הכירו את Woopa: מערכת בניית אתרי וורדפרס מקודמים שמתעדכנים אוטומטית

פבל ישראלסקי
בניית אתרי וורדפרס Woopa

בואו נודה בזה, עסקים קטנים לא תמיד יכולים להרשות לעצמם להנות מהעושר העצום הזה שתעשיית השיווק הדיגיטלי מציעה. או שזה יקר מדי, או שזה מורכב מדי. ובשני המקרים מדובר במשאבים שלרוב אין לבעל עסק קטן – זמן וכסף. אחת המטרות ששמתי לעצמי, היא להנגיש את עולם השיווק הדיגיטלי לבעלי עסקים קטנים עם תקציב מוגבל ואני שמח להשיק את אבן הדרך החדשה שהשגנו במסע! 🎉

הכירו את מערכת Woopa

מה זה Woopa ולמה יצרנו אותה?

קודם נתחיל במשמעות השם – למה קראנו לזה Woopa?

אז ישבנו וחשבנו, איך אפשר להמחיש מוצר שפותר בעיה בעולם בניית האתרים. אתר אינטרנט שעולה לאוויר הוא כמו תינוק. יש לו את המראה החיצוני ויש לו תכונות פנימיות, יש לו מהות מסוימת. כל האלמנטים שמרכיבים אותו נועדו לתמוך במהות הזו.

באתר אינטרנט יש עמוד אודות כדי שהגולשים יוכלו להכיר אותו טוב יותר, יש לו תפריט ניווט כדי שגולשים יוכלו להתמצא בו, יש לו אפילו לוגו כדי שיוכל לקבל זהות. לא משנה על איזה אלמנט נסתכל, יש לו מטרה מסוימת. לכן טבעי מאד שנתרגש כשאנחנו רואים אתר מוצלח עולה לאוויר. ממש כמו שתגידו “וופה! איזה אתר מדהים” כשמישהו מראה לכם את האתר החדש שלו.

מעבר לזה, השילוב של האותיות WP וגם WOO מופיעות, מה שמתקשר לטכנולוגיה שבה בחרנו להשתמש במערכת – WordPress. לא יודע אם אתם יודעים אבל בחודש מרץ השנה קרה ארוע מרגש במיוחד – מערכת וורדפרס חצתה את קו ה-30% נתח שוק. המשמעות היא ש-30% מהאתרים בעולם שיש להם מערכת לניהול תוכן (CMS) בנויים על וורדפרס – זה מספר עצום שאי אפשר להתעלם ממנו!

יש אתרי וורדפרס רגילים ויש אתרי Woopa

לפני שנצלול לאתר בואו נדבר רגע על המערכת.

Woopa היא בראש ובראשונה מערכת מרכזית אחת שדרכה יוצרים אתרי וורדפרס.

יש לזה כמה משמעויות:

  • תמיד גרסה מעודכנת לוורדפרס ולתוספים:
    • כל אתר Woopa תמיד יהיה בגרסת הוורדפרס המעודכנת ביותר, את העדכון אנחנו מבצעים במערכת המרכזית מבלי שבעל האתר מודע לזה וצריך להתעסק עם זה.
    • כל הפלאגינים תמיד יהיו בגרסה העדכנית ביותר ולא יקרה מצב בו עדכון פלאגין פוגע בפלאגין אחר או שהעיצוב משתבש. לפעמים כשמעדכנים גרסה של פלאגין מסוים זה פוגע בתפקוד של פלאגין אחר או משבש את העיצוב באתר. אז Woopa תחסוך את הצורך ואת ההוצאה הזאת לבעל האתר.
  • כולם נהנים מתוספי הפרימיום (חינם): ברגע שאנחנו מתקינים תוסף פרימיום במערכת המרכזית – כל אתרי ה-Woopa נהנים ממנו.
  • שילוב אוטומטי של חידושים: אנחנו כל הזמן עוקבים אחרי הטרנדים בשוק וברגע שנוצר פיצ’ר חדש, אנחנו דואגים להטמיע אותו במקום אחד כך שזה מתעדכן בכל אתרי ה-Woopa. לדוגמא: החלטנו שטכנולוגיית AMP של גוגל חשובה בימינו ומשפיעה על הקידום ולכן הטמענו אותה במערכת וכל האתרים קיבלו אותה. גם כאן כאמור, אין תשלום על כך, אנחנו הצד היוזם, האקטיבי, לא הלקוח.

