- Google Ads וכן לעורך של המודעות. המפרסמים יוכלו ללמוד עוד על כלי העריכה בכמויות גדולות תחת ” Should I convert my BMM keywords to phrase match?” הנמצא במרכז העזרה של גוגל אדס.

כאשר מילת המפתח נמצאת ב-BMM עוברת המרה, היא תוסר ונוצרת במקומה מילת מפתח חדשה בסוג ההתאמה החדש. המשמעות היא שהסטטיסטיקה של מילת המפתח החדשה תתחיל מאפס. עם זאת, מפרסמים עדיין יוכלו לראות את מדדי הביצועים ההיסטוריים של המילה שהוסרה.

נראה כי זהו השלב האחרון בתהליך יצירת תמיכה במילות המפתח של BMM. מפרסמים שעדיין מוסיפים מילות מפתח חדשות כפי שעשו תמיד, יצטרכו להתרגל לשיטה החדשה שתהיה היחידה שזמינה מסוף יולי.

כיוון שמערכת מילות המפתח של BMM כבר קיימת, מומלץ למפרסמים להמיר כבר עכשיו את מילות המפתח לתוך המערכת, אם הם לא עשו זאת. הדבר מאפשר למפרסמים להתחיל לאסוף נתונים רלוונטיים ובמיוחד ברגע שהמערכת הישנה תצא משימוש.

לקריאת הכתבה המקורית

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89603
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88201
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
87920
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66840
קידום אתרים
ירון אחר
64963
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
59
קידום אתרים
מיטל אור
74
קידום אתרים
מיטל אור
57
מדיה חברתית
מיטל אור
56
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
59
מדיה חברתית
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x