לינקדאין תסיר סטוריז החל מה-30 בספטמבר

החל מה-30 בספטמבר (2021) LinkedIn תתחיל להסיר סטוריז מהפלטפורמה. לצד זאת היא ממשיכה להתחייב להרחיב את יכולות הווידאו שלה.
מיטל אור
לינקדאין תסיר סטוריז

LinkedIn שמה לב כי המשתמשים שלה אוהבים את תכני הווידאו אשר מתווספים לפרופילים אך הבינה כי הסטוריז הם לא הדרך הנכונה ליישם זאת.

בהודעה מטעם החברה היא ציינה כי הניחה הנחות שגויות בנוגע למה שהמשתמשים רוצים ממוצרי הווידאו הלא פורמליים. פיתוח הסטוריז נוצר מתוך הנחה שאנשים ירצו לצרף סרטונים לא פורמליים לפרופיל שלהם ובכך תקטן תחושת הפרסום. בפועל גילתה החברה שאנשים רוצים ליצור סרטונים מתמשכים שמספרים את הסיפור המקצועי של המשתמשים באופן אישי ושמציגים את האישיות והמומחיות.

בקיצור, החברה הבינה כי המשתמשים אוהבים את הסטוריז אך לא אוהבים את העובדה שהם נעלמים. יתכן שאחת הסיבות לכך שהסטוריז לא צלחו ב- LinkedIn היא שאנשים הרגישו שהעובדה שהסרטונים לא קבועים, לא שווה את המאמץ הרב ביצירתם. לכן, החברה מורידה את התכונה ובמקום עובדת על תכונת וידאו חדשה לגמרי.

ה-30 בספטמבר כתאריך יעד להסרת הסטוריז

LinkedIn הודיעה כי ב-30 לספטמבר היא תסיר את חוויית הסטוריז כפי שהיא מופיעה כרגע בפלטפורמה. המשמעות היא שהמשתמשים לא יוכלו ליצור עוד סטוריז בדפים שלהם. מפרסמים אשר תכננו להציג מודעות בסטוריז צריכים לדעת כי המודעות יופיעו בחלק הראשי של הפלטפורמה.

כל הסיפורים שקודמו ישירות דרך Campaign Manager לא יופיעו בפיד של LinkedIn והמפרסמים יצטרכו ליצור את המודעה מחדש בתור מודעת תמונה או מודעת וידאו.

האם זהו סוף עידן הווידאו? ממש לא. LinkedIn מתכננת לקחת את מסקנותיה מהשקת הסטוריז (ונפילתו) ולפתח במקום מוצר וידאו חדש. המטרה של החברה היא לאמץ מדיה אשר יוצרת מעורבות ולשם כך להציע למשתמשים כלים שיאפשרו להם ליצור תכנים בצורה עקבית. כל זאת תוך עבודה על הזהות המקצועית של המשתמשים.

LinkedIn ציינה כי המשתמשים נהנו מהכלים שביצירת הסטוריז. מדבקות והנחיות סייעו למשתמשים ליצור סרטונים יצירתיים ומעניינים. עם זאת, חסרות תכונות מסוימות בעריכה ואפשר לשפר את אופן יצירת הסרטונים כך שיהיו מקצועיים יותר.

LinkedIn עוד לא חשפה פרטים על חוויית הווידאו החדשה עליה היא עובדת או מתי היא תושק ואנחנו נמשיך לעקוב ולהביא עדכונים כשיהיו.

לקריאת הידיעה באתר LinkedIn

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89826
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88774
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
88265
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66900
קידום אתרים
ירון אחר
65095
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
18
קידום אתרים
מיטל אור
51
קידום אתרים
מיטל אור
61
מדיה חברתית
מיטל אור
53
קידום אתרים
מיטל אור
53
מדיה חברתית
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x