האם תוכן ולינקים מגבירים את האמינות של האתר?

מיטל אור
בשיחת הנגאוט התייחס ג'ון מולר מגוגל ליצירת אמינות באתר מול גוגל כשהוא נגע בנושא התוכן ובקישורים נכנסים.
יצירת אמינות באתר מול גוגל

אמינות היא אחד הנושאים המדוברים היום וזאת כיוון שגוגל עצמה מדגישה כי מומחיות, סמכותיות ואמינות חשובים למנוע החיפוש. אמינות נתפסת כאחד הגורמים שמשפיעים על קידום האתר ולכן השאלה כיצד לבסס אותה רלוונטית למקדמים ובעלי אתרים רבים.

השיחה נגעה בעיקר בביסוס T-A-E

הנחיות דירוג האיכות של גוגל מתארות את החשיבות של המומחיות, הסמכותיות והאמינות באתר. הדבר נכון במיוחד בקטגוריות YMYL – אתרים שהמידע בהם עשוי להשפיע על הכסף או הבריאות של הקורא כולל נושאים פיננסיים ותשובות לשאלות רפואיות.

בשיחה עם ג’ון מולר, העלה אחד הצופים את השאלה מהי הדרך הטובה ביותר לשפר את אמינות האתר. כל זאת במטרה לדרג את האתר גבוה יותר באופן אורגני. השואל ביקש לדעת האם תוכן מצוין באתר יכול לשפר את האמינות ומה בנוגע לקישורים.

תשובתו של מולר בסרטון, החל מדקה 29:20

על פי גוגל – אין גורמי אמינות ברורים

לשאלה שעלתה בשיחה אמר מולר כי הוא לא חושב שיש גורם אחד שגוגל מסתכלת עליו ואומרת בהתאם “הנה, כאן יש אתר אמין”. שאלה זו היא מעט פילוסופית כי לגוגל אין מדדים ברורים בנוגע לאמינות כשמדד הוא דרך להעריך משהו ולמנוע החיפוש אין כזה.

הסיבה לכך שהאמינות חשובה בדירוג היא שזה מה שהגולשים מחפשים. זה לא אומר שהאלגוריתם של גוגל מדרג את האמינות בדרך מסוימת אך על פי מולר, שיפור התוכן הוא תמיד רעיון טוב.

תמיד מומלץ לשפר את התוכן

על פי מולר, תמיד מומלץ לשפר את התוכן וכי אין להתייחס להצהרה זו או אחרת כדי להחליט מהי הדרך לייצר אמינות באתר. ההצעה של מולר היא להימנע מהשאלה האם התוכן או הקישורים משפיעים על האמינות ופשוט להתמקד בשיפור התוכן.

מולר ציין כי תוכן הוא אחד הדברים הבודדים שבעלי האתרים יכולים לשלוט בהם ולכן עליהם להתרכז בכך. זה דבר שאי אפשר להגיד על קישורים לגיטימיים.

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
73
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
91
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
34
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
79
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
61
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
105007
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99422
מדיה חברתית
בן אורן
87765
קידום אתרים
דנה רוזן
82460
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.