מולר: ״תוכן שנוצר על ידי AI נוגד את הנחיות גוגל״

מיטל אור
בשיחה שהתקיימה עם ג'ון מולר מגוגל עלה נושא כתיבת תוכן על ידי בינה מלאכותית. נושא זה עולה לא פעם בקהילות ה-SEO ומולר אמר כי כתיבת AI נחשבת לספאם בהתאם להנחיות של גוגל למנהלי האתרים.
תוכן-שנוצר-על-ידי-בינה-מלאכותית

מולר מודע לדיונים הקיימים בקהילת ה-SEO בנוגע לכתיבה שנעשית על ידי מנועי בינה מלאכותית ואומר כי תוכן כזה נחשב לספאם ואף להוביל לעונש ידני. עם זאת, הוא מציין כי יתכן וכרגע המערכות של גוגל עדיין לא מסוגלות לזהות כל תוכן שנוצר על ידי AI ובוודאי שללא התערבות אנושית.

תוכן שנוצר באופן אוטומטי מנוגד להנחיות גוגל

על אף שישנן חברות וארגונים שמשתמשים בכלי בינה מלאכותית לייצור תוכן, מולר אומר כי ללא קשר לכלים המשמשים ליצירה, תוכן שנכתב על ידי מכונות נחשב לתוכן שנוצר באופן אוטומטי. העמדה של גוגל הייתה תמיד ברורה בנוגע לכך והיא מתייחסת אליו כאל מניפולציה.

ברור למולר ולגוגל כי היום תוכנות ה-AI טובות יותר מאלו שהיו בעבר ולכן יכול להיות שהתוכן ייראה מעט טוב יותר לעומת מה שנהוג היה אך מבחינת גוגל השימוש בו עדיין נוגד את ההנחיות. גוגל מתייחסת לתוכן שנכתב על ידי מכונה, כל מכונה, כספאם.

האם גוגל יכולה לזהות תוכן שנוצר בבינה מלאכותית?

שאלת המשך חשובה היא האם גוגל מסוגלת לזהות תוכן שנכתב על ידי AI ולהבחין בינו לבין זה שנכתב על ידי אדם אמיתי. מולר טוען כי גוגל לאו דווקא יכולה לזהות אותו באופן אוטומטי, אך אם צוות הסריקה ימצא כי נעשה שימוש ב-AI הוא מורשה לפעול בנושא.

בשיחה הוסיף מולר כי הוא לא יודע מה יהיה בעתיד וכי הוא מתאר לעצמו כי כמו כל טכנולוגיה, גם כאן יהיה משחק של “חתול ועכבר”. לפעמים אנשים יעשו משהו ויצאו מזה נקיים ולפעמים צוות הספאם של גוגל יצליח להדביק את הפער ולהוביל להענשה. 

ההמלצה – להימנע מתוכן שנכתב באופן אוטומטי

ההמלצה של גוגל היא להימנע מתוכן שכתוב באופן אוטומטי. עם הזמן יתכן שכלי ה-AI יהפכו לידידותיים יותר עבור בני האדם אך כפי שאי אפשר להסתמך על כלי תרדום להפיכת אתר לדו-שפתי ויש לעבור עליו באופן ידני, כך יש לעשות עם הכתיבה.

מולר לא יודע מה יביא העתיד והוא מציין כי כרגע השימוש ב-AI לצורך כתיבת תוכן נחשב לספאם והוא מנוגד להנחיות מנהלי האתרים. 

לצפייה בסרטון בו מדבר מולר על כתיבת AI החל מדקה 22:14

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
64
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
86
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
102
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
42
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
91
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105049
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99567
מדיה חברתית
בן אורן
87783
קידום אתרים
דנה רוזן
82468
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.