לינקדאין תסיר סטוריז החל מה-30 בספטמבר

מיטל אור
החל מה-30 בספטמבר (2021) LinkedIn תתחיל להסיר סטוריז מהפלטפורמה. לצד זאת היא ממשיכה להתחייב להרחיב את יכולות הווידאו שלה.
לינקדאין תסיר סטוריז

LinkedIn שמה לב כי המשתמשים שלה אוהבים את תכני הווידאו אשר מתווספים לפרופילים אך הבינה כי הסטוריז הם לא הדרך הנכונה ליישם זאת.

בהודעה מטעם החברה היא ציינה כי הניחה הנחות שגויות בנוגע למה שהמשתמשים רוצים ממוצרי הווידאו הלא פורמליים. פיתוח הסטוריז נוצר מתוך הנחה שאנשים ירצו לצרף סרטונים לא פורמליים לפרופיל שלהם ובכך תקטן תחושת הפרסום. בפועל גילתה החברה שאנשים רוצים ליצור סרטונים מתמשכים שמספרים את הסיפור המקצועי של המשתמשים באופן אישי ושמציגים את האישיות והמומחיות.

בקיצור, החברה הבינה כי המשתמשים אוהבים את הסטוריז אך לא אוהבים את העובדה שהם נעלמים. יתכן שאחת הסיבות לכך שהסטוריז לא צלחו ב- LinkedIn היא שאנשים הרגישו שהעובדה שהסרטונים לא קבועים, לא שווה את המאמץ הרב ביצירתם. לכן, החברה מורידה את התכונה ובמקום עובדת על תכונת וידאו חדשה לגמרי.

ה-30 בספטמבר כתאריך יעד להסרת הסטוריז

LinkedIn הודיעה כי ב-30 לספטמבר היא תסיר את חוויית הסטוריז כפי שהיא מופיעה כרגע בפלטפורמה. המשמעות היא שהמשתמשים לא יוכלו ליצור עוד סטוריז בדפים שלהם. מפרסמים אשר תכננו להציג מודעות בסטוריז צריכים לדעת כי המודעות יופיעו בחלק הראשי של הפלטפורמה.

כל הסיפורים שקודמו ישירות דרך Campaign Manager לא יופיעו בפיד של LinkedIn והמפרסמים יצטרכו ליצור את המודעה מחדש בתור מודעת תמונה או מודעת וידאו.

האם זהו סוף עידן הווידאו? ממש לא. LinkedIn מתכננת לקחת את מסקנותיה מהשקת הסטוריז (ונפילתו) ולפתח במקום מוצר וידאו חדש. המטרה של החברה היא לאמץ מדיה אשר יוצרת מעורבות ולשם כך להציע למשתמשים כלים שיאפשרו להם ליצור תכנים בצורה עקבית. כל זאת תוך עבודה על הזהות המקצועית של המשתמשים.

LinkedIn ציינה כי המשתמשים נהנו מהכלים שביצירת הסטוריז. מדבקות והנחיות סייעו למשתמשים ליצור סרטונים יצירתיים ומעניינים. עם זאת, חסרות תכונות מסוימות בעריכה ואפשר לשפר את אופן יצירת הסרטונים כך שיהיו מקצועיים יותר.

LinkedIn עוד לא חשפה פרטים על חוויית הווידאו החדשה עליה היא עובדת או מתי היא תושק ואנחנו נמשיך לעקוב ולהביא עדכונים כשיהיו.

לקריאת הידיעה באתר LinkedIn

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
85
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
107
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
131
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104687
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100123
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99005
מדיה חברתית
דנה רוזן
82388
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.