אדמינים? פייסבוק מוסיפה פיצ’רים חדשים לקבוצות כדי לשדרג את חווית הקהילה

עומר לייבנזון
אם אתם מנהלי קבוצות בפייסבוק (מה שנוהגים לכנות "אדמינים") הידיעה הבאה תהיה רלוונטית לכם במיוחד. פייסבוק מציגה מספר תכונות מדהימות שיעזרו לכם ליצור קשר עמוק יותר עם הקהל שלכם, בין היתר: עדכונים חיים בפרופיל הקבוצה שלכם, שיתוף סרטוני Reels בקבוצות ובחינת דרכי תגמול חדשות עבור אנשים שתורמים את הערך הרב ביותר בתוך קבוצה מסוימת.
פיצ'רים חדשים בקבוצות פייסבוק
מקור: Meta Newsroom

משימתה העיקרית של פייסבוק היא “לקרב את אוכלוסיית העולם ביחד” (“Making The World Closer Together”, כלשונם) – ואפשר להגיד שעד היום היא מצליחה בה די יפה, בלשון המעטה. כמו חזון של כל חברה גדולה, גם את החזון הזה, ככה נראה לפחות – לעולם היא לא תשיג במאת האחוזים, וזה בדיוק מה שמשאיר אותה בחתירה מתמדת כלפיו. יחד עם זאת, אחד הכלים העיקריים בהם היא משתמשת כדי להגשים את חזונה בעוצמות גבוהות יותר הוא קבוצות פייסבוק. לפי בדיקה שערכה החברה בקרב משתמשיה, כל אחד מהמשתמשים חבר בלפחות 15 קבוצות פייסבוק, ועל פי ההערכות מתרחשות בכל יום כ-100 מיליון פעולות ‘הצטרפות לקבוצה’ על ידי המשתמשים.

הצורך בשינוי מתעורר, ופייסבוק פועלת בהתאם

הצורך בחיזוק תחושת הקהילתיות בקרב קבוצות הפייסבוק היא אמיתית, ואיתה מתעוררת גם המסקנה המתבקשת: אנשים רוצים להרגיש חלק ממשהו גדול יותר מהם, הם רוצים להרגיש תחושת ביטחון ושייכות, וקבוצות פייסבוק הן המקום המושלם בו כל אחד יכול לממש זאת. פייסבוק היא המקום בו כל אחד יכול להשתייך לכל קבוצה בה יחפוץ, בכל הקשר.

בימים האחרונים, החברה הכריזה על מספר שינויים שיעזרו לאנשים לעסוק יותר בדברים שחשובים להם, לחזק את תרבות הקהילה ולהקל על מנהלי מערכת לנהל את הקבוצות שלהם.

מהם הפיצ’רים החדשים בקבוצות?

1. העלאת סרטוני רילס (Reels) לקבוצות

סרטוני רילס משמשים לצורך הבעת קול ייחודי ואותנטי, בקהילות בהם המשתמשים לוקחים חלק על ידי סרטונים יצירתיים וסוחפים. בזכות האופציה חדשה לשלוח סרטוני רילס בקבוצות, כעת משתמשי פייסבוק יכולים לשתף מידע, לספר סיפורים ולהתחבר ברמה עמוקה יותר. 

2. שיתוף ארועי פייסבוק בסטורי

כך תקבלו תנועה לקבוצה שלכם, כמעט ללא מאמץ: אפשרות חדשה לשיתוף של אירועי פייסבוק ציבוריים עבור הקהילות שלכם באמצעות הסטורי באינסטגרם. בין אם אתם מנהלי קבוצה שמקיימים מפגש על מנת לחגוג ציון דרך בקהילה או שאתם חברי קבוצה שרוצים לחלוק את התשוקה שלכם עם חברי קבוצה נוספים, תכונה זו עשויה לסייע לכם בהצגת הקהילה שלכם לקהל רחב יותר, ומשיכת אנשים נוספים פנימה.

3. בדיקת פרופילי קבוצות

פייסבוק בודקת עדכונים של פרופילי קבוצות על מנת להקל על ניהול קהילה, טיפוח קשרי חברי הקהילה וחיבור בין חברי הקהילה. בזכות העדכונים החדשים ניתן לבצע דברים חדשים, כמו:

  • התאמה אישית של עמוד האודות שלכם, כדי להדגיש מידע שברצונכם לשתף עם הקהילה שלכם. אפשרות זו יכולה לעזור גם למנהלי קבוצות וגם לחברי קבוצה ללמוד יותר אחד על השני וליצור תוכן המשקף בצורה הטובה ביותר את תחומי העניין של הקבוצה. 
  • אפשרות להוסיף חיווי לפרופיל שלכם, שמראה אם אתם זמינים כעת לקיום שיחה. אפשרות זו יכולה לעזור לחברי קהילות אחרים בעלי דעות/תחומי עניין דומים לשלכם לאתר אתכם כאנשים ששווה להם לדבר איתם, וליצור קשר במהירות.
  • מתוך מטרה לעזור למנהלי קהילות לבנות תרבות קהילתית בתוך הקבוצה שלהם, בימים אלו פייסבוק בודקת דרך חדשה אשר באמצעותה יהיה ניתן לתגמל את החברים התורמים ביותר בקהילה, ובנוסף – למנהלים, אפשרות חדשה להוסיף סיכום יומי חדש של פעולות בעמוד ב-Admin Assist. כמו כן, פייסבוק מספרת כי ה-Admin Assis יסייע למנהלי מערכת לנהל את הקבוצות שלהם בצורה יעילה יותר, על ידי נקיטת פעולות אוטומטיות המתבצעות על סמך קריטריונים ספציפיים שניתן להגדיר מראש. 

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג הרשמי של מטא

תגיות רלוונטיות: פייסבוק
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
75
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
37
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
81
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
66
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
105018
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99474
מדיה חברתית
בן אורן
87771
קידום אתרים
דנה רוזן
82461
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.