טוויטר עורכת בדיקה להצגת מוצרים באפליקציה

מיטל אור
טוויטר מצטרפת אל רשתות חברתיות נוספות ומפתחת גישה למסחר אלקטרוני. עתה היא מתחילה לבדוק שילוב רשימות של מוצרים בתוך האפליקציה. מודול החנות נבחן כבר במספר פרופילים מקצועיים כמו גם תצוגת מוצרים בציוצים בודדים.
טוויטר עורכת בדיקה להצגת מוצרים באפליקציה

האפשרות החדשה של חנויות טוויטר תכלול כפתור CTA גדול של “הצגת חנות” בפרופילים עסקיים. המשתמשים יוכלו ללחוץ עליו כדי לצפות בכל המוצרים שהעסק העלה לרכישה באפליקציה.

הצגת עד 50 מוצרים בטוויטר

דרך חנויות טוויטר סוחרים יוכלו להציג עד 50 מוצרים לקונים. התכונה החדשה תיתן לגולשים הזדמנות לצפות במוצרים מתוך הפרופילים של המותגים האהובים עליהם. המותגים יוכלו לפרסם את המוצרים ללא תשלום ולהגיע לקהל לקוחות גדול יותר.

השדרוג המשמעותי של הוא ביכולת להציג 50 מוצרים כשב-Shop Module העסקים מוגבלים להצגת חמישה מוצרים בלבד. מעכשיו המותגים והעסקים ייהנו ממרחב גדול יותר, הצגת המוצרים באפליקציה ומכירה בקליק אחד בלי שהגולשים יצאו ממנה.

בחינת מספר וריאציות

טוויטר מבצעת בדיקה של מספר וריאציות להצגת המוצרים באפליקציה. למעשה, היא כבר ביצעה בדיקה בשנת 2015 כשהיא אפשרה לחלק מהמשתמשים לקדם מוצרים באזור ספציפי בפרופיל. אז הרעיון לא תפס תאוצה אך ההערכה היא שעכשיו הגיע הזמן למסחר ברשתות החברתיות וטוויטר כמובן תשמח להרוויח מכל מקום אפשרי.

הצגת מוצרים בפרופילים תאפשר לסוחרים להתחבר באופן ישיר למשתמשים ויותר מכך, ליהנות מציוצים בנושא. זו עומדת להיות הזדמנות חדשה וטוויטר יכולה להיות שותפה טובה שתוביל חנויות קדימה תוך שהיא נהנית מיותר פעילות של הפרופילים וציוצים רבים.

המטרה של טוויטר – להוסיף עוד 100 מיליון משתמשים עד 2023

טוויטר שמה לעצמה למטרה להגדיל את מספר המשתמשים ב-100 מיליון עד לשנת 2023. אפשרות המכירה דרך האפליקציה יכולה לעזור לה בכך ולמשוך קהל חדש שעוד לא התנסה בה או שהתנסה וכבר אינו פעיל יותר. הפתרון הנוכחי הוא אחד בלבד וכדי להשיג את המטרה שהציבה לעצמה הרשת החברתית תצטרך לבצע עוד פעולות.

היעד שהציבה לעצמה החברה שאפתני ובמיוחד לאור העובדה שבשנת 2021 הצטרפו לרשת החברתית 18 מיליון משתמשים. החברה תצטרך לבצע עוד ניסויים, לספק יותר כלים מקצועיים ועסקיים ואנחנו נצטרך לראות כיצד העלאת המוצרים תשפיע על הרגלי הגלישה והצריכה.

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
64
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
38
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
120
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104782
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100239
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99144
מדיה חברתית
דנה רוזן
82407
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.