בגדול מערכת אחת מבטיחה לבעל האתר שהאתר שלו תמיד יישאר מעודכן גם מבחינת תוכנה וגם ביצועים, שקט נפשי.

בנוסף, יש עוד 5 יתרונות מרכזיים:

  1. התאמה מקסימלית לגוגל: בדיוק פרסמנו מדריך מקיף על בניית אתרי וורדפרס (בהתאמה לגוגל), מומלץ לכל מי שבונה אתרי וורדפרס. מבטיח לכם שזה אחד המדריכים הכי מקיפים שאי פעם כתבתי. נושא ההתאמה לגוגל היה מאד קריטי עבורנו, בכל זאת מדובר בערוץ שיווק אורגני שמאד מתאים לבעלי עסקים קטנים שאין להם תקציב. לכן כשהאתר מראש נבנה בהתאמה לגוגל, זה נותן נקודת התחלה טובה. בנוסף, אם בעל העסק יחליט לקחת חברת קידום אתרים אורגני שתקדם אותו, בגלל שהאתר כבר מותאם ל-SEO זה יכול לחסוך לא מעט כסף למתכנתים על יישום המלצות שחברת הקידום תיתן. אני עוסק ב-SEO משנת 2006 והבאתי את כל הידע והנסיון שלי למערכת של Woopa כדי לוודא שהאתרים שיבנו יכללו את ההתאמה הגבוהה ביותר לסטנדרטים של גוגל.
  2. יש איש UX בתמונה: זה לא פרילנסר שבונה את האתרים, בתהליך בניית האתר משתתף מאחורי הקלעים צוות שכולל גם איש UX שכל ההתמחות והנסיון שלו זה לבנות זרימת משתמש נכונה באתרי אינטרנט, זה מקצוע לכל דבר ולא יכול להיעשות “על הדרך” כשרוצים לבנות אתר שישיג את המטרות העסקיות שלו.
  3. ביצועים ואבטחה: האתרים מאוחסנים בשרת ענן וכוללים את התוסף WP Rocket PRO מקונפג ומעודכן תמיד כדי להבטיח שזמן הטעינה יהיה מאד מהיר. ההתחייבות שלנו היא להגיע לציון של 80 ומעלה בכלי Site Speed של גוגל. בנוסף, כל אתר עולה עם HTTPS (מה שמסייע גם לקידום ולא רק באבטחה).
  4. שליטה מלאה בעיצוב: אנחנו לא רוצים שבעל העסק יהיה תלוי בנו או בשום גוף אחר כדי לבצע תיקונים ושינויים בעיצוב, הרי זה האתר שלו, הנכס שייך לו. לכן אתרי Woopa מגיעים עם Elementor Pro שיאפשר להם לשנות כל דבר שירצו.
  5. אינטגרציה מלאה לשיווק: השיווק הדיגיטלי הוא חלק אינטגרלי של כל אתר, הרי איך האתר ישיג את המטרות העסקיות שלו בלי זה? לכן דאגנו לשלב בכל אתר מספר כלים כגון: מערכת פופאפים חכמים לאיסוף לידים (בהתבססות על התנהגות גולשים), חיבור לעמוד הפייסבוק של העסק, טפסי הרשמה לניוזלטר + חשבון עם 500 נמענים חינם (בשיתוף פעולה עם Activetrail), כפתורי שיתוף במאמרים ועוד.

