מטא משיקה אווטרים תלת ממדיים

מיטל אור
חברת Meta משיקה אווטרים תלת ממדיים משופרים ומרחיבה את השימוש גם לאינסטגרם. החברה מעוניינת להוביל את הצעד הבא באינטרנט עם המטא-וורס.
מטא משיקה אווטרים תלת ממדיים

Meta פרסמה תהליך מעודכן ליצירת אווטר תלת ממד עבור פייסבוק, מסנג’ר והיא מתכוונת לאפשר לחלק מהמשתמשים להשתמש בהם גם בסטוריז ובאינסטגרם.

האווטרים של מטא

האווטרים החדשים של Meta מגיעים עם תכונות מעודכנות ויותר אפשרויות להתאמה אישית. כל זאת במטרה לגרום להם להיראות אנושיים יותר, בהתאם לאנשים שהם מייצגים. כמו כן, הם יכולים לקבל תכונות התאמה כוללניות ובתוך כך גם מכשירי שמיעה וכסאות גלגלים. ההתאמה תאפשר ליותר משתמשים להציג את עצמם באופן אישי באפליקציות.

כבר בשנת 2019 הציעה Meta אווטרים תלת ממדיים בפייסבוק. האווטרים שימשו בעיקר ליצירת תיאור דיגיטלי שהתווסף לסטיקרים, פוסטים, תגובות ודומיהם. עם זאת, בעוד שחלק מהמשתמשים אימצו את הדמויות, הרעיון לא תפס בצורה משמעותית ועכשיו החברה מקווה שהדבר ישתנה תודות לכלים החדשים והיכולת לשלב את האווטרים גם באינסטגרם.

הרבה יותר מדמויות

האווטרים בכלל ואלו החדשים בפרט הם הרבה יותר מדמויות. הם יכולים לתמוך בקבוצות פוטבול, ללבוש בגדי מעצבים ועם הזמן הם יוכלו להשתמש ביותר פריטים דיגיטליים. ככל שישנם יותר פריטים כך עולה הביקוש וככל הנראה כך האווטרים יובילו לתרבות דיגיטלית חלופית לזו המסורתית.

התפתחות האווטרים נשענת במידה מסוימת על NFT שמשתלט על יותר ויותר תחומים דיגיטליים. החתימה האישית מאפשרת ליצור יצירות אומנות, לסמן אותן בחותמת אישית ולהציג אותן במטא-וורס. בסופו של דבר האווטרים יוכלו להיות מוצגים באופן מלא ולייצג את בעליהם באופן מלא, גם בעולם ה-VR/AR.

הבשורה של מטא

יצירת דמויות אווטר כבר לא זרה לנו ופלטפורמות כמו פורטנייט ואחרות כבר מאפשרים להתאים להן פרטי לבוש ולא רק. עם זאת חברת Meta יודעת כי אנחנו עדיין לא נמצאים במקום בו האווטרים מובילים את הצרכנות אך היא מתכוננת כבר מעכשיו ליום בו זה יקרה.

החברה משקיעה מאמצים בפיתוח עולם האווטרים כשמארק צוקרברג הודיע כי: “יום אחד יהיו לכל אחד אווטרים מרובים, מאקספרסיבים ועד פוטו-ריאליסטים” הוא מבטיח כי הוא ישתף בקרוב על התפתחויות נוספות. הכלים החדשים של Meta זמינים מעתה למשתמשים בארה”ב, קנדה ומקסיקו.

 

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
14
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
92
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
75
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
93
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
110
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
105074
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100676
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99741
מדיה חברתית
בן אורן
87805
קידום אתרים
דנה רוזן
82475
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.