הכירו את AdByTime: ליסינג לבאנרים

לירן רורליך

השכרת פרסום לפי שעה - AdByTime AdByTime כשמה היא, זו חברה חדשה המספקת פרסומות באתרים שונים (מהגדולים ביותר בארץ לטענתה) ומתמחרת אותן לפי שעה, בכך מאפשרת גם לעסקים קטנים להנות מהזדמנויות חשיפה שלא היו מזדמנות להם במסגרת פרסומות סדירות בעוד אלו מתומחרות בעשרות אלפי שקלים בחודש (מינימום).

ע”פ הנהלת החברה הרעיון עלה לפני כשנה וחצי, לאחר שהחברה העלתה אתר אינפורמטיבי בנושא צרכנות. “כחברה קטנה, לא היה ביכולתנו להשקיע כסף רב בשיווק וחיפשנו אתרים שבהם יהיה ניתן לפרסם את האתר החדש במחיר נמוך של כמה מאות בודדות של שקלים”, אומר לנו סמנכ”ל טכנולוגיות (CTO) בחברת Y&Deasion, חברה ליזמות אינטרנט והייטק ומקימת מערכת AdByTime. “כמעט בכל האתרים המובילים קיבלנו את אותה התשובה כי קמפיין מינימלי הוא בעלות של אלפי שקלים. שאלנו את עצמנו מדוע אין מנגנון פשוט וידידותי שמאפשר פרסום מדיה ובאנרים באותם אתרים במחירים נמוכים יותר?”.

מכאן החליטה החברה לחקור את הנושא לעומק מול מספר אתרים מובילים, מהם התשובות היו כמעט זהות לחלוטין: לאתרים מובילים שונים ישנה בעיה לוגיסטית חוזרת ונשנת של התמודדות עם מפרסמים קטנים בשל חוסר הנוחות לטפל בבאנרים ובשל הבעיתיות שבגביית כספים בסכומים קטנים.

החברה המשיכה לפנות למספר מכרים בעלי עסקים קטנים, זאת בכדי לבדוק את שוק המפרסמים הפוטנציאלים. מכאן הגיעה החברה לתובנה שהתקציב השיווקי של עסקים קטנים מוגבל. גם אם לא היה כזה, סביר להניח שמושגים כמו CPM, יחס המרה ורוטציה לא היו אומרים שום דבר לאותם עסקים מכיוון שאלו כלל לא מכירים את שיטות הפרסום השונות הנהוגות בעולם האינטרנט.

חברת Y&Deason החליטה לתרגם את התובנות הנ”ל למודל עסקי ושיווקי ולהקים מערכת אוטומטית חכמה התומכת במודל זה. לאחר מספר חודשים, עלה אתר AdByTime לאוויר עם מספר שטחים אטרקטיבים באתרים מובילים.

להלן דוגמא למחירון השכרת שטחי פרסום ב”וואלה עסקים” (המחירון המלא):

מחירון שטחי פרסום בוואלה עסקים

המערכת מציעה לאותם עסקים קטנים ובעלי מקצוע לפרסם בעלות נמוכה לפי שעות פרסום בודדות בשטח פרסום באופן בלעדי. לאלו שאין שום קשר לעולם העיצוב אפשר להירגע – קיימת אפשרות להכנת פרסומות (באנרים) בצורה אוטומטית ופשוטה על בסיס שלל דוגמאות.

בעוד החברה בחיתוליה ונמצאת בתחילת דרכה, מספרים לנו בהנהלת החברה שכבר ניתן לראות מגמה חיובית ומשובים טובים מאד הן מהחברות המפרסמות והן מנותני השירות ושטחי הפרסום ומזמינים אתכם להצטרף לעידן חדש של פרסום באינטרנט.

לפי שעה, אנחנו מאמינים שזה ילך להם.

בהצלחה!

שתפו:
נכתב על ידי
מנכ”ל חברת Clickwise. מומחה לחוויית משתמש (UX) ולשיווק באינטרנט על מגוון תחומיו. בעל ניסיון של כ-8 שנים בקידום אתרים קטנים וגדולים בישראל ובשוק הבינלאומי והדרכת צוותים. כותב בעיקר על יזמות, טכנלוגיה ודברים לא שיגרתיים.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

10 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
69
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
87
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
105
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
45
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
91
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105055
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99591
מדיה חברתית
בן אורן
87787
קידום אתרים
דנה רוזן
82469
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

10
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.