טוויטר עורכת בדיקה להצגת מוצרים באפליקציה

טוויטר מצטרפת אל רשתות חברתיות נוספות ומפתחת גישה למסחר אלקטרוני. עתה היא מתחילה לבדוק שילוב רשימות של מוצרים בתוך האפליקציה. מודול החנות נבחן כבר במספר פרופילים מקצועיים כמו גם תצוגת מוצרים בציוצים בודדים.
מיטל אור
טוויטר עורכת בדיקה להצגת מוצרים באפליקציה

האפשרות החדשה של חנויות טוויטר תכלול כפתור CTA גדול של “הצגת חנות” בפרופילים עסקיים. המשתמשים יוכלו ללחוץ עליו כדי לצפות בכל המוצרים שהעסק העלה לרכישה באפליקציה.

הצגת עד 50 מוצרים בטוויטר

דרך חנויות טוויטר סוחרים יוכלו להציג עד 50 מוצרים לקונים. התכונה החדשה תיתן לגולשים הזדמנות לצפות במוצרים מתוך הפרופילים של המותגים האהובים עליהם. המותגים יוכלו לפרסם את המוצרים ללא תשלום ולהגיע לקהל לקוחות גדול יותר.

השדרוג המשמעותי של הוא ביכולת להציג 50 מוצרים כשב-Shop Module העסקים מוגבלים להצגת חמישה מוצרים בלבד. מעכשיו המותגים והעסקים ייהנו ממרחב גדול יותר, הצגת המוצרים באפליקציה ומכירה בקליק אחד בלי שהגולשים יצאו ממנה.

בחינת מספר וריאציות

טוויטר מבצעת בדיקה של מספר וריאציות להצגת המוצרים באפליקציה. למעשה, היא כבר ביצעה בדיקה בשנת 2015 כשהיא אפשרה לחלק מהמשתמשים לקדם מוצרים באזור ספציפי בפרופיל. אז הרעיון לא תפס תאוצה אך ההערכה היא שעכשיו הגיע הזמן למסחר ברשתות החברתיות וטוויטר כמובן תשמח להרוויח מכל מקום אפשרי.

הצגת מוצרים בפרופילים תאפשר לסוחרים להתחבר באופן ישיר למשתמשים ויותר מכך, ליהנות מציוצים בנושא. זו עומדת להיות הזדמנות חדשה וטוויטר יכולה להיות שותפה טובה שתוביל חנויות קדימה תוך שהיא נהנית מיותר פעילות של הפרופילים וציוצים רבים.

המטרה של טוויטר – להוסיף עוד 100 מיליון משתמשים עד 2023

טוויטר שמה לעצמה למטרה להגדיל את מספר המשתמשים ב-100 מיליון עד לשנת 2023. אפשרות המכירה דרך האפליקציה יכולה לעזור לה בכך ולמשוך קהל חדש שעוד לא התנסה בה או שהתנסה וכבר אינו פעיל יותר. הפתרון הנוכחי הוא אחד בלבד וכדי להשיג את המטרה שהציבה לעצמה הרשת החברתית תצטרך לבצע עוד פעולות.

היעד שהציבה לעצמה החברה שאפתני ובמיוחד לאור העובדה שבשנת 2021 הצטרפו לרשת החברתית 18 מיליון משתמשים. החברה תצטרך לבצע עוד ניסויים, לספק יותר כלים מקצועיים ועסקיים ואנחנו נצטרך לראות כיצד העלאת המוצרים תשפיע על הרגלי הגלישה והצריכה.

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
מיטל אור
54
מדיה חברתית
מיטל אור
48
קידום אתרים
מיטל אור
83
מדיה חברתית
אורלי משאט
140
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
105
קידום אתרים
שי משען
90395
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
89690
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
88885
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
67261
קידום אתרים
ירון אחר
65649
שיווק דיגיטלי
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x