מולר: ״תוכן שנוצר על ידי AI נוגד את הנחיות גוגל״

בשיחה שהתקיימה עם ג'ון מולר מגוגל עלה נושא כתיבת תוכן על ידי בינה מלאכותית. נושא זה עולה לא פעם בקהילות ה-SEO ומולר אמר כי כתיבת AI נחשבת לספאם בהתאם להנחיות של גוגל למנהלי האתרים.
מיטל אור
תוכן-שנוצר-על-ידי-בינה-מלאכותית

מולר מודע לדיונים הקיימים בקהילת ה-SEO בנוגע לכתיבה שנעשית על ידי מנועי בינה מלאכותית ואומר כי תוכן כזה נחשב לספאם ואף להוביל לעונש ידני. עם זאת, הוא מציין כי יתכן וכרגע המערכות של גוגל עדיין לא מסוגלות לזהות כל תוכן שנוצר על ידי AI ובוודאי שללא התערבות אנושית.

תוכן שנוצר באופן אוטומטי מנוגד להנחיות גוגל

על אף שישנן חברות וארגונים שמשתמשים בכלי בינה מלאכותית לייצור תוכן, מולר אומר כי ללא קשר לכלים המשמשים ליצירה, תוכן שנכתב על ידי מכונות נחשב לתוכן שנוצר באופן אוטומטי. העמדה של גוגל הייתה תמיד ברורה בנוגע לכך והיא מתייחסת אליו כאל מניפולציה.

ברור למולר ולגוגל כי היום תוכנות ה-AI טובות יותר מאלו שהיו בעבר ולכן יכול להיות שהתוכן ייראה מעט טוב יותר לעומת מה שנהוג היה אך מבחינת גוגל השימוש בו עדיין נוגד את ההנחיות. גוגל מתייחסת לתוכן שנכתב על ידי מכונה, כל מכונה, כספאם.

האם גוגל יכולה לזהות תוכן שנוצר בבינה מלאכותית?

שאלת המשך חשובה היא האם גוגל מסוגלת לזהות תוכן שנכתב על ידי AI ולהבחין בינו לבין זה שנכתב על ידי אדם אמיתי. מולר טוען כי גוגל לאו דווקא יכולה לזהות אותו באופן אוטומטי, אך אם צוות הסריקה ימצא כי נעשה שימוש ב-AI הוא מורשה לפעול בנושא.

בשיחה הוסיף מולר כי הוא לא יודע מה יהיה בעתיד וכי הוא מתאר לעצמו כי כמו כל טכנולוגיה, גם כאן יהיה משחק של “חתול ועכבר”. לפעמים אנשים יעשו משהו ויצאו מזה נקיים ולפעמים צוות הספאם של גוגל יצליח להדביק את הפער ולהוביל להענשה. 

ההמלצה – להימנע מתוכן שנכתב באופן אוטומטי

ההמלצה של גוגל היא להימנע מתוכן שכתוב באופן אוטומטי. עם הזמן יתכן שכלי ה-AI יהפכו לידידותיים יותר עבור בני האדם אך כפי שאי אפשר להסתמך על כלי תרדום להפיכת אתר לדו-שפתי ויש לעבור עליו באופן ידני, כך יש לעשות עם הכתיבה.

מולר לא יודע מה יביא העתיד והוא מציין כי כרגע השימוש ב-AI לצורך כתיבת תוכן נחשב לספאם והוא מנוגד להנחיות מנהלי האתרים. 

לצפייה בסרטון בו מדבר מולר על כתיבת AI החל מדקה 22:14

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
מיטל אור
53
מדיה חברתית
מיטל אור
46
קידום אתרים
מיטל אור
83
מדיה חברתית
אורלי משאט
140
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
105
קידום אתרים
שי משען
90393
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
89690
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
88885
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
67259
קידום אתרים
ירון אחר
65647
שיווק דיגיטלי
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x