קידום אתרים בגוגל

מנועי החיפוש וגוגל בפרט, הפכו לכלים הפופולריים ביותר לחיפוש מידע באינטרנט. ככל שהשימוש היומיומי בהם גדל, כך החלו המפרסמים להבין כי מדובר בפרסום ממוקד, שיכול לסייע בגיוס לקוחות חדשים, מכירות ואף חיזוק המותג של העסק. מי שעומד בראש המהפכה הוא מנוע החיפוש Google שהוקם בשנת 1998 ומאז הוליד עימו את תעשיית ה-SEO המסורתית כפי שאנו מכירים אותו כיום. תהליך קידום אתרים בגוגל כולל התאמת האתר לסטנדרטים של גוגל במטרה להגדיל את הרלוונטיות שלו עבור השאילתות של מחפשי המידע וכתוצאה מכך עליה במיקום האורגני.

בקטגוריה זו נפרסם מאמרים שעוסקים בקידום אורגני בגוגל (SEO) ונתייחס לנושאים כגון: בניית קישורים, מחקר מילים, מחקר מתחרים, אופטימיזציה למנועי חיפוש ועוד.

6 טעויות נפוצות בבחירת מילות מפתח לקידום האתר

מחקר מילות  מפתח הוא שלב קריטי בכל פרויקט קידום אורגני. פרויקטי SEO רבים נכשלים (או משיגים תוצאות חלקיות ומאכזבות), למרות השקעה רבה בקידום ולכאורה תוצאות גבוהות מבחינת דירוגים, רק בגלל בחירה לא נכונה של ביטויי הקידום. התוצאה–> האתר מקודם אבל …

המשך קריאה »

איך גוגל פלוס הולך לשנות את כללי המשחק בשיווק במנועי חיפוש?

גוגל. לאדם הרגיל ברחוב זהו שם נרדף לאינטרנט. עבורנו, המשווקים במנועי חיפוש, גוגל הפכה למעין גרסה אינטרנטית של מדינה או מעצמת על. אנחנו עוקבים בדריכות אחר כל פעילות ואחרי כל צו. בסמכותה של מעצמת גוגל להעניש או לגאול ולחרוץ דינם …

המשך קריאה »

מותו של העידן הטכני – איך להביא תנועה אמיתית (וממושכת) לאתר?

האמת היא שהעידן הטכני לכאורה לא היה קיים אף פעם. בפועל, חברות קידום האתרים הצליחו “לגבור” על גוגל בכלים ממש פשוטים כבר מזמן. מה זה אומר? עד לפני כמה שנים, היה יכול לבוא לקוח עם צ’ק ביד לחברת קידום אתרים …

המשך קריאה »

סיכום גורמי הדירוג לשנת 2011 – מה אפשר ללמוד מזה?

אתר SEOmoz פרסם את הסקר השנתי שלהם המנסה לנתח כיצד משפיעים גורמים שונים על דירוגי האתר במנועי החיפוש. השנה לראשונה כלל הסקר לא רק תשובות של 132 חברי פאנל (כולל פבל :)), אלא גם מדגם של 10,271 תוצאות חיפוש בהם …

המשך קריאה »

גנבים בני גנבים! איך להתמודד עם העתקת תוכן באינטרנט?

האנשים בעולם מתחלקים לשניים – בני אדם ואנשים שמעתיקים תוכן. אולי זה קצת אכזרי, אבל באמת שקשה לי עם התופעה הזו! וזה רק הולך וגדל. האם זה לא הדבר הכי מתסכל בעולם לגלות יום אחד את המאמר שלך מופיע באתר …

המשך קריאה »

שאלת מיליון הדולר: איכות או תכיפות תוכן?

מה משפיע יותר על הדירוג שלכם ב-Google: איכות התוכן או קצב הפרסום? מה יקדם אתכם יותר, במיוחד לאחר השינוי האלגוריתמי האחרון? ואיך בכלל מזהים איכות? שוקי גלילי החליט להתעמת עם השאלה הוותיקה ולספק כאן את נקודת המבט האישית שלו. השינוי …

המשך קריאה »

19 שיטות קידום אתרים בגוגל שישרפו לכם זמן ולא יביאו תועלת

בתחומים מקצועיים בכלל, ובתחומים הטכנולוגיים בפרט אחת הנקודות החשובות ביותר עבור העוסקים במקצוע היא היכולת להיות דינאמי ולהשתנות עם צרכי הזמן ותמיד לדעת להתאים את שיטות העבודה לתנאים הטכנולוגיים המשתנים חדשים לבקרים. כאן אינו יוצא מן הכלל תחום קידום האתרים …

המשך קריאה »

קידום אתר בגוגל עם האלגוריתם החדש = קישורים זה לא הכל

תקופה מעניינת אנחנו חווים בתוצאות האורגניות של גוגל. בהמשך ל”עדכון הפנדה” שיצר לא מעט באזז וספקולציות לגבי החזון של גוגל לרלוונטיות, ערן שיוביץ החליט לספק כאן את נקודת המבט שלו. בפוסט האורח הבא ערן מפרט את ההשקפה שלו לגבי ה-SEO …

המשך קריאה »

מה הייתם רוצים שאשאל את מומחי השיווק בכנס ה-SES בניו יורק?

בסוף החודש הקרוב אני טס לכנס הבינלאומי Search Engine Strategies אשר מתקיים בניו-יורק מדי שנה. הכנס נמשך כשבוע, מכיל למעלה מ-70 הרצאות במגוון נושאים ופוקדים אותו כ-5,000 משווקי אינטרנט מרחבי העולם, כך שזו הזדמנות מעולה לשמוע על האסטרטגיות והטרנדים האחרונים …

המשך קריאה »

האם השינוי האחרון של גוגל ימחק את אתרי המאמרים מהמפה?

נראה כי בעקבות ההצהרה של גוגל משבוע שעבר, בה הודיעו על חיסול המוני של חוות התוכן באינטרנט, אתרי המאמרים וייצור התוכן הגדולים בעולם קרסו בין לילה. איך זה ישפיע על עולם ה-SEO ואיך תוצאות החיפוש הולכות להשתנות? הידיעה הזו משמעותית …

המשך קריאה »