Google Search Console ממשיך לעבור שדרוגים

מיטל אור
גוגל ממשיכה לשדרג את הדו"חות ומעתה תיתן דירוג לפונקציית ה"שאלות ותשובות". חלק מהאתרים יקבלו הודעת אזהרה בנוגע לתוכן.
google-search-console-search-apperance

כלי דו”חות הביצועים של גוגל ממשיך להשתכלל ועכשיו הוא גם יבדוק את תוקפן של השאלות והתשובות המוצגות באתרים השונים.

כפי שפורסם ב-Search Engine Roundtable , גוגל ביצעה שינויים בכלי הדו”חות שלה, Google Search Console ואחד מהם קשור לבחינת השאלות והתשובות. כלי השאלות והתשובות מסייע לאתרים לעלות במנוע החיפוש ו”לתפוס” יותר מקום בתוצאות.

כחלק מהמגמה של גוגל לספק לגולש את התשובה הטובה ביותר, היא מזהה שאלות ותשובות שמופיעות באתר ומציגה אותן “כפי שהן” בתוצאות החיפוש. עבור אתרים רבים מדובר בהזדמנות מצוינת גם לתפוס את המקומות הגבוהים וגם ליהנות מחשיפה גבוהה יותר ואפשר לראות השאלות והתשובות מופיעות ביותר ויותר חיפושים.

הוספת שאלות נפוצות לאתר

דפי אתרים אשר מכילים שאלות נפוצות הנוגעות לנושא מסוים (נושא הדף), יכולים לזכות בתוצאה גבוהה יותר בגוגל וביותר מקום על המסך. השאלות ובעיקר התשובות מיועדות לעזור לגולשים להחליט לאיזה אתר הם רוצים להיכנס ומי יכול לתת להם את התשובה הטובה ביותר.

מעתה, בכל פעם שתוצאה כזו תופיע במקום החיפוש, היא תיספר על ידי Google Search Console וכך גם כניסה דרך חלק זה בתוצאות החיפוש.

בדיקת אמינות התשובות

המטרה של גוגל היא לספק לגולשים את התוצאות הטובות ביותר ולשם כך היא מעוניינת שתוצאות אלו יהיו אמינות. לכן, מעכשיו היא תתחיל לבחון את תוקף המידע שבנתונים המובנים בפונקציית השאלות והתשובות. בדו”ח של Google Search Console ניתן יהיה לראות את מידת הסמכותיות של התשובות.

החל מה-2 במרץ (2021) החלה גוגל לאמת את תוקף השאלות והתשובות. יתכן שיהיו שיקבלו הודעת אזהרה בנוגע לנושא ואז יש לבחון אותה, את השאלות והתשובות ואם ישנן בעיות, לפעול על פי מה שיופיע בדו”ח.

לקריאת הכתבה המקורית

תגיות רלוונטיות: גוגלסרץ׳ קונסול
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
איתי ברנר
184
בינה מלאכותית יוצרת
פבל ישראלסקי
265
בינה מלאכותית יוצרת
פבל ישראלסקי
443
מסחר אלקטרוני
פבל ישראלסקי
438
בינה מלאכותית יוצרת
יורם ליכטנשטיין
111998
תוכן וקופירייטינג
שי משען
107043
פרסום באינטרנט
דוד כהן
106404
מדיה חברתית
בן אורן
91251
קידום אתרים
דנה רוזן
86017
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים לפני כולם

מעל 15,000 מקצועני שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות