Next Case 2019 יוצא לדרך והשנה יש משהו חדש (וגם 15% הנחה) | AskPavel
קידום אתרים » שיווק דיגיטלי » Next Case 2019 יוצא לדרך והשנה יש משהו חדש (וגם 15% הנחה)
Next Case 2019

Next Case 2019 יוצא לדרך והשנה יש משהו חדש (וגם 15% הנחה)

תזכרו טוב טוב את התאריך הזה – 11.12.19

אם אתם עוקבים אחרי הבלוג בטח כבר יצא לכם לשמוע (או לבקר) בכנס השנתי שלנו Next Case – כנס שמדי שנה מגיעים עליו מעל 1,000 משתתפים כדי ללמוד על הטרנדים העדכניים ביותר בשיווק דיגיטלי.

אם עדיין לא שמעתם עליו, קבלו תזכורת איך זה היה שנה שעברה:

מה כל כך מיוחד בכנס Next Case?

לפני 6 שנים הקמתי את אנגורה מדיה עם החזון להפיץ את הידע בתחום השיווק הדיגיטלי בארץ, כך באותה השנה נולד כנס נקסט קייס הראשון.

הייתי חייב למצוא לכנס פורמט ייחודי שיעזור לי לפתור בעיה שהציקה לי במיוחד כשהייתי מבקר בעצמי בכנסים:

מכירים את זה שאתם מגיעים לכנס שיווק דיגיטלי וכל מה שאתם שומעים זה הרבה שיווק עצמי של המרצים והרבה תוכן כללי ולא פרקטי?

אז בנקסט קייס זה בדיוק ההיפך.

ויש עוד כמה דברים ייחודיים:

  • קצר ולעניין – ברוב הכנסים ההרצאות יחסית ארוכות ונמשכות 40 דקות ובמקרה הגרוע חצי שעה. אז בנקסט קייס כל הרצאה נמשכת רק 20 דקות (!), בגלל אילוץ הזמן הזה לאנשים פשוט לא נשאר מספיק זמן לשיווק עצמי.
  • 100% פרקטי – במקום הראות תאורטיות בנקסט קייס מוצגים רק קייס סטאדיז (מקרי בוחן). כלומר המרצה מתאר מה היה המצב ההתחלתי, מה הפעולות שנעשו ומה הייתה התוצאה הסופית. לדוגמא: במקום הרצאה "עתיד הפרסום בפייסבוק" יהיה קייס סטאדי "איך הכפלתי את הלידים ממודעות קרוסלה בפייסבוק תוך 3 חודשים". במקום "סודות קידום אתרים בגוגל" יהיה קייס סטאדי "איך הגדלנו את הטראפיק האורגני ב-200% בלי לבנות קישור אחד". הבנתם את הרעיון…
  • לא מצולם בוידאו – זה אומנם לא ערך מוסף ישיר למשתתף, אבל זה כן נותן תחושה נעימה של Value for money. אם שילמתי וטרחתי להגיע לכנס, לא יהיה מצב שמישהו יראה את כל ההרצאות בחינם מהבית אחרי הכנס.
  • שף במקום קייטרינג – אני מודה, אחת הסיבות שאני באופן אישי אוהב ללכת לכנסים היא אוכל. סוג של יום כיף ופינוק שבו אני מצד אחד לומד ומצד שני – כן, נהנה מאוכל טוב. אז בעוד שברוב הכנסים מגישים אוכל מקייטרינג, בנקסט קייס על האוכל מופקד שף.
  • מתאים לכל הרמות וסוגי הארגונים – ברוב הכנסים ההרצאות לא קולעות לכל הקהל – או שהן מתקדמות מדי או שהן כלליות מדי. בנקסט קייס פתרנו את זה עם חלוקה למסלולים שכל מסלול מיועד לקהל יעד אחר:
    • המסלול האסטרטגי –  קייס סטאדיז יותר אסטרטגיים ממבט על תהליכי שיווק והרבה קריאייטיב ופיצוח.
    • המסלול הטכני – יותר Hands on, יותר טכני, יותר להיכנס לעומק של הדברים.
    • חדש: המסלול הבינלאומי (באנגלית) – סטארטאפים וחברות הייטק יישתפו איך מקדמים בחו"ל.
  • חנייה חינם – פשוט באסה לפספס את ההתחלה בגלל בזבוז זמן על חיפוש חנייה.

