מטא תאפשר למשתמשים לקבוע את העדפות ה”רילס” שלהם

עומר לייבנזון
אהבתם סרטון מסוים ברילס? מהיום תוכלו לבקש ממטא להציג לכם יותר כאלה. מטא מאפשרת למשתמשים לקבוע את העדפותיהם באמצעות כפתור ידני שיופיע מתחת לכל סרטון, עם גישה קלה ומהירה.
סימון העדפת סרטוני רילס בפייסבוק
מקור: Meta Newsroom

מטא מציגה דרכים חדשניות עבור משתמשים להביע את העדפותיהם לצפייה בסרטוני רילס המוצג להם, כדי להרחיב את פורמט הסרטונים הקצרים ולהתאים אותו לכל האוכלוסיות וכל הקהלים. שינויים אלה נועדו על מנת לשפר את חווית המשתמש ולהבטיח שרילס יישאר פורמט התוכן המרתק והצומח ביותר בשנתיים האחרונות, ויהיה רלוונטי לכלל המשתמשים.

המאמץ של מטא לייצר “רילס בהתאמה אישית”

חשוב להבין – המאמץ הזה לא התחיל רק עכשיו. אם נסתכל אפילו מעט אחורה, לא מזמן מטא עשתה מאמצים נוספים המערבים שימוש ב-AI כדי לנטר את העדפות הגולשים ולהתאים את התכנים הרלוונטים אליהם ברילס ובסוגי תוכן נוספים – כמו גם פיצ’ר חדש שהוא הפטנט שמטא הגישה המנבא כמה הסרטון שלכם יהיה ויראלי.

אין ספק שהתפתחותו המהירה של סגנון “הוידאו הקצר” מביאה עמה שלל אפשרויות, בזמן שהוא הופך להיות כלי מוביל בקרב צרכני התוכן.

כל אחד יכול להצביע

היום, מטא משיקה אפשרויות חדשות וידידותיות עבור כל משתמש לבקרת משוב ברילס, המאפשרות למשתמשים לציין בקלות את העדפות התוכן שלהם.

איך זה יתבצע? הגישה תהיה קלה, על כל סרטון תופיע אפשרות חדשה: “הצג יותר” ו “הצג פחות” בחלק העליון של תפריט שלוש הנקודות על כל קליפ של רילס.

בנוסף, מטא תבקש מהמשתמשים משוב ישיר בתחתית המסך, כדי להתאים טוב יותר המלצות אלגוריתמיות בהתאם לתחומי העניין שלהם:

“Do you want to see more or less reels like this?”

סימון רילס מועדפים
מקור: Meta Newsroom

המניע לשינוי

ההתפתחות זו מגיעה לאחר שמטא מדווחת כי תוכן מבוסס בינה מלאכותית מהווה כיום חלק משמעותי מהפיד של המשתמשים: יותר מ-20% בפייסבוק וכ-40% באינסטגרם. בינה מלאכותית מטרגטת את התוכן שלה על בסיס מידע קיים, וחלק מהמידע הזה עשוי להיות למשל – העדפות המשתמשים, כפי שהם עצמם מעידים. זהו עוד כלי שאולי יאפשר להפוך את הטרגוט למדויק יותר.

בנוסף לאפשרויות המשוב החדשות, מטא שואפת להציג את רילס בתחומים נוספים, להגדיל את הנוכחות הדיגיטלית של קשת תחומים מגוונת יותר ולעודד את מעורבות המשתמשים. מהלך אסטרטגי זה, יבסס את מעמדה של רילס כפורמט תוכן חיוני בפלטפורמה ויחזק עוד יותר את צמיחתה. בעוד מטא ממשיכה לחדש ולשכלל את חוויית המשתמש שלה, השינויים המרגשים הללו מבטיחים לספק חוויה מותאמת אישית ומרתקת יותר למשתמשים, ולהבטיח שהפלטפורמה תישאר רלוונטית ומושכת בנוף המדיה החברתית המתפתח ללא הרף.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג Social Media Today

תגיות רלוונטיות: בינה מלאכותיתפייסבוק
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
60
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
34
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
116
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
88
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
105
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105111
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100781
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99942
מדיה חברתית
בן אורן
87833
קידום אתרים
דנה רוזן
82483
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.