גוגל מתחילה לבחון הצגת קרוסלת מאמרים בתוצאות החיפוש

גוגל מתחילה לבצע בדיקת בטא ראשונית בה תציג בתוצאות החיפוש קרוסלת מאמרים. כרגע, המאמרים שיבחרו יהיו מאתרים עיתונאים.
מיטל אור
הצעת קרוסלת מאמרים של גוגל

כפי שפורסם ב- , גוגל הודיעה אתמול (16 ליוני 2021) כי היא מתחילה לבחון הצגת קרוסלת מאמרים שתופיע מתחת לפאנל הידע (knowledge panels). כרגע הגרסה מוגבלת והיא תעבוד עבור מספר מוגבל של חיפושים שנעשים דרך מכשירים ניידים בארה”ב ועם הצגת תכנים עיתונאיים בשפה האנגלית.

התוצאות הצפויות מוצגות באופן  הבא:

דוגמת קרוסלת מאמרים של גוגל
מקור: searchengineland.com

אופטימיזציה של חוויית התוכן

גוגל מתכוונת להציג מספר מאמרים אחרונים אשר נכתבו על ידי אותו עיתונאי או אותו כותב וזאת באופן ישיר בתוצאות החיפוש ובלי שהגולשים יצטרכו להיכנס לאתר. המטרה של גוגל היא לעזור לגולשים ללמוד יותר על הכותב על ידי הצגת והדגשת היצירות האחרונות שלו.

מצידה של החבר נאמר כי נכון לעכשיו מדובר במבחן הנמצא בגרסת בטא, אך המטרה של החברה היא להרחיב את התכונה לאורך זמן למכשירים ושפות נוספות. גוגל ציינה כי יתכן שהקרוסלה תיראה שונה בסופו של דבר והחברה תבחן דרכים שונות לארגן ולהציג את התוכן כדי להבטיח לגולשים את חוויית החיפוש הטובה ביותר.

מתן משוב לגוגל

נכון לעכשיו גוגל משיקה את גרסת הבטא של הקרוסלה בארה”ב בלבד. המטרה שלה היא לשפר את אופן החיפוש באופן מתמיד ולכן היא מאפשרת לגולשים לספק משוב על החוויה וזאת באמצעות כפתור “משוב” שמופיע בפינה השמאלית התחתונה של קרוסלת המאמרים.

מפרסמים או יוצרי תוכן שרוצים לראות את המאמרים והתכנים שלהם בקרוסלה יכולים לקדם עצמם. הכותבים יכולים להנגיש את התוכן ולשפר את ההופעה בתוצאות החיפוש של גוגל על ידי הוספת נתוני מטא מובנים לדפי המאמרים. במטא יש להוסיף את שם היוצר (הכותב או העיתונאי) וכן ליצור לעצמם דף המתאר את המומחיות שלהם.

דרך חדשה למשוך תנועה

במידה וגוגל תמשיך לפתח את הקרוסלה ותרחיב את השימוש שלה למקומות נוספים בעולם ושפות נוספות, היוצרים יוכלו להשיג יותר תנועה לאתרים ולמאמרים שלהם. במידה והגולשים יחפשו אחר היוצר, הם יוכלו לראות את המאמרים האחרונים שלו ובכך התנועה לאתר עשויה לגדול.

לקריאת הכתבה המקורית

תגיות רלוונטיות: גוגלעדכון אלגוריתם
שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89601
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88198
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
87917
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66838
קידום אתרים
ירון אחר
64961
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
39
קידום אתרים
מיטל אור
62
קידום אתרים
מיטל אור
54
מדיה חברתית
מיטל אור
53
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
54
מדיה חברתית
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
1
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x