עוד על הקונספט של הכנס ובמה הוא שונה >>

חדש בנקסט קייס השנה – הכירו את המסלול הבינלאומי

אני לא יודע אם אתם יודעים, אבל מסבתר שיש בארץ קהילה די גדולה של אנשים שעוסקים בשיווק דיגיטלי והם מדברים רק באנגלית.

כל הכנסים המדהימים שיש בארץ הם אחלה, רק חבל שהקהל הזה לא יכול להנות מהם.

לאורך השנים קיבלנו מהם פידבקים ובקשות לשלב יותר הרצאות באנגלית בנקסט קייס והנה השנה זה קורה – מסלול ייעודי שמוקדש כל כולו לקידום הבינלאומי וכל הקייס סטאדיז שיוצגו בו יהיו באנגלית.

סטארטאפים וחברות הייטק שפונות לשוק הבינלאומי יציגו קייס סטאדיז סופר מעניינים על עולם הדיגיטל בחו"ל. אז תתכוננו – אם חשבתם שכאן יש תחרות, חכו שתראו את השיווק שעושים בחו"ל.

כל הקייס סטאדיז שיוצגו במסלול הבינלאומי באתר באנגלית שבנינו במיוחד >>

דוגמאות לקייס סטאדיז שתשמעו השנה

המסלול האסטרטגי

  • איך גייסנו בלינקדאין 20 סטודנטים לתוכנית MBA חדשה בפחות מ-50 אש"ח
    ישי כץ – שינפלד, הקריה האקדמית אונו
  • איך גייסנו עשרות אלפים לרשימת תפוצה בשבוע תוך התמודדות עם תקלות
    רון שולויס​, מנכ"ל וואלה שופס

המסלול הטכני

  • איך הכפלתי את המכירות ע"י צ'טבוט ורשימת דיוור חכמה במסנג'ר​
    דימה קגנוביץ', Yazamnik
  • איך הגענו ל-10,000 האזנות לפודקאסט ב-3 חודשים על ידי תכנון נכון​
    שרון חלבני, עשר דקות על שיווק
  • איך הגענו ל-1.5M צפיות תוך 5 חודשים והגדלנו הכנסות במיליון ש"ח​
    דני וידיסלבסקי​, Vidis

המסלול הבינלאומי

  • איך הגדלנו את יחס ההמרה ב-30% באמצעות מערכות Marketing Automation
    אביתר יוסף, Powtoon
  • איך שיפור ה-Inbound Funnel הגדיל יחס המרה ב-30% תוך 3 חודשים
    עודד און, AppsFlyer
  • איך יצרנו וקידמנו כנס שהביא 18,000 משתתפים מ-100 מדינות​
    ליז כהן, OurCrowd

בואו תציצו מה בדיוק קורה בכל מסלול ותתחילו לסמן לכם פייבוריטים (הלו"ז מתעדכן בזמן אמת, לא כל הקייס סטאדיז פורסמו עדיין).

איפה? מתי? כמה?

  • תאריך: 11.12.19
  • שעה: 9:00-17:00.
  • מיקום: אולם כנסים Lago, ראשון לציון.

Lago

רוצים לקבל הנחה? 🙂

כאן מתחיל להיות מעניין. כמו שאמרנו, לכם יש מאיתנו 15% הנחה. אבל כדי להנות מהמחיר הכי טוב, נצלו את ימי המכירה המוקדמת (עד ה-30 בספטמבר), כי אחר כך המחיר עולה ב-100 ש"ח וחבל.

בכל אופן, אם תהיו זריזים, אז כרגע ועד ל-30 לספטמבר הקופון ask15 יקנה לכם את המחיר הכי נמוך – 380 ש"ח. ההרשמה דרך אתר הכנס >>

המחיר כולל כניסה לכל המסלולים וההרצאות, חנייה חינם וארוחת צהריים + כיבוד לאורך כל היום.

אז נתראה ב-11.12.19 בלאגו? 🙂

אודות פבל ישראלסקי

פבל ישראלסקי
יזם, בלוגר, יועץ קידום אתרים והעורך הראשי של קהילת מקדמי האתרים ומשווקי האינטרנט AskPavel. המייסד של סרבולה - חברת כתיבת תוכן ומייעץ בקידום אתרים אורגני (SEO) בזירות תחרותיות בארץ ובחו"ל במסגרת חברת אלפיניסט 301 שיווק דיגיטלי.

עשוי לעניין אותך גם...

האם טובת המשתמש היא גם טובת גוגל? [3 מקרי בוחן]

כמעט לכל אורך שנות קיומה, גוגל יוצאת בהצהרות מפורשות שאם נפעל לטובת המשתמש – נפעל ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים