גוגל אנליטיקס 4 יחליף את יוניברסל אנליטיקס שיפסיק לפעול

לפני כשנתיים וחצי גוגל הציגה את Google Analytics 4 כשהמטרה הייתה לטפל בתקני המדידה ולעזור לעסקים להתפתח. Google Analytics 4 מביא גמישות במדידת נתונים מסוגים שונים והוא מספק חוויית ניתוח עתידית חזקה.
מיטל אור
גוגל אנליטיקס 4

הרעיון הוא לאפשר לעסקים לראות את מסעות המשתמשים המאוחדים באתרים ובאפליקציות שלהם ולהשתמש בטכנולוגיית הלמידה של גוגל לצורך תחזית ותובנות. Google Analytics 4 בנוי כך שהמשתמשים יוכלו לעמוד בקצב של השינויים.

ללא פתרונות מדידה מודרניים, עסקים עובדים ללא תובנות חיוניות שיכולות להשפיע על ההצלחה שלהם. Google Analytics 4 נותן פתרון אנליטי חוצה פלטפורמות ועתה גוגל מודיעה כי ב-1 ליולי 2023 כל הנכסים הסטנדרטיים של Universal Analytics יפסיקו לעבד התאמות חדשות וכי כל נכסי Universal Analytics 360 יפסיקו לבצע את העיבוד שלושה חודשים לאחר מכן, ב-1 לאוקטובר 2023.

עוברים הלאה מ-Universal Analytics

Universal Analytics נבנה מתוך מטרה לספק מדידות מקוונות בפעילות המתבצעת משולחן העבודה ולצפות בנתונים בקלות רבה. עם זאת, מתודולוגיית המדידה הנוכחית מתיישנת במהירות ו- Google Analytics 4פועל על פלטפורמות רבות ושאינה מסתמכת רק על קבצי Cookie ומשתמש במודל נתונים מבוסס אירועים כדי לספק מדידה ממוקדת עבוד המשתמש.

למרות ש-Universal Analytics מציעה מגוון של בקרות פרטיות, Google Analytics 4 תוכנן מראש עם אמצעי פרטיות והוא נותן חוויה טובה יותר הן ללקוחות והן למשתמשים. הכלי עוזר לעסקים לעקוב אחר הצרכים המתפתחים ולעמוד בציפיות של המשתמשים כשהוא יספק בקרות מקיפות ומפורטות לצורך איסוף נתונים ושימוש בהם.

גוגל ציינה כי Google Analytics 4 לא יאחסן עוד כתובת IP וכי הפתרונות והבקרות נחוצים במיוחד אורך החשיבות של שמירה על פרטיות הנתונים הבינלאומית של ימינו. המשתמשים מצפים להגנה על הפרטיות ולשלוט על הנתונים שלהם והכלי החדש יספק זאת.

Google Analytics 4 תוכנן תוך דגש על היעדים העיקריים של העסק

Google Analytics 4 תוכנן כך שעסקים יוכלו להשיג את היעדים העיקריים שלהם כשהוא יסייע להגברת המכירות, התקנות אפליקציה, יצירת לידים והעלאת המעורבות של הלקוחות תוך חיבור שלהם למותג. Google Analytics 4 יכול לתמוך בעסק במספר דרכים:

  • הבנת הלקוחות תוך קבלת תצוגת מחזור חיי הלקוח
  • שיפור ROI תודות לנתונים מבוססים וניתוח השיווק על מסע הלקוח
  • מדידת מעורבות והמרות תוך מחשבה על התאמה לצרכי העסק
  • קבלת יותר ערך מהנתונים לצורך תובנות ויצירת תחזיות עתידיות
  • התאמה אישית של הנכסים כדי לנהל את הנתונים בצורה טובה יותר

 

כיצד תוכלו להשתמש ב-Google Analytics 4 לטובת העסק? קראו כאן את המדריך המקיף ביותר על 4GA למתחילים.

 

לקריאת ההודעה של גוגל

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
מיטל אור
79
מדיה חברתית
מיטל אור
13
שיווק דיגיטלי
אורלי משאט
76
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
58
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
54
שיווק דיגיטלי
שי משען
90224
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
89523
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
88734
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
67109
קידום אתרים
ירון אחר
65495
שיווק דיגיטלי
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
1
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x