לינקדאין משיקה כלי בינה מלאכותית חדשים לעסקים

עומר לייבנזון
לינקדאין חושפת מספר כלים חדשים מבוססי בינה מלאכותית, שיעזרו לבעלי עסקים, למגייסים ולמועמדים להשתמש בפלטפורמה ביעילות.

על פי מחקר שהרשת החברתית לינקדאין ביצעה לאחרונה, התגלה כי מספר הפרסומים לגיוס מועמדים לחברות שמציינים בתוכם את הביטוי בינה מלאכותית הוכפל ביותר מפי 2 (2.2X) במהלך השנתיים האחרונות. זה מה שהוביל את לינקדאין להחליט על השקת כלים חדשים מבוססי בינה מלאכותית, שיעזרו לעסקים להתנהל טוב יותר ובקלות יותר, בין אם מדובר על מועמדים או על שיווק לקהל העסקי.

השינויים שעתידים להגיע ללינקדאין בתחום ה-AI

קמפיינים מותאמים אישית 

בהתבסס על יכולות חדשות של בינה מלאכותית, כעת, כל אחד יוכל תוך 5 דקות בלבד לבנות קמפיין B2B בפלטפורמה לפי המלצת המערכת. המערכת לא רק תמליץ על קהל היעד, אלא גם על קריאייטיב מותאם אישית למטרות הקמפיין.

בינה מלאכותית ב-Sales Navigator

הכלי Sales Navigator, מטרתו לעזור לעסקים למצוא בעלי תפקידי מפתח בחברות, שאליהם ניתן לפנות על מנת להציע להם להיות חלק ממעגל החיבורים, ובהמשך למכור מוצרים/שירותים B2B. כיום, הקושי המרכזי בכלי (שהוא למעשה גם יתרונו) הוא ריבוי הפילטרים והצורך בדיוק ה”פרסונה” עד הפרטים הכי קטנים. באמצעות שני כלי AI חדשים שכבר עלו לאוויר (AI-Assisted ו- AccountIQ), התהליך משתדרג משמעותית, משום שחלק גדול מהחשיבה על הפילטרים מתבצע למעשה על ידם.

Recruiter 2024

במאי 2023, לינקדאין השיקה פיצ’ר חדש שנקרא “AI Assisted Messages”, שעוזר למגייסים יצור הודעות אישיות מותאמות אישית למועמדים פוטנציאליים, על סמך המידע שנתון עליהם בפרופיל. עכשיו, לאחר ש-74% מהמגייסים השיבו שהכלי הזה עזר להם לחסוך זמן, הודיעו בחברה שהוא יתקדם לכדי חלק בלתי נפרד מכלי ה-Recruiter שאנחנו כבר מכירים.

מלינקדאין נמסר על הסיבה:

“להגיע למועמד המושלם יכול להיות תהליך גזלני מבחינת זמן וקשה – זה יכול לדרוש שעות של חיפושים, מיילים ופולואפ. אנו יודעים שבינה מלאכותית יכולה לעזור בכמה מהמשימות הללו – למעשה, 80% מאנשי ה-HR העולמיים מאמינים שבינה מלאכותית תהיה כלי שיעזור להם בעבודתם בחמש השנים הקרובות.”

עבור מועמדים

לינקדאין הצהירו על שילוב של בינה מלאכותית אשר יודעת ללמוד את התנהגויות המשתמשים ובהתאם לכך, לחשוף בפניהם חומרי לימוד המתאימים להם לצורך התפתחות מקצועית. השינויים שזה יביא הם רבים ומגוונים, אך מנקודת מבט שיווקית – יושק צ’טבוט שמציע עצות בזמן אמת והמלצות תוכן מותאמות אישית. זאת בהתבסס על שם התפקיד, היעד הקריירה והכישורים שיש לאותו אדם.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג של לינקדאין

תגיות רלוונטיות: לינקדאיןרשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
60
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
34
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
116
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
88
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
106
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105113
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100786
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99944
מדיה חברתית
בן אורן
87835
קידום אתרים
דנה רוזן
82485
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.