טיקטוק מוסיפה אפשרות להציג מודעות לצד סרטונים טרנדיים

עומר לייבנזון
מחקר של טיקטוק גילה שפרסומות המוצגות ליד סרטונים פופולריים נתפסות כרלוונטיות ומושכות יותר, מה שמגביר את סיכויי הרכישה ב-9%. כתוצאה מכך, טיקטוק הוסיפה מיקומי מודעות חדשים.
פורמטים חדשים למודעות טיקטוק
מקור: Tiktok Newsroom

מחקר שפרסמה טיקטוק מוקדם יותר השנה חיזק את ההשערה שצפייה בפרסומות לצד תכנים טרנדיים גורמת לצופים לראות את הפרסומות כרלוונטיות וחיוביות יותר, וכתוצאה מכך נמצא בו שהכוונה לרכישה עלתה ב-9%. בעקבות הנתון הזה, טיקטוק מרחיבה את שיתופי הפעולה שלה, ומעדכנת את האופן בו נקבעים מיקומי פרסומות.

כלים חדשים לחיבור עמוק יותר עם קהל היעד

מטיקטוק נמסרה הסיבה שהכלים החדשים הם כה אפקטיביים:

“תוך שמירה על יצירתיות וחופש כעקרון מנחה, פרסום בטיקטוק נעשה בצורת תכנים מבדרים ומושכים, שלא מסתכמים רק בצפיות, אלא מייצרים מעורבות של ממש עם הגולשים”, היום אנחנו גאים להכריז על כלים נוספים למפרסמים החברים בתוכנית שלנו “TikTok Pulse Suite”. בזכות המפרסמים היצירתיים שלנו, מודעות טיקטוק דורגו במקום הראשון בקרב על תשומת הלב של הגולשים. למעשה, 73% מהגולשים מעידים כי הם מרגישים חיבור עמוק יותר למותגים איתם ניהלו אינטרקאציה בטיקטוק”.

הגישה הזו, מלווה את טיקטוק כבר מתחילת הדרך. יש שיגידו שזו אם כן, הסיבה שטיקטוק הפכה לאחת האפליקציות הפופולריות ביותר כיום בקרב בני נוער וצעירים. גישה פשוטה וקלה ליצירת מודעות, שכלל לא נראות כמו מודעות אלא כחלק אינטגרלי מפיד ה”פור יו”.

חבילות פרסום מיוחדות לצד אירועי תרבות מרכזיים

העדכונים האחרונים בטיקטוק מרחיבים את סל האפשרויות של מפרסמים בפלטפורמה בכמה דרכים:

  • Pulse Premiere Tentpole Moments: בשיתוף פעולה עם חברות שונות, טיקטוק מציעה חבילות פרסום מיוחדות שנועדו לכסות אירועי תרבות מרכזיים כמו אולימפיאדת פריז שתשודר על-ידי NBCU, ונשף המט גאלה של ווג.
  • Pulse Custom Lineups: טיקטוק משתמשת בבינה מלאכותית כדי ליצור חבילות תכנים מותאמות אישית. חבילות אלו מותאמות לצרכים השיווקיים הספציפיים של כל מותג, תוך הבטחה להציג מודעות לצד תכנים רלוונטיים במיוחד, מה שמביא להגברת יעילות הקמפיין.
  • Pulse Premiere IP Lineups: טיקטוק מרחיבה את שיתופי הפעולה שלה עם רשתות נוספות כולל NBCU (עם תוכניות כמו Saturday Night Live, America’s Got Talent ו-TODAY Show, לצד תכנים של Paramount Global כמו MTV ו-CBS Sports).

מדידה מדויקת של יעילות הפרסום: טיקטוק מרחיבה את כלי המדידה

כדי לעזור למותגים למדוד את ההשפעה של טיקטוק על תמהיל הפרסום שלהם לאחר קמפיין, בטיקטוק מוסיפים פתרונות מדידה חדשים:

  • iSpot.tv: מפרסמים יוכלו לשלוט בקמפיינים פרסומיים ולקבל דו”חות מפורטים על קמפיינים שמתנהלים גם בטיקטוק וגם בטלוויזיה. המפרסמים יוכלו למדוד את סך הצופים, ולהשוות את הנתונים כדי להבין כיצד טיקטוק משתלבת בקמפיין הפרסומי הנרחב.
  • Nielsen ONE Ads: בקרוב מפרסמים יקבלו גישה למדידת נתונים במספר פלטפורמות כולל מובייל, מחשב, טלוויזיה לינארית -CTV. האינטגרציה החדשה תספק מידע שקוף שיאפשר למפרסמים להשוות את הביצועים שלהם בטיקטוק במכשירים השונים.

לסיכום

טיקטוק מציגה ממצאים חדשים המעידים על יעילותן של פרסומות המוצגות לצד תכנים פופולריים, ומגיבה בהרחבת אפשרויות הפרסום בפלטפורמה. כעת, מותגים יכולים ליהנות ממיקומי מודעות חדשים, שיתופי פעולה עם אירועי תרבות מרכזיים, וחבילות תוכן מותאמות אישית, תוך קבלת נתוני מדידה משופרים להערכת יעילות הקמפיינים.

לקריאת הידיעה המקורית בטיקטוק

תגיות רלוונטיות: טיקטוקרשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
38
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
64
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
87
קידום אתרים
עומר לייבנזון
60
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
92
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
106520
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
101200
מדיה חברתית
דנה רוזן
82744
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.