חושבים להפוך למשפיענים? המספרים שצריך לשאוף אליהם כדי להרוויח

קבלו את הנתונים אליהם אתם צריכים לשאוף כדי שתוכלו להחליף את העבודה היומית שלכם ולהפוך למשפיעני רשת במשרה מלאה.
מיטל אור
איך להפוך למשפיען

אם יצא לכם לשאול את עצמכם איך תוכלו להפוך את הערוץ הדיגיטלי שלכם למשרה מלאה, התשובה עוברת בתוכן, ולא רק.

Lickd בחנו את הנושא לעומק והגיעו לתשובה. הניתוח של החברה התייחס למשרה מלאה כהכנסה של 57,000$ (דולר אמריקאי) בשנה. לשם כך נאסף מידע על טיק טוק, אינסטגרם ויוטיוב. אם אתם עדיין חולמים להיות משפיענים, הנה הנתונים שאתם רוצים לשאוף אליהם.

תחום המשפיענים ממשיך לגדול

רבים חולמים לוותר על העבודה השגרתית. 9 עד 5 כבר מזמן לא נשמע כמו פיתוי גדול אך גם חיים עצמאיים לא מתאימים לכולם. אחד התחומים שממשיך לגדול ולתפוס תאוצה הוא תחום המשפיענים. גם המפרסמים מבינים כי אנשים “אמיתיים” בעלי עוקבים רבים יכולים להשפיע לא פחות מכל פרסומת מתוכננת ומעוצבת. גם הקהל עצמו, אנשים מכל גיל, מגדר ומדינה, שואפים לכך שיעקבו אחריהם והדעות שלהם ייחשבו. ומה המספרים אומרים?

לאילו נתונים אתם צריכים לשאוף אם המטרה שלכם היא להחליף את העבודה ולהרוויח כ-50 אלף דולר בשנה:

כדי ליצור משכורת של ממש מטיק טוק תצטרכו להגיע לחשיפה של מעל ל-121 מיליון צפיות בשנה אחת. אם טיק טוק פחות אהודה עליכם ואתם מרגישים שדווקא תוכלו לכבוש את יוטיוב, עליכם לשאוף ל-10.5 מיליון צפיות בשנה. אפשרות נוספת היא לפרסם 126 פוסטים ממומנים באינסטגרם.

שואפים להרוויח יותר? אלו הנתונים שתרצו לשאוף אליהם כדי להרוויח 80 אלף דולר בשנה:

על מנת להצליח להכניס 80 אלף דולר מהרשתות השונות תצטרכו לקבל מעל 164 מיליון צפיות בטיק טוק בשנה אחת. אפשרות נוספת היא להשקיע ביוטיוב ולהגיע ל-14.5 מיליון צפיות או לפרסם 187 פוסטים ממומנים באינסטגרם. כמובן, המספרים מתייחסים להכנסות ויתכן מאד שיהיה עליכם להשקיע לא מעט כספים כדי להצליח ליצור את התוכן המיוחד שלכם.

מה לגבי הרווחים הקטנים יותר?

ברור כי לא כל מי שמפרסם ברשתות החברתיות או ביוטיוב זוכה לקבל תמורה. כדי להתחיל לקבל כסף מיוטיוב תצטרכו שיהיו לכם לפחות 1,000 מנויים. יוצרים יכולים להרוויח 5.5$ על כל אלף צפיות במידה ויש להם את בסיס המנויים הנדרש.

כדי להרוויח כסף מפלטפורמת אינסטגרם יש צורך בלפחות 5,000 עוקבים. בממוצע, פוסט ממומן יכול להכניס לבעל החשבון 460$ במספר עוקבים זה. כשמספר העוקבים גדל, גם התמורה גדלה ובעלי מספר עוקבים שכולל שש ספרות ומעלה, יכולים להרוויח גם 5,000$ לפוסט.

לעומת כל אלה, בטיק טוק התנאים שונים מעט וכדי להצליח להרוויח מהרשת יש צורך בפעילות קבועה. על המשפיענים לקבל 10,000 צפיות ומעלה בשלושים הימים האחרונים כדי שיוכלו ליהנות מתוכנית שותפים. המספרים מדברים על 2-3 סנט בעבור כל אלף צפיות.

לקריאת הכתבה המקורית

נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות

תוכן עניינים

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.