הכירו את AdByTime: ליסינג לבאנרים | AskPavel
קידום אתרים » חדשות קידום אתרים ושיווק באינטרנט » הכירו את AdByTime: ליסינג לבאנרים

הכירו את AdByTime: ליסינג לבאנרים

השכרת פרסום לפי שעה - AdByTime AdByTime כשמה היא, זו חברה חדשה המספקת פרסומות באתרים שונים (מהגדולים ביותר בארץ לטענתה) ומתמחרת אותן לפי שעה, בכך מאפשרת גם לעסקים קטנים להנות מהזדמנויות חשיפה שלא היו מזדמנות להם במסגרת פרסומות סדירות בעוד אלו מתומחרות בעשרות אלפי שקלים בחודש (מינימום).

ע"פ הנהלת החברה הרעיון עלה לפני כשנה וחצי, לאחר שהחברה העלתה אתר אינפורמטיבי בנושא צרכנות. "כחברה קטנה, לא היה ביכולתנו להשקיע כסף רב בשיווק וחיפשנו אתרים שבהם יהיה ניתן לפרסם את האתר החדש במחיר נמוך של כמה מאות בודדות של שקלים", אומר לנו סמנכ"ל טכנולוגיות (CTO) בחברת Y&Deasion, חברה ליזמות אינטרנט והייטק ומקימת מערכת AdByTime. "כמעט בכל האתרים המובילים קיבלנו את אותה התשובה כי קמפיין מינימלי הוא בעלות של אלפי שקלים. שאלנו את עצמנו מדוע אין מנגנון פשוט וידידותי שמאפשר פרסום מדיה ובאנרים באותם אתרים במחירים נמוכים יותר?".

מכאן החליטה החברה לחקור את הנושא לעומק מול מספר אתרים מובילים, מהם התשובות היו כמעט זהות לחלוטין: לאתרים מובילים שונים ישנה בעיה לוגיסטית חוזרת ונשנת של התמודדות עם מפרסמים קטנים בשל חוסר הנוחות לטפל בבאנרים ובשל הבעיתיות שבגביית כספים בסכומים קטנים.

החברה המשיכה לפנות למספר מכרים בעלי עסקים קטנים, זאת בכדי לבדוק את שוק המפרסמים הפוטנציאלים. מכאן הגיעה החברה לתובנה שהתקציב השיווקי של עסקים קטנים מוגבל. גם אם לא היה כזה, סביר להניח שמושגים כמו CPM, יחס המרה ורוטציה לא היו אומרים שום דבר לאותם עסקים מכיוון שאלו כלל לא מכירים את שיטות הפרסום השונות הנהוגות בעולם האינטרנט.

חברת Y&Deason החליטה לתרגם את התובנות הנ"ל למודל עסקי ושיווקי ולהקים מערכת אוטומטית חכמה התומכת במודל זה. לאחר מספר חודשים, עלה אתר AdByTime לאוויר עם מספר שטחים אטרקטיבים באתרים מובילים.

להלן דוגמא למחירון השכרת שטחי פרסום ב"וואלה עסקים" (המחירון המלא):

מחירון שטחי פרסום בוואלה עסקים

המערכת מציעה לאותם עסקים קטנים ובעלי מקצוע לפרסם בעלות נמוכה לפי שעות פרסום בודדות בשטח פרסום באופן בלעדי. לאלו שאין שום קשר לעולם העיצוב אפשר להירגע – קיימת אפשרות להכנת פרסומות (באנרים) בצורה אוטומטית ופשוטה על בסיס שלל דוגמאות.

בעוד החברה בחיתוליה ונמצאת בתחילת דרכה, מספרים לנו בהנהלת החברה שכבר ניתן לראות מגמה חיובית ומשובים טובים מאד הן מהחברות המפרסמות והן מנותני השירות ושטחי הפרסום ומזמינים אתכם להצטרף לעידן חדש של פרסום באינטרנט.

לפי שעה, אנחנו מאמינים שזה ילך להם.

בהצלחה!

אודות לירן רורליך

לירן רורליך
מנכ"ל חברת Clickwise. מומחה לחוויית משתמש (UX) ולשיווק באינטרנט על מגוון תחומיו. בעל ניסיון של כ-8 שנים בקידום אתרים קטנים וגדולים בישראל ובשוק הבינלאומי והדרכת צוותים. כותב בעיקר על יזמות, טכנלוגיה ודברים לא שיגרתיים.

עשוי לעניין אותך גם...

חדשות קידום אתרים

פייסבוק תשלם כדי לעקוב אחריכם, ניווט חדש בגוגל, תמלול וידאו עם AI ועוד

פייסבוק תשלם לכם כסף כדי לעקוב אחריכם מי שלא מסתפק במעקב הרגיל של ענקית המדיה ...

10 תגובות

  1. רעיון יפה. להבדיל אלפי הבדלות, כך התחילה ג יפית.
    שכרה שטחי פרסום רחבים וחילקה אותם לפרוסות.
    סכום החלקים בדר״כ עולה על השלם.
    שיהיה בהצלחה

  2. רעיון יהודי טיפוסי! פשוט משמח לראות את עומק החשיבה והיצירתיות של המוח היהודי!
    מעבר להזדמנויות הכלכליות, זה פשוט משדרג בכל פעם מחדש את השימוש ברשת!
    בהצלחה!

  3. רעיון מדליק! איך מצטרפים למיזם??

  4. מאחל להם בהצלחה, הרעיון טוב.

  5. יצא לי לדבר איתם בנושא הצטרפות כאתר עם שטח פרסום.
    חברה נחמדים, ובסך הכל ההצעה שלהם דיי אטרקטיבית במידה והם אכן יצליחו למכור (חלוקה שווה ברווחים על השטח).
    יש כמובן את הסיכון שבהתחלה לא נראה הכנסות כי הם רק בתקופת ההשקה, אבל יכול להיות ששווה "לעזור" להם במטרה שבהמשך נקבל הכנסות הרבה יותר טובות מהשותפויות כיום (אנחנו היום עם Google ו- Clickon ולא רואים יותר מדיי כסף).
    מה דעתכם ?

  6. יוזמה ברוכה,
    שימושי בהחלט והם יצליחו במידה ומתיחו למלא את כל שטחי הפרסום שרכשו, זה מאפשר הגברת פרסום אגרסיבי ממוקד למוצר חם בשעות שיא ובעלויות נמוכות. תודה על השיתוף פאוול, אנחנו נפנה אליהם.

  7. תודה לכל המברכים.
    מיום רביעי הקרוב יהיה ניתן לרכוש שעות פרסום בעמודי החדשות של NRG בתשעים שקל לשעה.

  8. זה פשוט רעיון נהדר כל עוד המחירים ישארו שפויים.
    היום אני בהחלט לא יכול להרשות לעצמי לפרסם באתרים הגדולים וזו נראית לי אופציה טובה לפרסום באתרים אלו.
    צריך רק לבדוק קודם מה המחיר לכל היום בוואלה לפני שסוגרים על שעה-שעתיים בלבד ביום ולראות אם זה משתלם ואני מקווה שכן.
    בהצלחה

  9. נשמע לא רע בכלל, נקווה באמת שהמחירים ישארו שפויים.

  10. באתר NRG בין 8 בבוקר ל 8 בערב – כאלף ש"ח עם יותר מ100 אלף חשיפות

    באתר וואלה בין 8 בבוקר ל 8 בערב – כ700 ש"ח עם יותר מ 45 אלף חשיפות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים