DuckDuckGo: נחסום את המעקב של מייקרוסופט

מיטל אור
DuckDuckGo הודיעה כי עכשיו היא חוסמת את המעקב של מייקרוסופט. בכך היא עונה לביקורות שהופנו כלפיה. היא מציינת כי הסקריפט שייחסם אצלה יכלול גם את מעקב צד שלישי של מייקרוסופט.
DuckDuckGo: נחסום את המעקב של מייקרוסופט

מוקדם יותר השנה חקירת אבטחה העלתה את זה שהדפדפן הנייד של DuckDuckGo מעביר נתונים לנכסים שנמצאים בבעלות מייקרוסופט לאחר ביקור באתרים מסוימים. החברה, שמבטיחה כי היא לעולם לא תעקוב אחר המשתמשים, מצאה את עצמה בבעיה עם שיתוף הממצאים הללו.

״שום דבר לא מספק 100% הגנה״

הבעיה של DuckDuckGo נובעת מעסקת החיפוש עם Microsoft Bing. מנכ״ל החברה, גבריאל ויינברג טוען כי ״שום דבר לא יכול לספק הגנה של 100%״ אך כעת החברה פועלת להעלאת רמת האמון מול המשתמשים וויינברג הכריז כי היא מרחיבה את הגנת מעקב צד שלישי.

התקן החדש של DuckDuckGo בא לשמור על פרטיות המשתמש כפי שהיא עומדת כברירת מחדל. במקביל, ויינברג אומר כי חשוב לחברה להיות שקופה בנוגע לאופן הפעילות של הגנת הפרטיות וכי המטרה שלה היא לעשות כמיטב יכולתה להפוך את האינטרנט למקום פחות מפחיד. ויינברג הודה כי הוא שמע טענות ממספר משתמשים והדבר גרם לו להבין כי החברה לא עומדת בציפיות שלהם מהגנת מעקב האינטרנט בדפדפן שלה.

DuckDuckGo חוסם את המעקב של מייקרוסופט 

DuckDuckGo מרחיבה את סקריפט המעקב שלה עבור צד שלישי והיא עכשיו חוסמת את המעקבים של מייקרוסופט. העדכון יצא במהלך השבוע הנוכחי לאפליקציות הגלישה בנייד של DuckDuckGo, במכשירי אנדרואיד, iOS ועבור תוספי דפדפן הדסקטופ.

ויינברג הסביר את משמעות החסימה: ״החסימה מרחיבה את הגנת הטעינה של מעקב צד שלישי והיא תחסום סקריפט מעקב מזוהים מפייסבוק, גוגל וחברות אחרות אשר מסתמכות על טעינת אתרי צד שלישי. הסקריפטים למעקב של מייקרוסופט צד שלישי ייחסמו גם הם.״

בעבר DuckDuckGo הייתה מוגבלת באופן בו היא יכולה הייתה להחיל את הגנת הטעינה של מעקב צד שלישי על סקריפטים של מייקרוסופט וזאת עקב דרישת מדיניות שקשורה לשימוש החברה ב- Bing כמקור לתוצאות החיפוש הפרטיות של מנוע החיפוש. ״אנו שמחים שזה כבר לא המקרה. לא הייתה לנו ואין לנו כל מגבלה דומה עם אף חברה אחרת״ סיכם ויינברג.

החסימה אינה מתבצעת כברירת מחדל

ויינברג הסביר כי DuckDuckGo לא חוסמת את tracker bat.bing.com כברירת מחדל. לדבריו, אם מפרסם רוצה לזהות המרות למודעות שלו, הגנת צד שלישי לא תחסום את טעינת הבקשות באתר האינטרנט של המפרסם, אך בקשות אלו חסומות בכל ההקשרים האחרים. 

השבתת מודעות בהגדרות של DuckDuckGo מאפשרת למשתמשים להימנע מכל העוקבים. החברה עצמה פועלת בשקיפות כאשר היא פרסמה רשימה מלאה של כל הגנות המעקב באינטרנט שהיא מציעה.

לקריאת הידיעה המקורית

תגיות רלוונטיות: DuckDuckGoמייקרוסופט
שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
48
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
26
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
98
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105083
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100734
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99862
מדיה חברתית
בן אורן
87821
קידום אתרים
דנה רוזן
82477
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.