קידום אתרים בגוגל

מנועי החיפוש וגוגל בפרט, הפכו לכלים הפופולריים ביותר לחיפוש מידע באינטרנט. ככל שהשימוש היומיומי בהם גדל, כך החלו המפרסמים להבין כי מדובר בפרסום ממוקד, שיכול לסייע בגיוס לקוחות חדשים, מכירות ואף חיזוק המותג של העסק. מי שעומד בראש המהפכה הוא מנוע החיפוש Google שהוקם בשנת 1998 ומאז הוליד עימו את תעשיית ה-SEO המסורתית כפי שאנו מכירים אותו כיום. תהליך קידום אתרים בגוגל כולל התאמת האתר לסטנדרטים של גוגל במטרה להגדיל את הרלוונטיות שלו עבור השאילתות של מחפשי המידע וכתוצאה מכך עליה במיקום האורגני.

בקטגוריה זו נפרסם מאמרים שעוסקים בקידום אורגני בגוגל (SEO) ונתייחס לנושאים כגון: בניית קישורים, מחקר מילים, מחקר מתחרים, אופטימיזציה למנועי חיפוש ועוד.

קידום אתרים ע"י תנועה – אמת או מיתוס?

את פוסט האורח הבא (שהוא למעשה ניסוי) יזמה מיכל כהן – מקדמת אתרים מקצועית עימה אני בקשר כבר מספר שנים. היא העלתה בפני סוגיה מעניינת והציעה שנערוך ניסוי בהשתתפות קוראי הבלוג. מכיוון שבדיוק לפני מספר ימים פתחתי רשמית את "המעבדה" …

המשך קריאה »

האם לקישורים באימיילים של Gmail יש השפעה על הדירוג בגוגל?

גם אני הרמתי גבה כשקראתי את הדיון הבא שדן בשאלה מאד מעניינת זו – האם גוגל עוקב אחרי הקישורים בהם אתם משתמשים בגוף האימיילים בג'ימייל ויתרה מזאת – האם יש להם השפעה על דירוג האתר אליו מפנים? אם יוכח שזה …

המשך קריאה »

תיתכן ירידה במיקומים בגלל הרבה קישורים חיצוניים שנוספו בזמן קצר?

שאלה: נעזרתי בפוסט שלך על קישורים בישראל (15 דרכים להשיג קישורים חיצוניים חינם) בעת השקת הפורטל החדש שלנו. כיום אני אחראית על נושא קידום האתרים שלנו, אך אני עדיין בתחילת דרכי בתחום. אשמח לקבל את דעתך על שתי בעיות איתן …

המשך קריאה »

איך משפיע הטקסט והקישורים בפוטר על קידום האתר בגוגל?

footer-links

שאלה: "רציתי לשאול אותך מספר שאלות לגבי הפוטר באתר קבלה לעם. האם הוא עונה על הדרישות לטובת SEO והאם יש לך המלצות בנושא? (המטרה בשאלה זו: האם כדי ליצור הבלטה של מילה מסוימת על פני אחרות כדי לחזק אותה גוגלית? …

המשך קריאה »

קישורי Nofollow – מסתבר שגוגל כן עוקב אחריהם

יכול להיות שאני הולך לעשות מעצמי צחוק בפוסט הבא ולצאת ממש מטופש, או שלחילופין – עליתי כאן על משהו מעניין ומעורר מחלוקת. זה מספר שבועות שאני עוקב בקפדנות אחר הניסוי הקטן שלי (מני רבים), שמטרתו לבדוק אחת ולתמיד – האם …

המשך קריאה »

איך אופטימיזציה לתמונות תפקח לגוגל את "העיניים"

בהמשך לבעיה שתיארתי באחד מהפוסטים האחרונים על יכולותיו המוגבלות של גוגל, נושא התמונות לא יוצא מן הכלל. מאז ומתמיד היה מקובל להשתמש בתמונות לצד הטקסט, על מנת להחיות את הדף ולהגדיל את חווית המשתמש. אך הבעיה היא שגוגל לא יכול …

המשך קריאה »

בניית קישורים בדרך אל הטופ

אם היו מבקשים ממני לציין גורם אחד שהוא החשוב ביותר בקביעת דירוגו של אתר מסויים בעבור מילת מפתח כלשהי, הייתי אומר מבלי לחשוב פעמיים – קישורים! על פניו כשאומרים "קישורים" זה יוצר אסוציאציה ראשונית של אלמנט מאד פשוט, קל תפיסה, …

המשך קריאה »

עשר המכות של גוגל – קידום אתרים בשיטת הכובע השחור

בעקבות ההשראה שקיבלתי מהקריאה בהגדה בליל הסדר, ובהמשך לפוסט של שליו בן ארי על אחד עשרה המכות של הבלוגרים, החלטתי ליצור גרסה משלי לעניין המכות רק בהקשר לעולם ה-SEO. אז איזה מכות כבר יכולות להיות בעולם קידום האתרים? הדבר הראשון …

המשך קריאה »

גוגל לא מפגר, הוא פשוט מכונה

ככל שהטכנולוגיה מתפתחת כך גם מחפשי הפרצות בה. ואם נעשה לרגע אנלוגיה לעולם ה-SEO: ככל שהאלגוריתם של גוגל משתכלל, כך גם רמת היצירתיות של אנשי ה- Black Hat (לצערי לא בהתאמה). את הסיפור המעניין הבא הביאה לידיעתי יולי דסיאטניקוב מחברת …

המשך קריאה »

צפיפות מילות מפתח – מהי ועד כמה היא חשובה?

הבנתי שאם כוללים ביטוי מסויים בטקסט הרבה פעמים, זה מגדיל את הסיכוי לקדם את הדף באותו ביטוי. אבל איפה הקו האדום? אני לא רוצה שהעמוד ייחשב בתור עמוד ספאם שנוצר רק במטרה לקידום. הכלל המנחה שעליו אני תמיד מתבסס, מופיע …

המשך קריאה »