לינקדאין תאפשר לפרסם מאמרים מקצועיים בתשלום

עומר לייבנזון
לינקדאין נשמעו להמלצות המשתמשים, והשיקו אופציה חדשה של הגעה לקהל יעד רחב יותר באמצעות פרסום ממומן.
לינקדאין פרסום ניוזלטרים

הניוזלטרים בלינקדאין הם אחד הפיצ’רים שנראה שהמשתמשים הכי מתחברים אליו. הם מאפשרים להתעמק בתכנים מעניינים ולימודיים, ובין היתר גם מסייעים למועמדים ללמוד ולחקור עוד על התחום שלהם. לכן, לינקדאין מקפידה לטפח את הפיצ’ר הזה ללא הפסקה – בין העדכונים האחרונים של לינקדאין, היה את עדכון ניטור ומדידה של ביצועים בניוזלטרים (ליוצרי התוכן) ולפני כשנה את עדכון ההתאמה האישית של ניוזלטרים לפי משתמש. העדכון הנכחי, נוגע למפרסמים והוא מאפשר לקבל יותר חשיפה לתכנים המעמיקים באמצעות פרסום ממומן.

איך תוכלו לקדם את המאמר שלכם?

Unlock לינקדאין
מקור: Baptiste Beauvisage

אפשר לראות בתמונה, שכאשר דף של חברה מסוימת משתף מאמר מקצועי בלינקדאין, למנהלי העמודים מוצגת תכונה חדשה – קידום המאמר. התכונה הזו מאפשרת להם לקדם את המאמר, בצירוף לכפתור קריאה לפעולה (CTA) כמו Unlock Article. דוגמה לכפתור כזה היא “ביטול נעילה של מאמר”, שמנחה את הקוראים להירשם על מנת לגשת לתוכן המלא של המאמר.

האופציה הזו מאפשרת ליצור חיבור עם קוראי הניוזלטר בקלות יחסית, ולבנות קהילה רלוונטית שעוקבת באדיקות אחר התוכן המעניין שיוצרי התוכן מפרסמים. זו אופציה מדהימה, שיכולה לשנות כללי המשחק עבור כל מי שמחפש לבנות קשר עם עובדים פוטנציאליים, קולגות או לקוחות פוטנציאליים. וזה הופך להיות אפילו משמעותי יותר עם כפתור ההרשמה, עליו נרחיב בפסקה הבאה.

הרשמה לניוזלטר בלינקדאין

הרשמה לניוזלטר בלינקדאין
מקור: Baptiste Beauvisage

מה קורה לאחר שלוחצים על אופציית הנעה לפעולה כמו Unlock Article? כאן, המשתמש נדרש להשאיר פרטים כדי לקבל את הניוזלטר. התכונה הזו, כך מקווים, תהווה בעבור יוצרי התוכן דרך מדויקת יותר להערכת תגובות ושיפור האפקטיביות של התוכן שמתפרסם בלינקדאין. הפלטפורמה נמצאת בתהליך של פיתוח האפשרות הזו, ומתכננת להפוך אותה לזמינה לכל המשתמשים בקרוב. בנוסף, לינקדאין מתכוונת לשלב סוגים נוספים של הנעה לפעולה, מה שצפוי להגדיל את כמות המעורבות ולייצר כלי פרסומי חדש. כלי שגדולתו לא נמצאת בפילוח נכון של קהל היעד, אלא בחימום קהל היעד – מה שבטווח הארוך מייצר לכל בעלים של ארגון/עסק את אחד המשאבים היקרים ביותר בעולם העסקים: לידים חמים ורלוונטיים.

לקריאת ההצהרה המקורית על הפיצ’ר ממנהל פתרונות לקוח בכיר בלינקדאין

תגיות רלוונטיות: לינקדאין
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
60
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
34
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
116
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
88
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
106
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105113
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100786
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99944
מדיה חברתית
בן אורן
87835
קידום אתרים
דנה רוזן
82485
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.