עדכון סקירת המוצרים משפיע על אתרים רבים

העדכון איתו יצאה גוגל ושקשור לסקירת המוצרים ככל הנראה משפיע גם על אתרים שאינם בשפה האנגלית. בשיחת הנגאוט התייחס ג'ון מולר מגוגל לעדכון סקירת המוצרים, דצמבר 2021.
מיטל אור
עדכון סקירת המוצרים של גוגל

כאשר עדכון המוצרים של גוגל יצא לדרך ההכרזה הייתה כי הוא מיועד לשפה האנגלית ולא צוין אם ומתי הוא יחול על שפות אחרות. עתה, בשיחת ההנגאוט האחרונה נשאל מולר האם יכול להיות שישנה השפעה על אתרים ומוצרים בשפות נוספות.

עדכון סקירת המוצרים של גוגל, דצמבר 2021

ב-1 לדצמבר הודיעה גוגל כי היא משיקה עדכון סקירת מוצרים כשהיא מתכוונת להתמקד בדפי אינטרנט בשפה האנגלית. העדכון נגע לשיפור איכות הביקורות ובמיוחד לאתרים אשר בהם המפרסמים סוקרים מוצרים שונים (לדוגמה: “הטלוויזיות הכי טובות עד 200$).

המטרה של גוגל היא לשפר את איכות התוצאות ולהציע לגולשים ביקורות שיכולות להיות רלוונטיות עבורם. גוגל פרסמה פוסט בבלוג שלה עם הדרכה בנוגע לעדכון והיא הציע שתי שיטות עבודה מומלצות שיתאימו לאופן הפעילות החדשה של האלגוריתם.

השיטה הראשונה שגוגל המליצה עליה היא להוכיח כי המוצר אכן נבדק על ידי הממליץ. השיטה השנייה הייתה לספק קישורם למקומות שונים בהם הגולשים יכולים לרכוש את המוצר.

האם העדכון משפיע על שפות נוספות מעבר לאנגלית?

מולר נשאל האם העדכון יכול להשפיע על שפות נוספות מעבר לאנגלית. השואל התרשם מכך שהאתר שלו, אשר כתוב בגרמנית, אכן הושפע מהעדכון ולכן הוא העלה את הסוגייה. מולר ציין כי הוא לא זוכר מה הייתה ההכרזה הרשמית של גוגל אך הוא מניח כי העדכון היה גלובלי ונוגע לכל השפות.

לתשובתו של מולר בשיחת הנגאוט, החל מהדקה ה-14:00

נקודת המבט של גוגל נוגעת למה שגוגל יכולים לעשות והוא ציין כי נראה לו שהם יכולים לבצע את העדכון במספר שפות. לכן, גם אם בהתחלה העדכון נגע לאתרים באנגלית בלבד, הוא רלוונטי לכל אתר, לכל שפה ולכל הגולשים ולכן גוגל מצאה או תמצא את הדרך להחיל את העדכון על שפות אחרות מעבר לאנגלית.

מולר ציין שהוא לא מופתע מכך שרואים את השינויים בגרמניה אך הוא לא יודע להגיד האם גוגל ביצעה את העדכון בשפות נוספות ובאלו שפות. אלו אשר רואים שינויים באתרי המוצרים שלהם או אתרי הביקורות יכולים להניח כי הסיבה לכך היא עדכון דצמבר האחרון.

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89920
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88880
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
88327
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66968
קידום אתרים
ירון אחר
65248
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
74
סקירת כלים לאנשי דיגיטל ומקדמי אתרים
מיטל אור
97
קידום אתרים
מיטל אור
62
קידום אתרים
אורלי משאט
153
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
65
סקירת כלים לאנשי דיגיטל ומקדמי אתרים
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x