לסיכום, לא המצאנו טכנולוגיה חדשה, אלא המצאנו חבילת שירות חדשה שפותרת את בעל העסק מהתעסקות בתפעול וניהול האתר ומבטיחה גם התייחסות מקסימלית לכל הנושא של השיווק הדיגיטלי. תוצאה של חברת בניית אתרים גדולה במחיר של פרילנסר.

מה כוללים אתרי Woopa?

הנה רשימה חלקית של התוספות שמגיעות בכל אתר Woopa. התוכנית שלנו היא ליצור פיצ’רים נוספים על בסיס חודשי כדי שהרשימה הזו תמשיך לגדול. כמו שציינתי קודם, אנחנו לא מתכוונים לקחת תשלום על שום פיצ’ר כזה שאנחנו הולכים לפתח או להטמיע – הכל כבר כלול חינם ולכולם.

פיצ'רים באתרי הוורדפרס של וופה

כמה תכל’ס זה עולה ולמי מיועד?

  • בעלי עסקים קטנים: כי זה הקהל המרכזי שבגללו החלטנו לפתח את המוצר. יש לנו חזון ברור לסייע לבעלי עסקים קטנים לקבל פתרון וורדפרס במחיר הגיוני.
  • סוכנויות דיגיטל: סוכנויות דיגיטל יכולות להשתמש ב-Woopa ב-2 כובעים:
    • כלי לבניית אתרים: כמה זמן לוקח לבנות אתר על וורדפרס, לעצב אותו, לשלב איש UX בתהליך כדי לבנות זרימת משתמש נכונה, לקסטם את ההגדרות שלו, להתקין תוספים ולהגדיר אותם? לא משנה מה רמת המיומנות של בונה האתר, זה לוקח בוודאות יותר זמן מאשר לעשות את זה באמצעות Woopa. לכן אנחנו מזמינים את כל בעלי האתרים למיניהם שבונים על וורדפרס לשלב כוחות, נשמח מאד לתת לכם את המערכת העוצמתית הזו כדי לעזור לכם לבנות אתרים שכוללים הרבה תוספי פרימיום מהר יותר. ומן הסתם ככל שכמות האתרים שתבנו תהיה גדולה יותר באותו פרק הזמן – הרווחיות שלכם תגדל.
    • עמודי נחיתה לקמפיינים: אנשי PPC שצריכים עמודי נחיתה יכולים לקבל את הפתרון דרך Woopa. אחד המוצרים הוא אתר של עמוד אחד, וגם כאן עמוד הנחיתה הזה כולל את כל הפיצ’רים, בלי תוספת תשלום.

רשיון לבונה אתרים

אתר תדמית

אתר עמוד אחד

קהל יעד בוני אתרים, סוכנויות בעל עסק בעל עסק, מנהלי קמפיינים
כמות תבניות עמודים לא רלוונטי עד 5 + בלוג 1 + בלוג
פונקציות מערכת Woopa   
אתר מבוסס WordPress  
הקמת עמודים ללא הגבלה  
אחסון שירות ותמיכה  
הדרכה מקיפה על המערכת  
מחיר חד פעמי

0 ₪

5,000 ₪

2,000 ₪

מחיר חודשי

250 ₪

250 ₪

50 ₪

בעלי עסקים? ספרו לנו איזה פיצ’רים אתם צריכים

זו רק ההתחלה, יש לנו תוכניות גדולות למערכת הזו והפידבקים שלכם מאד יעזרו לנו לבנות מוצר טוב יותר, מוזמנים לכתוב כאן בתגובות איזה פיצ’רים חשובים לכם ונדאג לשלב אותם.

שתפו:
נכתב על ידי
יזם, בלוגר, יועץ קידום אתרים והעורך הראשי של קהילת מקדמי האתרים ומשווקי האינטרנט AskPavel. המייסד והמנכ״ל של אנגורה מדיה – סוכנות שירותי שיווק דיגיטלי עם התמחות ב-SEO, PPC וסושיאל.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

7 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
18
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
96
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
94
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
112
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
105076
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100709
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99813
מדיה חברתית
בן אורן
87811
קידום אתרים
דנה רוזן
82476
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

7
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.